pawana Posted August 17 Share Posted August 17 Доброго дня. Є ідея розмістити блок faq в кожній картці товару. Більша частина інформації і так є в картці, тож можна змінити формат її подачі і додати розмітку для faq. Навіщо? В теорії частина товарів попаде в верх видачі завдяки faq (поки що гугл це любить). З плюсів - faq буде стосуватися конкретного товару, тож буде добре ідти по НЧ/СЧ. З мінусів бачу тільки переспам схожої інформації на сторінці. З іншого боку, мало хто з покупців дочитує до низу (більша частина замовлень взагалі робиться з категорій/пошуку) і, схоже, гуглу трохи пофіг, який спам в описі товару. Буду вдячний за ваші думки щодо ідеї. Link to comment Share on other sites More sharing options...
markimax Posted August 17 Share Posted August 17 А може перелінковка на сторінки FAQ де буде в товарах чи категоріях блок з посиланням та short описом сторінки Будуть окремо різні сторінки FAQ і зв'язані з товарами чи категоріями. Не буде переспаму.... Link to comment Share on other sites More sharing options... spectre Posted August 17 Share Posted August 17 https://opencartforum.com/files/file/8541-sp-auto-seo-faq-vopros-otvet-s-razmetkoy-faqpage-json-ld-ili-microdata/?utm_source=opencartforum&utm_medium=categorypage&utm_campaign=category 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 17 Author Share Posted August 17 (edited) В 17.08.2023 в 17:57, markimax сказав: Будуть окремо різні сторінки FAQ і зв'язані з товарами чи категоріями. Така ідея в проекті. І це найбільш правильний варіант. Але якісні статті під кожну групу "однотипних" товарів з перелінковкою - це уйма часу (зараз це буде близько 500 статей і це тільки початок ). Я цей об'єм роботи запланував собі десь на рік :). А робити не якісні - собі ж гірше :). В моєму ж варіанті це все можна зробити за тиждень. Проте, знаючи "любов" гугла до вмісту картки товару, не впевнений, що в цьому є сенс. @spectreДякую, ваш модуль знаю, але ідея як раз використовувати ті дані, що вже є в картці товару, тобто відносно невеликими змінами шаблону картки товару я отримую унікальне для кожного товару faq. В випадку вашого модуля треба буде не давати спокою рукам дуже довго Edited August 17 by pawana Link to comment Share on other sites More sharing options... Seriusis Posted August 17 Share Posted August 17 В 17.08.2023 в 18:22, pawana сказав: ідея як раз використовувати ті дані, що вже є в картці товару, тобто відносно невеликими змінами шаблону картки товару я отримую унікальне для кожного товару faq. якщо цікаво, можете розглянути мій модуль Accordion & Tabs. Там є вставка змінних товару та привязка Faq блоків до товарів по різним умовам та параметрам. Фактично одним або декільками блоками ви можете зробити faq відразу для усіх карток 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... rtsasuk Posted August 17 Share Posted August 17 В 17.08.2023 в 18:04, spectre сказав: https://opencartforum.com/files/file/8541-sp-auto-seo-faq-vopros-otvet-s-razmetkoy-faqpage-json-ld-ili-microdata/?utm_source=opencartforum&utm_medium=categorypage&utm_campaign=category Класний модуль! Використовую часто його 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 18 Author Share Posted August 18 В 17.08.2023 в 23:18, rtsasuk сказав: Класний модуль! Дякую, згоден! Але взагалі я хотів почути думки щодо ідеї, а не способів її реалізації. Проте мені накидали посилань на модулі . Link to comment Share on other sites More sharing options... whiteblue Posted August 18 Share Posted August 18 В 17.08.2023 в 17:52, pawana сказав: Доброго дня. Є ідея розмістити блок faq в кожній картці товару. Більша частина інформації і так є в картці, тож можна змінити формат її подачі і додати розмітку для faq. Навіщо? В теорії частина товарів попаде в верх видачі завдяки faq (поки що гугл це любить). З плюсів - faq буде стосуватися конкретного товару, тож буде добре ідти по НЧ/СЧ. З мінусів бачу тільки переспам схожої інформації на сторінці. З іншого боку, мало хто з покупців дочитує до низу (більша частина замовлень взагалі робиться з категорій/пошуку) і, схоже, гуглу трохи пофіг, який спам в описі товару. Буду вдячний за ваші думки щодо ідеї. Supercustom HTML Link to comment Share on other sites More sharing options... Seriusis Posted August 18 Share Posted August 18 В 18.08.2023 в 09:12, pawana сказав: Дякую, згоден! Але взагалі я хотів почути думки щодо ідеї, а не способів її реалізації. Проте мені накидали посилань на модулі . щодо ідеї, то треба розуміти, що розмітка картки товару уже не буде тоді у сніпеті гугла, а можливо її доведеться прибрати, щоб був FAQ, бо незрозуміло, яку розмітку гугл буде у сніпет тягнути, Product чи FAQ І з цього треба виходити. А далі уже чисто суб'єктивне відношення, навіть не знаю ) як варіант можна спробувати зробити для кількох карток, дочекатись індексації та глянути як воно буде 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 18 Author Share Posted August 18 В 18.08.2023 в 13:48, Seriusis сказав: незрозуміло, яку розмітку гугл буде у сніпет тягнути, Product чи FAQ Про це я не думав В 18.08.2023 в 13:48, Seriusis сказав: як варіант можна спробувати зробити для кількох карток, дочекатись індексації та глянути як воно буде Може це і буде найрозумніший варіант Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 22 Share Posted August 22 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: В теорії частина товарів попаде в верх видачі завдяки faq (поки що гугл це любить). нет 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: тож буде добре ідти по НЧ/СЧ. нет 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: З мінусів бачу тільки переспам схожої інформації на сторінці совершенно верно и еще минус - рейтинг и чаво бывают КРАЙНЕ редко вместе в выдаче. Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 22 Author Share Posted August 22 В 22.08.2023 в 16:35, kulinenko сказав: и еще минус - рейтинг и чаво бывают КРАЙНЕ редко вместе в выдаче. Саме так, якраз сьогодні проводив аналіз і побачив те саме. Якщо faq висить над видачею, то самого товару в видачі не має. Втім, для товарів, що не попадають умовно в ТОП 20 таку штуку, мабуть, пробувати можна, правда вона теж не факт, що вистрілить Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 25 Share Posted August 25 22.08.2023 в 19:15, pawana сказал: Якщо faq висить над видачею, то самого товару в видачі не має Я о том что микроразметка у товаров в серпе либо чаво ( что не всегда берется) либо рейтинг и цена. Вместе крайне редко ( доли процента). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... Golubenko Posted August 26 Share Posted August 26 FAQ создан на основе модуля от @Seriusis . Ради интереса вбил вопрос, который прописан в FAQ на странице моего сайта. Мой сайт второй. Или речь о другом идет? Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 26 Share Posted August 26 26.08.2023 в 10:49, Golubenko сказал: Ради интереса вбил вопрос, который прописан в FAQ на странице моего сайта а зачем ? там что частота есть ? думаю 0 26.08.2023 в 10:49, Golubenko сказал: Или речь о другом идет? речь идет о том использовать ли микроразметку одинаковую ЧАВО для группы товаров - ответ нет Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 26 Author Share Posted August 26 В 26.08.2023 в 11:49, Golubenko сказав: Или речь о другом идет? І так і ні. У вас в faq не повторюється інформація з основного опису товару і у вас faq не розмічене як faq, тобто це частина контенту. Тому faq у вас попало в сніпет, а не в "питання - відповіді" зверху видачі. В моєму випадку була ідея закинути в faq частину інформації, що вже є в описі, тільки з правильною мікророзміткою. В такому випадку, якщо товар не попадає на першу сторінку видачі, з якоюсь вірогідністю він попаде в "питання-відповіді" в топ видачі. Але у мене це призвело б до переспаму (бо дублювалося б в картці та faq, а не дублювати не можна бо це різні частини контенту - опис і faq) і також мінусом є те, що сайти, які показується в "питання-відповіді" не показуються в звичайній видачі. Отак виглядає видача гуглом правильного faq (з мікророзміткою) Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 26 Author Share Posted August 26 В 26.08.2023 в 13:24, kulinenko сказав: речь идет о том использовать ли микроразметку одинаковую ЧАВО для группы товаров Ні, про це мови не було. У faq своя мікророзмітка, а от дублювання інформації, нехай по-різному оформленої - так. Втім поексперементувати з розміткою все ж варто. Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 26 Share Posted August 26 26.08.2023 в 14:24, pawana сказал: У faq своя мікророзмітка вы для каждого товара будете делать уникальный блок ЧАВО ? ) Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 27 Author Share Posted August 27 В 26.08.2023 в 15:42, kulinenko сказав: вы для каждого товара будете делать уникальный блок ЧАВО ? ) Ідея була використати дані з характеристик товару (в мене там є майже повний комплект для faq), тільки вивести їх з правильною розміткою. Таким чином невеликою модифікацією картки товару ми отримуємо унікальний (майже) блок питань-відповідей для кожного товару. Але тепер точно буду робити це тільки після експерименту. Бо стрьомно. Link to comment Share on other sites More sharing options... spectre Posted August 27 Share Posted August 27 добавлю что для того чтобы блок показывался в выдаче запрос должен быть в топ 10 и, самое интересное, faq должен быть релевантным запросу по мнению гугл поэтому если тупо все забить факами это результат примерно нулевой будет 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 27 Author Share Posted August 27 В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: запрос должен быть в топ 10 Якщо говорити про товари, то скоріш за все, запити завжди будуть схожі, ба більше, саме по ним і варто робити фак. В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: по мнению гугл шляхи Господні несповідні В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: тупо все забить факами Забити - так, тупо - ні Насправді ідея не однозначна, але не значить, що не варто пробувати. Link to comment Share on other sites More sharing options... 3 weeks later... kulinenko Posted September 15 Share Posted September 15 27.08.2023 в 10:30, pawana сказал: ми отримуємо унікальний (майже) блок питань-відповідей для кожного товару. чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться? Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted September 15 Author Share Posted September 15 В 15.09.2023 в 11:46, kulinenko сказав: чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться? Ідея стосується тих товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути (може і не закинути, звісно, але ж гірше таким товарам не буде) Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted September 15 Share Posted September 15 15.09.2023 в 20:58, pawana сказал: товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование? кто вам такую глупость сказал ? влияние микроразметки = 0 она влияет только когда в топе страница на цтр и все Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted September 15 Author Share Posted September 15 В 15.09.2023 в 22:00, kulinenko сказав: с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование? Я хіба про це десь писав про ранжування? Faq може закинути сторінку над видачею в блок відповідей (якщо правильні питання і правильна розмітка). Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 Next Page 1 of 2 Create an account or sign in to comment You need to be a member in order to leave a comment Create an account Sign up for a new account in our community. It's easy! Register a new account Sign in Already have an account? Sign in here. Sign In Now Share More sharing options... Followers 3 Go to topic listing Similar Content Додаткові послуги у картці товару By Sanzakk, August 28 2 replies 358 views Sanzakk September 4 Адаптивна таблиця в товарній картці By vanekzp, August 25 13 replies 231 views Tom August 28 Переробити відображення опцій в картці товару. By MarketM, April 15 1 reply 597 views MarketM April 19 Як замінити кнопку "купити" на "Надіслати запит" і щоб ціна не відображалася в картці товару By vanekzp, May 14 4 replies 373 views whiteblue May 15 Добавить товар с обязательными опциями из каталога товаров By AlexMax13, Yesterday at 12:42 AM 5 replies 147 views Eldaeron 35 minutes ago Recently Browsing 0 members No registered users viewing this page. Последние темы Последние дополнения Последние новости All Activity Home Реклама и продвижение SEO-вопросы (оптимизация и продвижение магазина) FAQ в картці товару Покупателям Оплата дополнений физическими лицами Оплата дополнений юридическими лицами Политика возвратов Разработчикам Регламент размещения дополнений Регламент продаж и поддержки дополнений Виртуальный аккаунт автора Политика продвижения объявлений API каталога дополнений Урегулирование споров по авторским правам Полезная информация Публичная оферта Политика возвратов Политика конфиденциальности Платежная политика Политика Передачи Персональных Данных Политика прозрачности Последние дополнения Monopay від Monobank Polia - By monopay All inclusive By octemplates Знак равно в цене опции товара By web_bond MonoPay оплата для Opencart - модуль для подключения эквайринга Monobank к Opencart By bogdan281989 footer cache By kJlukOo × Existing user? Sign In Sign Up Shopping section Back Purchased extensions Invoices Whishlist Alternative Contacts Forums News ocStore Back Official site Demo ocStore 3.0.3.2 Demo ocStore 2.3.0.2.4 Download ocStore Docs Release History Blogs Extensions Templates Back Free templates Paid templates Where to buy modules? Services FAQ OpenCart.Pro Back Demo Buy Compare × Create New... Important Information On our site, cookies are used and personal data is processed to improve the user interface. To find out what and what personal data we are processing, please go to the link. If you click "I agree," it means that you understand and accept all the conditions specified in this Privacy Notice. I accept
spectre Posted August 17 Share Posted August 17 https://opencartforum.com/files/file/8541-sp-auto-seo-faq-vopros-otvet-s-razmetkoy-faqpage-json-ld-ili-microdata/?utm_source=opencartforum&utm_medium=categorypage&utm_campaign=category 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 17 Author Share Posted August 17 (edited) В 17.08.2023 в 17:57, markimax сказав: Будуть окремо різні сторінки FAQ і зв'язані з товарами чи категоріями. Така ідея в проекті. І це найбільш правильний варіант. Але якісні статті під кожну групу "однотипних" товарів з перелінковкою - це уйма часу (зараз це буде близько 500 статей і це тільки початок ). Я цей об'єм роботи запланував собі десь на рік :). А робити не якісні - собі ж гірше :). В моєму ж варіанті це все можна зробити за тиждень. Проте, знаючи "любов" гугла до вмісту картки товару, не впевнений, що в цьому є сенс. @spectreДякую, ваш модуль знаю, але ідея як раз використовувати ті дані, що вже є в картці товару, тобто відносно невеликими змінами шаблону картки товару я отримую унікальне для кожного товару faq. В випадку вашого модуля треба буде не давати спокою рукам дуже довго Edited August 17 by pawana Link to comment Share on other sites More sharing options... Seriusis Posted August 17 Share Posted August 17 В 17.08.2023 в 18:22, pawana сказав: ідея як раз використовувати ті дані, що вже є в картці товару, тобто відносно невеликими змінами шаблону картки товару я отримую унікальне для кожного товару faq. якщо цікаво, можете розглянути мій модуль Accordion & Tabs. Там є вставка змінних товару та привязка Faq блоків до товарів по різним умовам та параметрам. Фактично одним або декільками блоками ви можете зробити faq відразу для усіх карток 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... rtsasuk Posted August 17 Share Posted August 17 В 17.08.2023 в 18:04, spectre сказав: https://opencartforum.com/files/file/8541-sp-auto-seo-faq-vopros-otvet-s-razmetkoy-faqpage-json-ld-ili-microdata/?utm_source=opencartforum&utm_medium=categorypage&utm_campaign=category Класний модуль! Використовую часто його 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 18 Author Share Posted August 18 В 17.08.2023 в 23:18, rtsasuk сказав: Класний модуль! Дякую, згоден! Але взагалі я хотів почути думки щодо ідеї, а не способів її реалізації. Проте мені накидали посилань на модулі . Link to comment Share on other sites More sharing options... whiteblue Posted August 18 Share Posted August 18 В 17.08.2023 в 17:52, pawana сказав: Доброго дня. Є ідея розмістити блок faq в кожній картці товару. Більша частина інформації і так є в картці, тож можна змінити формат її подачі і додати розмітку для faq. Навіщо? В теорії частина товарів попаде в верх видачі завдяки faq (поки що гугл це любить). З плюсів - faq буде стосуватися конкретного товару, тож буде добре ідти по НЧ/СЧ. З мінусів бачу тільки переспам схожої інформації на сторінці. З іншого боку, мало хто з покупців дочитує до низу (більша частина замовлень взагалі робиться з категорій/пошуку) і, схоже, гуглу трохи пофіг, який спам в описі товару. Буду вдячний за ваші думки щодо ідеї. Supercustom HTML Link to comment Share on other sites More sharing options... Seriusis Posted August 18 Share Posted August 18 В 18.08.2023 в 09:12, pawana сказав: Дякую, згоден! Але взагалі я хотів почути думки щодо ідеї, а не способів її реалізації. Проте мені накидали посилань на модулі . щодо ідеї, то треба розуміти, що розмітка картки товару уже не буде тоді у сніпеті гугла, а можливо її доведеться прибрати, щоб був FAQ, бо незрозуміло, яку розмітку гугл буде у сніпет тягнути, Product чи FAQ І з цього треба виходити. А далі уже чисто суб'єктивне відношення, навіть не знаю ) як варіант можна спробувати зробити для кількох карток, дочекатись індексації та глянути як воно буде 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 18 Author Share Posted August 18 В 18.08.2023 в 13:48, Seriusis сказав: незрозуміло, яку розмітку гугл буде у сніпет тягнути, Product чи FAQ Про це я не думав В 18.08.2023 в 13:48, Seriusis сказав: як варіант можна спробувати зробити для кількох карток, дочекатись індексації та глянути як воно буде Може це і буде найрозумніший варіант Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 22 Share Posted August 22 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: В теорії частина товарів попаде в верх видачі завдяки faq (поки що гугл це любить). нет 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: тож буде добре ідти по НЧ/СЧ. нет 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: З мінусів бачу тільки переспам схожої інформації на сторінці совершенно верно и еще минус - рейтинг и чаво бывают КРАЙНЕ редко вместе в выдаче. Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 22 Author Share Posted August 22 В 22.08.2023 в 16:35, kulinenko сказав: и еще минус - рейтинг и чаво бывают КРАЙНЕ редко вместе в выдаче. Саме так, якраз сьогодні проводив аналіз і побачив те саме. Якщо faq висить над видачею, то самого товару в видачі не має. Втім, для товарів, що не попадають умовно в ТОП 20 таку штуку, мабуть, пробувати можна, правда вона теж не факт, що вистрілить Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 25 Share Posted August 25 22.08.2023 в 19:15, pawana сказал: Якщо faq висить над видачею, то самого товару в видачі не має Я о том что микроразметка у товаров в серпе либо чаво ( что не всегда берется) либо рейтинг и цена. Вместе крайне редко ( доли процента). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... Golubenko Posted August 26 Share Posted August 26 FAQ создан на основе модуля от @Seriusis . Ради интереса вбил вопрос, который прописан в FAQ на странице моего сайта. Мой сайт второй. Или речь о другом идет? Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 26 Share Posted August 26 26.08.2023 в 10:49, Golubenko сказал: Ради интереса вбил вопрос, который прописан в FAQ на странице моего сайта а зачем ? там что частота есть ? думаю 0 26.08.2023 в 10:49, Golubenko сказал: Или речь о другом идет? речь идет о том использовать ли микроразметку одинаковую ЧАВО для группы товаров - ответ нет Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 26 Author Share Posted August 26 В 26.08.2023 в 11:49, Golubenko сказав: Или речь о другом идет? І так і ні. У вас в faq не повторюється інформація з основного опису товару і у вас faq не розмічене як faq, тобто це частина контенту. Тому faq у вас попало в сніпет, а не в "питання - відповіді" зверху видачі. В моєму випадку була ідея закинути в faq частину інформації, що вже є в описі, тільки з правильною мікророзміткою. В такому випадку, якщо товар не попадає на першу сторінку видачі, з якоюсь вірогідністю він попаде в "питання-відповіді" в топ видачі. Але у мене це призвело б до переспаму (бо дублювалося б в картці та faq, а не дублювати не можна бо це різні частини контенту - опис і faq) і також мінусом є те, що сайти, які показується в "питання-відповіді" не показуються в звичайній видачі. Отак виглядає видача гуглом правильного faq (з мікророзміткою) Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 26 Author Share Posted August 26 В 26.08.2023 в 13:24, kulinenko сказав: речь идет о том использовать ли микроразметку одинаковую ЧАВО для группы товаров Ні, про це мови не було. У faq своя мікророзмітка, а от дублювання інформації, нехай по-різному оформленої - так. Втім поексперементувати з розміткою все ж варто. Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 26 Share Posted August 26 26.08.2023 в 14:24, pawana сказал: У faq своя мікророзмітка вы для каждого товара будете делать уникальный блок ЧАВО ? ) Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 27 Author Share Posted August 27 В 26.08.2023 в 15:42, kulinenko сказав: вы для каждого товара будете делать уникальный блок ЧАВО ? ) Ідея була використати дані з характеристик товару (в мене там є майже повний комплект для faq), тільки вивести їх з правильною розміткою. Таким чином невеликою модифікацією картки товару ми отримуємо унікальний (майже) блок питань-відповідей для кожного товару. Але тепер точно буду робити це тільки після експерименту. Бо стрьомно. Link to comment Share on other sites More sharing options... spectre Posted August 27 Share Posted August 27 добавлю что для того чтобы блок показывался в выдаче запрос должен быть в топ 10 и, самое интересное, faq должен быть релевантным запросу по мнению гугл поэтому если тупо все забить факами это результат примерно нулевой будет 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 27 Author Share Posted August 27 В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: запрос должен быть в топ 10 Якщо говорити про товари, то скоріш за все, запити завжди будуть схожі, ба більше, саме по ним і варто робити фак. В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: по мнению гугл шляхи Господні несповідні В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: тупо все забить факами Забити - так, тупо - ні Насправді ідея не однозначна, але не значить, що не варто пробувати. Link to comment Share on other sites More sharing options... 3 weeks later... kulinenko Posted September 15 Share Posted September 15 27.08.2023 в 10:30, pawana сказал: ми отримуємо унікальний (майже) блок питань-відповідей для кожного товару. чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться? Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted September 15 Author Share Posted September 15 В 15.09.2023 в 11:46, kulinenko сказав: чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться? Ідея стосується тих товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути (може і не закинути, звісно, але ж гірше таким товарам не буде) Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted September 15 Share Posted September 15 15.09.2023 в 20:58, pawana сказал: товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование? кто вам такую глупость сказал ? влияние микроразметки = 0 она влияет только когда в топе страница на цтр и все Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted September 15 Author Share Posted September 15 В 15.09.2023 в 22:00, kulinenko сказав: с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование? Я хіба про це десь писав про ранжування? Faq може закинути сторінку над видачею в блок відповідей (якщо правильні питання і правильна розмітка). Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 Next Page 1 of 2 Create an account or sign in to comment You need to be a member in order to leave a comment Create an account Sign up for a new account in our community. It's easy! Register a new account Sign in Already have an account? Sign in here. Sign In Now Share More sharing options... Followers 3 Go to topic listing Similar Content Додаткові послуги у картці товару By Sanzakk, August 28 2 replies 358 views Sanzakk September 4 Адаптивна таблиця в товарній картці By vanekzp, August 25 13 replies 231 views Tom August 28 Переробити відображення опцій в картці товару. By MarketM, April 15 1 reply 597 views MarketM April 19 Як замінити кнопку "купити" на "Надіслати запит" і щоб ціна не відображалася в картці товару By vanekzp, May 14 4 replies 373 views whiteblue May 15 Добавить товар с обязательными опциями из каталога товаров By AlexMax13, Yesterday at 12:42 AM 5 replies 147 views Eldaeron 35 minutes ago Recently Browsing 0 members No registered users viewing this page. Последние темы Последние дополнения Последние новости All Activity Home Реклама и продвижение SEO-вопросы (оптимизация и продвижение магазина) FAQ в картці товару Покупателям Оплата дополнений физическими лицами Оплата дополнений юридическими лицами Политика возвратов Разработчикам Регламент размещения дополнений Регламент продаж и поддержки дополнений Виртуальный аккаунт автора Политика продвижения объявлений API каталога дополнений Урегулирование споров по авторским правам Полезная информация Публичная оферта Политика возвратов Политика конфиденциальности Платежная политика Политика Передачи Персональных Данных Политика прозрачности Последние дополнения Monopay від Monobank Polia - By monopay All inclusive By octemplates Знак равно в цене опции товара By web_bond MonoPay оплата для Opencart - модуль для подключения эквайринга Monobank к Opencart By bogdan281989 footer cache By kJlukOo × Existing user? Sign In Sign Up Shopping section Back Purchased extensions Invoices Whishlist Alternative Contacts Forums News ocStore Back Official site Demo ocStore 3.0.3.2 Demo ocStore 2.3.0.2.4 Download ocStore Docs Release History Blogs Extensions Templates Back Free templates Paid templates Where to buy modules? Services FAQ OpenCart.Pro Back Demo Buy Compare × Create New... Important Information On our site, cookies are used and personal data is processed to improve the user interface. To find out what and what personal data we are processing, please go to the link. If you click "I agree," it means that you understand and accept all the conditions specified in this Privacy Notice. I accept
pawana Posted August 17 Author Share Posted August 17 (edited) В 17.08.2023 в 17:57, markimax сказав: Будуть окремо різні сторінки FAQ і зв'язані з товарами чи категоріями. Така ідея в проекті. І це найбільш правильний варіант. Але якісні статті під кожну групу "однотипних" товарів з перелінковкою - це уйма часу (зараз це буде близько 500 статей і це тільки початок ). Я цей об'єм роботи запланував собі десь на рік :). А робити не якісні - собі ж гірше :). В моєму ж варіанті це все можна зробити за тиждень. Проте, знаючи "любов" гугла до вмісту картки товару, не впевнений, що в цьому є сенс. @spectreДякую, ваш модуль знаю, але ідея як раз використовувати ті дані, що вже є в картці товару, тобто відносно невеликими змінами шаблону картки товару я отримую унікальне для кожного товару faq. В випадку вашого модуля треба буде не давати спокою рукам дуже довго Edited August 17 by pawana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seriusis Posted August 17 Share Posted August 17 В 17.08.2023 в 18:22, pawana сказав: ідея як раз використовувати ті дані, що вже є в картці товару, тобто відносно невеликими змінами шаблону картки товару я отримую унікальне для кожного товару faq. якщо цікаво, можете розглянути мій модуль Accordion & Tabs. Там є вставка змінних товару та привязка Faq блоків до товарів по різним умовам та параметрам. Фактично одним або декільками блоками ви можете зробити faq відразу для усіх карток 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... rtsasuk Posted August 17 Share Posted August 17 В 17.08.2023 в 18:04, spectre сказав: https://opencartforum.com/files/file/8541-sp-auto-seo-faq-vopros-otvet-s-razmetkoy-faqpage-json-ld-ili-microdata/?utm_source=opencartforum&utm_medium=categorypage&utm_campaign=category Класний модуль! Використовую часто його 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 18 Author Share Posted August 18 В 17.08.2023 в 23:18, rtsasuk сказав: Класний модуль! Дякую, згоден! Але взагалі я хотів почути думки щодо ідеї, а не способів її реалізації. Проте мені накидали посилань на модулі . Link to comment Share on other sites More sharing options... whiteblue Posted August 18 Share Posted August 18 В 17.08.2023 в 17:52, pawana сказав: Доброго дня. Є ідея розмістити блок faq в кожній картці товару. Більша частина інформації і так є в картці, тож можна змінити формат її подачі і додати розмітку для faq. Навіщо? В теорії частина товарів попаде в верх видачі завдяки faq (поки що гугл це любить). З плюсів - faq буде стосуватися конкретного товару, тож буде добре ідти по НЧ/СЧ. З мінусів бачу тільки переспам схожої інформації на сторінці. З іншого боку, мало хто з покупців дочитує до низу (більша частина замовлень взагалі робиться з категорій/пошуку) і, схоже, гуглу трохи пофіг, який спам в описі товару. Буду вдячний за ваші думки щодо ідеї. Supercustom HTML Link to comment Share on other sites More sharing options... Seriusis Posted August 18 Share Posted August 18 В 18.08.2023 в 09:12, pawana сказав: Дякую, згоден! Але взагалі я хотів почути думки щодо ідеї, а не способів її реалізації. Проте мені накидали посилань на модулі . щодо ідеї, то треба розуміти, що розмітка картки товару уже не буде тоді у сніпеті гугла, а можливо її доведеться прибрати, щоб був FAQ, бо незрозуміло, яку розмітку гугл буде у сніпет тягнути, Product чи FAQ І з цього треба виходити. А далі уже чисто суб'єктивне відношення, навіть не знаю ) як варіант можна спробувати зробити для кількох карток, дочекатись індексації та глянути як воно буде 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 18 Author Share Posted August 18 В 18.08.2023 в 13:48, Seriusis сказав: незрозуміло, яку розмітку гугл буде у сніпет тягнути, Product чи FAQ Про це я не думав В 18.08.2023 в 13:48, Seriusis сказав: як варіант можна спробувати зробити для кількох карток, дочекатись індексації та глянути як воно буде Може це і буде найрозумніший варіант Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 22 Share Posted August 22 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: В теорії частина товарів попаде в верх видачі завдяки faq (поки що гугл це любить). нет 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: тож буде добре ідти по НЧ/СЧ. нет 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: З мінусів бачу тільки переспам схожої інформації на сторінці совершенно верно и еще минус - рейтинг и чаво бывают КРАЙНЕ редко вместе в выдаче. Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 22 Author Share Posted August 22 В 22.08.2023 в 16:35, kulinenko сказав: и еще минус - рейтинг и чаво бывают КРАЙНЕ редко вместе в выдаче. Саме так, якраз сьогодні проводив аналіз і побачив те саме. Якщо faq висить над видачею, то самого товару в видачі не має. Втім, для товарів, що не попадають умовно в ТОП 20 таку штуку, мабуть, пробувати можна, правда вона теж не факт, що вистрілить Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 25 Share Posted August 25 22.08.2023 в 19:15, pawana сказал: Якщо faq висить над видачею, то самого товару в видачі не має Я о том что микроразметка у товаров в серпе либо чаво ( что не всегда берется) либо рейтинг и цена. Вместе крайне редко ( доли процента). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... Golubenko Posted August 26 Share Posted August 26 FAQ создан на основе модуля от @Seriusis . Ради интереса вбил вопрос, который прописан в FAQ на странице моего сайта. Мой сайт второй. Или речь о другом идет? Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 26 Share Posted August 26 26.08.2023 в 10:49, Golubenko сказал: Ради интереса вбил вопрос, который прописан в FAQ на странице моего сайта а зачем ? там что частота есть ? думаю 0 26.08.2023 в 10:49, Golubenko сказал: Или речь о другом идет? речь идет о том использовать ли микроразметку одинаковую ЧАВО для группы товаров - ответ нет Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 26 Author Share Posted August 26 В 26.08.2023 в 11:49, Golubenko сказав: Или речь о другом идет? І так і ні. У вас в faq не повторюється інформація з основного опису товару і у вас faq не розмічене як faq, тобто це частина контенту. Тому faq у вас попало в сніпет, а не в "питання - відповіді" зверху видачі. В моєму випадку була ідея закинути в faq частину інформації, що вже є в описі, тільки з правильною мікророзміткою. В такому випадку, якщо товар не попадає на першу сторінку видачі, з якоюсь вірогідністю він попаде в "питання-відповіді" в топ видачі. Але у мене це призвело б до переспаму (бо дублювалося б в картці та faq, а не дублювати не можна бо це різні частини контенту - опис і faq) і також мінусом є те, що сайти, які показується в "питання-відповіді" не показуються в звичайній видачі. Отак виглядає видача гуглом правильного faq (з мікророзміткою) Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 26 Author Share Posted August 26 В 26.08.2023 в 13:24, kulinenko сказав: речь идет о том использовать ли микроразметку одинаковую ЧАВО для группы товаров Ні, про це мови не було. У faq своя мікророзмітка, а от дублювання інформації, нехай по-різному оформленої - так. Втім поексперементувати з розміткою все ж варто. Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 26 Share Posted August 26 26.08.2023 в 14:24, pawana сказал: У faq своя мікророзмітка вы для каждого товара будете делать уникальный блок ЧАВО ? ) Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 27 Author Share Posted August 27 В 26.08.2023 в 15:42, kulinenko сказав: вы для каждого товара будете делать уникальный блок ЧАВО ? ) Ідея була використати дані з характеристик товару (в мене там є майже повний комплект для faq), тільки вивести їх з правильною розміткою. Таким чином невеликою модифікацією картки товару ми отримуємо унікальний (майже) блок питань-відповідей для кожного товару. Але тепер точно буду робити це тільки після експерименту. Бо стрьомно. Link to comment Share on other sites More sharing options... spectre Posted August 27 Share Posted August 27 добавлю что для того чтобы блок показывался в выдаче запрос должен быть в топ 10 и, самое интересное, faq должен быть релевантным запросу по мнению гугл поэтому если тупо все забить факами это результат примерно нулевой будет 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 27 Author Share Posted August 27 В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: запрос должен быть в топ 10 Якщо говорити про товари, то скоріш за все, запити завжди будуть схожі, ба більше, саме по ним і варто робити фак. В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: по мнению гугл шляхи Господні несповідні В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: тупо все забить факами Забити - так, тупо - ні Насправді ідея не однозначна, але не значить, що не варто пробувати. Link to comment Share on other sites More sharing options... 3 weeks later... kulinenko Posted September 15 Share Posted September 15 27.08.2023 в 10:30, pawana сказал: ми отримуємо унікальний (майже) блок питань-відповідей для кожного товару. чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться? Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted September 15 Author Share Posted September 15 В 15.09.2023 в 11:46, kulinenko сказав: чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться? Ідея стосується тих товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути (може і не закинути, звісно, але ж гірше таким товарам не буде) Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted September 15 Share Posted September 15 15.09.2023 в 20:58, pawana сказал: товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование? кто вам такую глупость сказал ? влияние микроразметки = 0 она влияет только когда в топе страница на цтр и все Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted September 15 Author Share Posted September 15 В 15.09.2023 в 22:00, kulinenko сказав: с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование? Я хіба про це десь писав про ранжування? Faq може закинути сторінку над видачею в блок відповідей (якщо правильні питання і правильна розмітка). Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 Next Page 1 of 2 Create an account or sign in to comment You need to be a member in order to leave a comment Create an account Sign up for a new account in our community. It's easy! Register a new account Sign in Already have an account? Sign in here. Sign In Now Share More sharing options... Followers 3 Go to topic listing Similar Content Додаткові послуги у картці товару By Sanzakk, August 28 2 replies 358 views Sanzakk September 4 Адаптивна таблиця в товарній картці By vanekzp, August 25 13 replies 231 views Tom August 28 Переробити відображення опцій в картці товару. By MarketM, April 15 1 reply 597 views MarketM April 19 Як замінити кнопку "купити" на "Надіслати запит" і щоб ціна не відображалася в картці товару By vanekzp, May 14 4 replies 373 views whiteblue May 15 Добавить товар с обязательными опциями из каталога товаров By AlexMax13, Yesterday at 12:42 AM 5 replies 147 views Eldaeron 35 minutes ago Recently Browsing 0 members No registered users viewing this page. Последние темы Последние дополнения Последние новости All Activity Home Реклама и продвижение SEO-вопросы (оптимизация и продвижение магазина) FAQ в картці товару Покупателям Оплата дополнений физическими лицами Оплата дополнений юридическими лицами Политика возвратов Разработчикам Регламент размещения дополнений Регламент продаж и поддержки дополнений Виртуальный аккаунт автора Политика продвижения объявлений API каталога дополнений Урегулирование споров по авторским правам Полезная информация Публичная оферта Политика возвратов Политика конфиденциальности Платежная политика Политика Передачи Персональных Данных Политика прозрачности Последние дополнения Monopay від Monobank Polia - By monopay All inclusive By octemplates Знак равно в цене опции товара By web_bond MonoPay оплата для Opencart - модуль для подключения эквайринга Monobank к Opencart By bogdan281989 footer cache By kJlukOo
rtsasuk Posted August 17 Share Posted August 17 В 17.08.2023 в 18:04, spectre сказав: https://opencartforum.com/files/file/8541-sp-auto-seo-faq-vopros-otvet-s-razmetkoy-faqpage-json-ld-ili-microdata/?utm_source=opencartforum&utm_medium=categorypage&utm_campaign=category Класний модуль! Використовую часто його 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawana Posted August 18 Author Share Posted August 18 В 17.08.2023 в 23:18, rtsasuk сказав: Класний модуль! Дякую, згоден! Але взагалі я хотів почути думки щодо ідеї, а не способів її реалізації. Проте мені накидали посилань на модулі . Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiteblue Posted August 18 Share Posted August 18 В 17.08.2023 в 17:52, pawana сказав: Доброго дня. Є ідея розмістити блок faq в кожній картці товару. Більша частина інформації і так є в картці, тож можна змінити формат її подачі і додати розмітку для faq. Навіщо? В теорії частина товарів попаде в верх видачі завдяки faq (поки що гугл це любить). З плюсів - faq буде стосуватися конкретного товару, тож буде добре ідти по НЧ/СЧ. З мінусів бачу тільки переспам схожої інформації на сторінці. З іншого боку, мало хто з покупців дочитує до низу (більша частина замовлень взагалі робиться з категорій/пошуку) і, схоже, гуглу трохи пофіг, який спам в описі товару. Буду вдячний за ваші думки щодо ідеї. Supercustom HTML Link to comment Share on other sites More sharing options... Seriusis Posted August 18 Share Posted August 18 В 18.08.2023 в 09:12, pawana сказав: Дякую, згоден! Але взагалі я хотів почути думки щодо ідеї, а не способів її реалізації. Проте мені накидали посилань на модулі . щодо ідеї, то треба розуміти, що розмітка картки товару уже не буде тоді у сніпеті гугла, а можливо її доведеться прибрати, щоб був FAQ, бо незрозуміло, яку розмітку гугл буде у сніпет тягнути, Product чи FAQ І з цього треба виходити. А далі уже чисто суб'єктивне відношення, навіть не знаю ) як варіант можна спробувати зробити для кількох карток, дочекатись індексації та глянути як воно буде 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 18 Author Share Posted August 18 В 18.08.2023 в 13:48, Seriusis сказав: незрозуміло, яку розмітку гугл буде у сніпет тягнути, Product чи FAQ Про це я не думав В 18.08.2023 в 13:48, Seriusis сказав: як варіант можна спробувати зробити для кількох карток, дочекатись індексації та глянути як воно буде Може це і буде найрозумніший варіант Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 22 Share Posted August 22 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: В теорії частина товарів попаде в верх видачі завдяки faq (поки що гугл це любить). нет 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: тож буде добре ідти по НЧ/СЧ. нет 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: З мінусів бачу тільки переспам схожої інформації на сторінці совершенно верно и еще минус - рейтинг и чаво бывают КРАЙНЕ редко вместе в выдаче. Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 22 Author Share Posted August 22 В 22.08.2023 в 16:35, kulinenko сказав: и еще минус - рейтинг и чаво бывают КРАЙНЕ редко вместе в выдаче. Саме так, якраз сьогодні проводив аналіз і побачив те саме. Якщо faq висить над видачею, то самого товару в видачі не має. Втім, для товарів, що не попадають умовно в ТОП 20 таку штуку, мабуть, пробувати можна, правда вона теж не факт, що вистрілить Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 25 Share Posted August 25 22.08.2023 в 19:15, pawana сказал: Якщо faq висить над видачею, то самого товару в видачі не має Я о том что микроразметка у товаров в серпе либо чаво ( что не всегда берется) либо рейтинг и цена. Вместе крайне редко ( доли процента). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... Golubenko Posted August 26 Share Posted August 26 FAQ создан на основе модуля от @Seriusis . Ради интереса вбил вопрос, который прописан в FAQ на странице моего сайта. Мой сайт второй. Или речь о другом идет? Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 26 Share Posted August 26 26.08.2023 в 10:49, Golubenko сказал: Ради интереса вбил вопрос, который прописан в FAQ на странице моего сайта а зачем ? там что частота есть ? думаю 0 26.08.2023 в 10:49, Golubenko сказал: Или речь о другом идет? речь идет о том использовать ли микроразметку одинаковую ЧАВО для группы товаров - ответ нет Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 26 Author Share Posted August 26 В 26.08.2023 в 11:49, Golubenko сказав: Или речь о другом идет? І так і ні. У вас в faq не повторюється інформація з основного опису товару і у вас faq не розмічене як faq, тобто це частина контенту. Тому faq у вас попало в сніпет, а не в "питання - відповіді" зверху видачі. В моєму випадку була ідея закинути в faq частину інформації, що вже є в описі, тільки з правильною мікророзміткою. В такому випадку, якщо товар не попадає на першу сторінку видачі, з якоюсь вірогідністю він попаде в "питання-відповіді" в топ видачі. Але у мене це призвело б до переспаму (бо дублювалося б в картці та faq, а не дублювати не можна бо це різні частини контенту - опис і faq) і також мінусом є те, що сайти, які показується в "питання-відповіді" не показуються в звичайній видачі. Отак виглядає видача гуглом правильного faq (з мікророзміткою) Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 26 Author Share Posted August 26 В 26.08.2023 в 13:24, kulinenko сказав: речь идет о том использовать ли микроразметку одинаковую ЧАВО для группы товаров Ні, про це мови не було. У faq своя мікророзмітка, а от дублювання інформації, нехай по-різному оформленої - так. Втім поексперементувати з розміткою все ж варто. Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 26 Share Posted August 26 26.08.2023 в 14:24, pawana сказал: У faq своя мікророзмітка вы для каждого товара будете делать уникальный блок ЧАВО ? ) Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 27 Author Share Posted August 27 В 26.08.2023 в 15:42, kulinenko сказав: вы для каждого товара будете делать уникальный блок ЧАВО ? ) Ідея була використати дані з характеристик товару (в мене там є майже повний комплект для faq), тільки вивести їх з правильною розміткою. Таким чином невеликою модифікацією картки товару ми отримуємо унікальний (майже) блок питань-відповідей для кожного товару. Але тепер точно буду робити це тільки після експерименту. Бо стрьомно. Link to comment Share on other sites More sharing options... spectre Posted August 27 Share Posted August 27 добавлю что для того чтобы блок показывался в выдаче запрос должен быть в топ 10 и, самое интересное, faq должен быть релевантным запросу по мнению гугл поэтому если тупо все забить факами это результат примерно нулевой будет 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 27 Author Share Posted August 27 В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: запрос должен быть в топ 10 Якщо говорити про товари, то скоріш за все, запити завжди будуть схожі, ба більше, саме по ним і варто робити фак. В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: по мнению гугл шляхи Господні несповідні В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: тупо все забить факами Забити - так, тупо - ні Насправді ідея не однозначна, але не значить, що не варто пробувати. Link to comment Share on other sites More sharing options... 3 weeks later... kulinenko Posted September 15 Share Posted September 15 27.08.2023 в 10:30, pawana сказал: ми отримуємо унікальний (майже) блок питань-відповідей для кожного товару. чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться? Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted September 15 Author Share Posted September 15 В 15.09.2023 в 11:46, kulinenko сказав: чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться? Ідея стосується тих товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути (може і не закинути, звісно, але ж гірше таким товарам не буде) Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted September 15 Share Posted September 15 15.09.2023 в 20:58, pawana сказал: товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование? кто вам такую глупость сказал ? влияние микроразметки = 0 она влияет только когда в топе страница на цтр и все Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted September 15 Author Share Posted September 15 В 15.09.2023 в 22:00, kulinenko сказав: с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование? Я хіба про це десь писав про ранжування? Faq може закинути сторінку над видачею в блок відповідей (якщо правильні питання і правильна розмітка). Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 Next Page 1 of 2 Create an account or sign in to comment You need to be a member in order to leave a comment Create an account Sign up for a new account in our community. It's easy! Register a new account Sign in Already have an account? Sign in here. Sign In Now Share More sharing options... Followers 3 Go to topic listing Similar Content Додаткові послуги у картці товару By Sanzakk, August 28 2 replies 358 views Sanzakk September 4 Адаптивна таблиця в товарній картці By vanekzp, August 25 13 replies 231 views Tom August 28 Переробити відображення опцій в картці товару. By MarketM, April 15 1 reply 597 views MarketM April 19 Як замінити кнопку "купити" на "Надіслати запит" і щоб ціна не відображалася в картці товару By vanekzp, May 14 4 replies 373 views whiteblue May 15 Добавить товар с обязательными опциями из каталога товаров By AlexMax13, Yesterday at 12:42 AM 5 replies 147 views Eldaeron 35 minutes ago Recently Browsing 0 members No registered users viewing this page. Последние темы Последние дополнения Последние новости All Activity Home Реклама и продвижение SEO-вопросы (оптимизация и продвижение магазина) FAQ в картці товару
Seriusis Posted August 18 Share Posted August 18 В 18.08.2023 в 09:12, pawana сказав: Дякую, згоден! Але взагалі я хотів почути думки щодо ідеї, а не способів її реалізації. Проте мені накидали посилань на модулі . щодо ідеї, то треба розуміти, що розмітка картки товару уже не буде тоді у сніпеті гугла, а можливо її доведеться прибрати, щоб був FAQ, бо незрозуміло, яку розмітку гугл буде у сніпет тягнути, Product чи FAQ І з цього треба виходити. А далі уже чисто суб'єктивне відношення, навіть не знаю ) як варіант можна спробувати зробити для кількох карток, дочекатись індексації та глянути як воно буде 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 18 Author Share Posted August 18 В 18.08.2023 в 13:48, Seriusis сказав: незрозуміло, яку розмітку гугл буде у сніпет тягнути, Product чи FAQ Про це я не думав В 18.08.2023 в 13:48, Seriusis сказав: як варіант можна спробувати зробити для кількох карток, дочекатись індексації та глянути як воно буде Може це і буде найрозумніший варіант Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 22 Share Posted August 22 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: В теорії частина товарів попаде в верх видачі завдяки faq (поки що гугл це любить). нет 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: тож буде добре ідти по НЧ/СЧ. нет 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: З мінусів бачу тільки переспам схожої інформації на сторінці совершенно верно и еще минус - рейтинг и чаво бывают КРАЙНЕ редко вместе в выдаче. Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 22 Author Share Posted August 22 В 22.08.2023 в 16:35, kulinenko сказав: и еще минус - рейтинг и чаво бывают КРАЙНЕ редко вместе в выдаче. Саме так, якраз сьогодні проводив аналіз і побачив те саме. Якщо faq висить над видачею, то самого товару в видачі не має. Втім, для товарів, що не попадають умовно в ТОП 20 таку штуку, мабуть, пробувати можна, правда вона теж не факт, що вистрілить Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 25 Share Posted August 25 22.08.2023 в 19:15, pawana сказал: Якщо faq висить над видачею, то самого товару в видачі не має Я о том что микроразметка у товаров в серпе либо чаво ( что не всегда берется) либо рейтинг и цена. Вместе крайне редко ( доли процента). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... Golubenko Posted August 26 Share Posted August 26 FAQ создан на основе модуля от @Seriusis . Ради интереса вбил вопрос, который прописан в FAQ на странице моего сайта. Мой сайт второй. Или речь о другом идет? Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 26 Share Posted August 26 26.08.2023 в 10:49, Golubenko сказал: Ради интереса вбил вопрос, который прописан в FAQ на странице моего сайта а зачем ? там что частота есть ? думаю 0 26.08.2023 в 10:49, Golubenko сказал: Или речь о другом идет? речь идет о том использовать ли микроразметку одинаковую ЧАВО для группы товаров - ответ нет Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 26 Author Share Posted August 26 В 26.08.2023 в 11:49, Golubenko сказав: Или речь о другом идет? І так і ні. У вас в faq не повторюється інформація з основного опису товару і у вас faq не розмічене як faq, тобто це частина контенту. Тому faq у вас попало в сніпет, а не в "питання - відповіді" зверху видачі. В моєму випадку була ідея закинути в faq частину інформації, що вже є в описі, тільки з правильною мікророзміткою. В такому випадку, якщо товар не попадає на першу сторінку видачі, з якоюсь вірогідністю він попаде в "питання-відповіді" в топ видачі. Але у мене це призвело б до переспаму (бо дублювалося б в картці та faq, а не дублювати не можна бо це різні частини контенту - опис і faq) і також мінусом є те, що сайти, які показується в "питання-відповіді" не показуються в звичайній видачі. Отак виглядає видача гуглом правильного faq (з мікророзміткою) Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 26 Author Share Posted August 26 В 26.08.2023 в 13:24, kulinenko сказав: речь идет о том использовать ли микроразметку одинаковую ЧАВО для группы товаров Ні, про це мови не було. У faq своя мікророзмітка, а от дублювання інформації, нехай по-різному оформленої - так. Втім поексперементувати з розміткою все ж варто. Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted August 26 Share Posted August 26 26.08.2023 в 14:24, pawana сказал: У faq своя мікророзмітка вы для каждого товара будете делать уникальный блок ЧАВО ? ) Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 27 Author Share Posted August 27 В 26.08.2023 в 15:42, kulinenko сказав: вы для каждого товара будете делать уникальный блок ЧАВО ? ) Ідея була використати дані з характеристик товару (в мене там є майже повний комплект для faq), тільки вивести їх з правильною розміткою. Таким чином невеликою модифікацією картки товару ми отримуємо унікальний (майже) блок питань-відповідей для кожного товару. Але тепер точно буду робити це тільки після експерименту. Бо стрьомно. Link to comment Share on other sites More sharing options... spectre Posted August 27 Share Posted August 27 добавлю что для того чтобы блок показывался в выдаче запрос должен быть в топ 10 и, самое интересное, faq должен быть релевантным запросу по мнению гугл поэтому если тупо все забить факами это результат примерно нулевой будет 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 27 Author Share Posted August 27 В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: запрос должен быть в топ 10 Якщо говорити про товари, то скоріш за все, запити завжди будуть схожі, ба більше, саме по ним і варто робити фак. В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: по мнению гугл шляхи Господні несповідні В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: тупо все забить факами Забити - так, тупо - ні Насправді ідея не однозначна, але не значить, що не варто пробувати. Link to comment Share on other sites More sharing options... 3 weeks later... kulinenko Posted September 15 Share Posted September 15 27.08.2023 в 10:30, pawana сказал: ми отримуємо унікальний (майже) блок питань-відповідей для кожного товару. чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться? Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted September 15 Author Share Posted September 15 В 15.09.2023 в 11:46, kulinenko сказав: чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться? Ідея стосується тих товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути (може і не закинути, звісно, але ж гірше таким товарам не буде) Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted September 15 Share Posted September 15 15.09.2023 в 20:58, pawana сказал: товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование? кто вам такую глупость сказал ? влияние микроразметки = 0 она влияет только когда в топе страница на цтр и все Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted September 15 Author Share Posted September 15 В 15.09.2023 в 22:00, kulinenko сказав: с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование? Я хіба про це десь писав про ранжування? Faq може закинути сторінку над видачею в блок відповідей (якщо правильні питання і правильна розмітка). Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 Next Page 1 of 2 Create an account or sign in to comment You need to be a member in order to leave a comment Create an account Sign up for a new account in our community. It's easy! Register a new account Sign in Already have an account? Sign in here. Sign In Now Share More sharing options... Followers 3 Go to topic listing Similar Content Додаткові послуги у картці товару By Sanzakk, August 28 2 replies 358 views Sanzakk September 4 Адаптивна таблиця в товарній картці By vanekzp, August 25 13 replies 231 views Tom August 28 Переробити відображення опцій в картці товару. By MarketM, April 15 1 reply 597 views MarketM April 19 Як замінити кнопку "купити" на "Надіслати запит" і щоб ціна не відображалася в картці товару By vanekzp, May 14 4 replies 373 views whiteblue May 15 Добавить товар с обязательными опциями из каталога товаров By AlexMax13, Yesterday at 12:42 AM 5 replies 147 views Eldaeron 35 minutes ago Recently Browsing 0 members No registered users viewing this page.
pawana Posted August 18 Author Share Posted August 18 В 18.08.2023 в 13:48, Seriusis сказав: незрозуміло, яку розмітку гугл буде у сніпет тягнути, Product чи FAQ Про це я не думав В 18.08.2023 в 13:48, Seriusis сказав: як варіант можна спробувати зробити для кількох карток, дочекатись індексації та глянути як воно буде Може це і буде найрозумніший варіант Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulinenko Posted August 22 Share Posted August 22 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: В теорії частина товарів попаде в верх видачі завдяки faq (поки що гугл це любить). нет 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: тож буде добре ідти по НЧ/СЧ. нет 17.08.2023 в 16:52, pawana сказал: З мінусів бачу тільки переспам схожої інформації на сторінці совершенно верно и еще минус - рейтинг и чаво бывают КРАЙНЕ редко вместе в выдаче. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawana Posted August 22 Author Share Posted August 22 В 22.08.2023 в 16:35, kulinenko сказав: и еще минус - рейтинг и чаво бывают КРАЙНЕ редко вместе в выдаче. Саме так, якраз сьогодні проводив аналіз і побачив те саме. Якщо faq висить над видачею, то самого товару в видачі не має. Втім, для товарів, що не попадають умовно в ТОП 20 таку штуку, мабуть, пробувати можна, правда вона теж не факт, що вистрілить Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulinenko Posted August 25 Share Posted August 25 22.08.2023 в 19:15, pawana сказал: Якщо faq висить над видачею, то самого товару в видачі не має Я о том что микроразметка у товаров в серпе либо чаво ( что не всегда берется) либо рейтинг и цена. Вместе крайне редко ( доли процента). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golubenko Posted August 26 Share Posted August 26 FAQ создан на основе модуля от @Seriusis . Ради интереса вбил вопрос, который прописан в FAQ на странице моего сайта. Мой сайт второй. Или речь о другом идет? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulinenko Posted August 26 Share Posted August 26 26.08.2023 в 10:49, Golubenko сказал: Ради интереса вбил вопрос, который прописан в FAQ на странице моего сайта а зачем ? там что частота есть ? думаю 0 26.08.2023 в 10:49, Golubenko сказал: Или речь о другом идет? речь идет о том использовать ли микроразметку одинаковую ЧАВО для группы товаров - ответ нет Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawana Posted August 26 Author Share Posted August 26 В 26.08.2023 в 11:49, Golubenko сказав: Или речь о другом идет? І так і ні. У вас в faq не повторюється інформація з основного опису товару і у вас faq не розмічене як faq, тобто це частина контенту. Тому faq у вас попало в сніпет, а не в "питання - відповіді" зверху видачі. В моєму випадку була ідея закинути в faq частину інформації, що вже є в описі, тільки з правильною мікророзміткою. В такому випадку, якщо товар не попадає на першу сторінку видачі, з якоюсь вірогідністю він попаде в "питання-відповіді" в топ видачі. Але у мене це призвело б до переспаму (бо дублювалося б в картці та faq, а не дублювати не можна бо це різні частини контенту - опис і faq) і також мінусом є те, що сайти, які показується в "питання-відповіді" не показуються в звичайній видачі. Отак виглядає видача гуглом правильного faq (з мікророзміткою) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawana Posted August 26 Author Share Posted August 26 В 26.08.2023 в 13:24, kulinenko сказав: речь идет о том использовать ли микроразметку одинаковую ЧАВО для группы товаров Ні, про це мови не було. У faq своя мікророзмітка, а от дублювання інформації, нехай по-різному оформленої - так. Втім поексперементувати з розміткою все ж варто. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulinenko Posted August 26 Share Posted August 26 26.08.2023 в 14:24, pawana сказал: У faq своя мікророзмітка вы для каждого товара будете делать уникальный блок ЧАВО ? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawana Posted August 27 Author Share Posted August 27 В 26.08.2023 в 15:42, kulinenko сказав: вы для каждого товара будете делать уникальный блок ЧАВО ? ) Ідея була використати дані з характеристик товару (в мене там є майже повний комплект для faq), тільки вивести їх з правильною розміткою. Таким чином невеликою модифікацією картки товару ми отримуємо унікальний (майже) блок питань-відповідей для кожного товару. Але тепер точно буду робити це тільки після експерименту. Бо стрьомно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spectre Posted August 27 Share Posted August 27 добавлю что для того чтобы блок показывался в выдаче запрос должен быть в топ 10 и, самое интересное, faq должен быть релевантным запросу по мнению гугл поэтому если тупо все забить факами это результат примерно нулевой будет 1 Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted August 27 Author Share Posted August 27 В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: запрос должен быть в топ 10 Якщо говорити про товари, то скоріш за все, запити завжди будуть схожі, ба більше, саме по ним і варто робити фак. В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: по мнению гугл шляхи Господні несповідні В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: тупо все забить факами Забити - так, тупо - ні Насправді ідея не однозначна, але не значить, що не варто пробувати. Link to comment Share on other sites More sharing options... 3 weeks later... kulinenko Posted September 15 Share Posted September 15 27.08.2023 в 10:30, pawana сказал: ми отримуємо унікальний (майже) блок питань-відповідей для кожного товару. чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться? Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted September 15 Author Share Posted September 15 В 15.09.2023 в 11:46, kulinenko сказав: чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться? Ідея стосується тих товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути (може і не закинути, звісно, але ж гірше таким товарам не буде) Link to comment Share on other sites More sharing options... kulinenko Posted September 15 Share Posted September 15 15.09.2023 в 20:58, pawana сказал: товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование? кто вам такую глупость сказал ? влияние микроразметки = 0 она влияет только когда в топе страница на цтр и все Link to comment Share on other sites More sharing options... pawana Posted September 15 Author Share Posted September 15 В 15.09.2023 в 22:00, kulinenko сказав: с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование? Я хіба про це десь писав про ранжування? Faq може закинути сторінку над видачею в блок відповідей (якщо правильні питання і правильна розмітка). Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 Next Page 1 of 2 Create an account or sign in to comment You need to be a member in order to leave a comment Create an account Sign up for a new account in our community. It's easy! Register a new account Sign in Already have an account? Sign in here. Sign In Now Share More sharing options... Followers 3
pawana Posted August 27 Author Share Posted August 27 В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: запрос должен быть в топ 10 Якщо говорити про товари, то скоріш за все, запити завжди будуть схожі, ба більше, саме по ним і варто робити фак. В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: по мнению гугл шляхи Господні несповідні В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав: тупо все забить факами Забити - так, тупо - ні Насправді ідея не однозначна, але не значить, що не варто пробувати. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulinenko Posted September 15 Share Posted September 15 27.08.2023 в 10:30, pawana сказал: ми отримуємо унікальний (майже) блок питань-відповідей для кожного товару. чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawana Posted September 15 Author Share Posted September 15 В 15.09.2023 в 11:46, kulinenko сказав: чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться? Ідея стосується тих товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути (може і не закинути, звісно, але ж гірше таким товарам не буде) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulinenko Posted September 15 Share Posted September 15 15.09.2023 в 20:58, pawana сказал: товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование? кто вам такую глупость сказал ? влияние микроразметки = 0 она влияет только когда в топе страница на цтр и все Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawana Posted September 15 Author Share Posted September 15 В 15.09.2023 в 22:00, kulinenko сказав: с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование? Я хіба про це десь писав про ранжування? Faq може закинути сторінку над видачею в блок відповідей (якщо правильні питання і правильна розмітка). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts