Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Доброго дня.

Є ідея розмістити блок faq в кожній картці товару. Більша частина інформації і так є в картці, тож можна змінити формат її подачі і додати розмітку для faq. 

Навіщо? В теорії частина товарів попаде в верх видачі завдяки faq (поки що гугл це любить).
 

З плюсів - faq буде стосуватися конкретного товару, тож буде добре ідти по НЧ/СЧ. 
З мінусів бачу тільки переспам схожої інформації на сторінці. З іншого боку, мало хто з покупців дочитує до низу (більша частина замовлень взагалі робиться з категорій/пошуку) і, схоже, гуглу трохи пофіг, який спам в описі товару.

Буду вдячний за ваші думки щодо ідеї.

Link to comment
Share on other sites


А може перелінковка на сторінки FAQ де буде в товарах чи категоріях блок з посиланням та short описом сторінки
Будуть окремо різні сторінки FAQ  і зв'язані з товарами чи категоріями. Не буде переспаму....

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
В 17.08.2023 в 17:57, markimax сказав:

Будуть окремо різні сторінки FAQ  і зв'язані з товарами чи категоріями.

Така ідея в проекті. І це найбільш правильний варіант. Але якісні статті під кожну групу "однотипних" товарів з перелінковкою - це уйма часу (зараз це буде близько 500 статей і це тільки початок :) ). Я цей об'єм роботи запланував собі десь на рік :). А робити не якісні - собі ж гірше :).
В моєму ж варіанті це все можна зробити за тиждень. Проте, знаючи "любов" гугла до вмісту картки товару, не впевнений, що в цьому є сенс.


@spectreДякую, ваш модуль знаю, але ідея як раз використовувати ті дані, що вже є в картці товару, тобто відносно невеликими змінами шаблону картки товару я отримую унікальне для кожного товару faq. В випадку вашого модуля треба буде не давати спокою рукам дуже довго :-D

Edited by pawana
Link to comment
Share on other sites


В 17.08.2023 в 18:22, pawana сказав:

ідея як раз використовувати ті дані, що вже є в картці товару, тобто відносно невеликими змінами шаблону картки товару я отримую унікальне для кожного товару faq.

якщо цікаво, можете розглянути мій модуль Accordion & Tabs. Там є вставка змінних товару та привязка Faq блоків до товарів по різним умовам та параметрам. Фактично одним або декільками блоками ви можете зробити faq відразу для усіх карток

 

accordion_vars.png

  • +1 1
Link to comment
Share on other sites

В 17.08.2023 в 23:18, rtsasuk сказав:

Класний модуль!

Дякую, згоден! Але взагалі я хотів почути думки щодо ідеї, а не способів її реалізації. Проте мені накидали посилань на модулі :) .

 

 

Link to comment
Share on other sites


В 17.08.2023 в 17:52, pawana сказав:

Доброго дня.

Є ідея розмістити блок faq в кожній картці товару. Більша частина інформації і так є в картці, тож можна змінити формат її подачі і додати розмітку для faq. 

Навіщо? В теорії частина товарів попаде в верх видачі завдяки faq (поки що гугл це любить).
 

З плюсів - faq буде стосуватися конкретного товару, тож буде добре ідти по НЧ/СЧ. 
З мінусів бачу тільки переспам схожої інформації на сторінці. З іншого боку, мало хто з покупців дочитує до низу (більша частина замовлень взагалі робиться з категорій/пошуку) і, схоже, гуглу трохи пофіг, який спам в описі товару.

Буду вдячний за ваші думки щодо ідеї.

Supercustom HTML

Link to comment
Share on other sites

В 18.08.2023 в 09:12, pawana сказав:

Дякую, згоден! Але взагалі я хотів почути думки щодо ідеї, а не способів її реалізації. Проте мені накидали посилань на модулі :) .

 

щодо ідеї, то треба розуміти, що розмітка картки товару уже не буде тоді у сніпеті гугла, а можливо її доведеться прибрати, щоб був FAQ, бо незрозуміло, яку розмітку гугл буде у сніпет тягнути, Product чи FAQ

І з цього треба виходити. А далі уже чисто суб'єктивне відношення, навіть не знаю ) 

як варіант можна спробувати зробити для кількох карток, дочекатись індексації та глянути як воно буде :)

  • +1 1
Link to comment
Share on other sites

В 18.08.2023 в 13:48, Seriusis сказав:

незрозуміло, яку розмітку гугл буде у сніпет тягнути, Product чи FAQ

Про це я не думав

В 18.08.2023 в 13:48, Seriusis сказав:

як варіант можна спробувати зробити для кількох карток, дочекатись індексації та глянути як воно буде

Може це і буде найрозумніший варіант :)

Link to comment
Share on other sites


17.08.2023 в 16:52, pawana сказал:

В теорії частина товарів попаде в верх видачі завдяки faq (поки що гугл це любить).

нет

17.08.2023 в 16:52, pawana сказал:

тож буде добре ідти по НЧ/СЧ.

нет

17.08.2023 в 16:52, pawana сказал:

З мінусів бачу тільки переспам схожої інформації на сторінці

совершенно верно

 

и еще минус - рейтинг и чаво бывают КРАЙНЕ редко вместе в выдаче.

Link to comment
Share on other sites


В 22.08.2023 в 16:35, kulinenko сказав:

и еще минус - рейтинг и чаво бывают КРАЙНЕ редко вместе в выдаче.

Саме так, якраз сьогодні проводив аналіз і побачив те саме. Якщо faq висить над видачею, то самого товару в видачі не має. Втім, для товарів, що не попадають умовно в ТОП 20 таку штуку, мабуть, пробувати можна, правда вона теж не факт, що вистрілить :)

Link to comment
Share on other sites


22.08.2023 в 19:15, pawana сказал:

Якщо faq висить над видачею, то самого товару в видачі не має

Я о том что микроразметка у товаров в серпе либо чаво ( что не всегда берется) либо рейтинг и цена. Вместе крайне редко ( доли процента).

  • +1 1
Link to comment
Share on other sites


FAQ создан на основе модуля от @Seriusis . Ради интереса вбил вопрос, который прописан в FAQ на странице моего сайта. Мой сайт второй. Или речь о другом идет?

 

 

 

Снимок экрана (1).png

Link to comment
Share on other sites


26.08.2023 в 10:49, Golubenko сказал:

Ради интереса вбил вопрос, который прописан в FAQ на странице моего сайта

а зачем ? там что частота есть ? думаю 0

 

26.08.2023 в 10:49, Golubenko сказал:

Или речь о другом идет?

речь идет о том использовать ли микроразметку одинаковую ЧАВО для группы товаров - ответ нет

Link to comment
Share on other sites


В 26.08.2023 в 11:49, Golubenko сказав:

Или речь о другом идет?

І так і ні. У вас в faq не повторюється інформація з основного опису товару і у вас faq не розмічене як faq, тобто це частина контенту. Тому faq у вас попало в сніпет, а не в "питання - відповіді" зверху видачі.

 

В моєму випадку була ідея закинути в faq частину інформації, що вже є в описі, тільки з правильною мікророзміткою.
В такому випадку, якщо товар не попадає на першу сторінку видачі, з якоюсь вірогідністю він попаде в "питання-відповіді" в топ видачі. Але у мене це призвело б до переспаму (бо дублювалося б в картці та faq, а не дублювати не можна бо це різні частини контенту - опис і faq) і також мінусом є те, що сайти, які показується в "питання-відповіді" не показуються в звичайній видачі. 


Отак виглядає видача гуглом правильного faq (з мікророзміткою)
image.thumb.png.2fb55b9ad95a714345bf66dcbc9d1116.png

Link to comment
Share on other sites


В 26.08.2023 в 13:24, kulinenko сказав:

речь идет о том использовать ли микроразметку одинаковую ЧАВО для группы товаров

Ні, про це мови не було. У faq своя мікророзмітка, а от дублювання інформації, нехай по-різному оформленої - так. Втім поексперементувати з розміткою все ж варто.

Link to comment
Share on other sites


26.08.2023 в 14:24, pawana сказал:

У faq своя мікророзмітка

вы для каждого товара будете делать уникальный блок ЧАВО ? )

Link to comment
Share on other sites


В 26.08.2023 в 15:42, kulinenko сказав:

вы для каждого товара будете делать уникальный блок ЧАВО ? )

Ідея була використати дані з характеристик товару (в мене там є майже повний комплект для faq), тільки вивести їх з правильною розміткою. Таким чином невеликою модифікацією картки товару ми отримуємо унікальний (майже) блок питань-відповідей для кожного товару. 
Але тепер точно буду робити це тільки після експерименту. Бо стрьомно. 

Link to comment
Share on other sites


добавлю что для того чтобы блок показывался в выдаче запрос должен быть в топ 10 и, самое интересное, faq должен быть релевантным запросу по мнению гугл 

 

поэтому если тупо все забить факами это результат примерно нулевой будет 

  • +1 1
Link to comment
Share on other sites

В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав:

запрос должен быть в топ 10

Якщо говорити про товари, то скоріш за все, запити завжди будуть схожі, ба більше, саме по ним і варто робити фак.

 

В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав:

по мнению гугл

шляхи Господні несповідні :)

В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав:

тупо все забить факами

Забити - так, тупо - ні :)

 

Насправді ідея не однозначна, але не значить, що не варто пробувати.

Link to comment
Share on other sites


  • 3 weeks later...
27.08.2023 в 10:30, pawana сказал:

ми отримуємо унікальний (майже) блок питань-відповідей для кожного товару. 

чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться?

Link to comment
Share on other sites


В 15.09.2023 в 11:46, kulinenko сказав:

чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться?

Ідея стосується тих товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути (може і не закинути, звісно, але ж гірше таким товарам не буде)

Link to comment
Share on other sites


15.09.2023 в 20:58, pawana сказал:

товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути

с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование? кто вам такую глупость сказал ? влияние микроразметки = 0

 

она влияет только когда в топе страница на цтр и все

Link to comment
Share on other sites


В 15.09.2023 в 22:00, kulinenko сказав:

с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование?

Я хіба про це десь писав про ранжування? Faq може закинути сторінку над видачею в блок відповідей (якщо правильні питання і правильна розмітка).

Link to comment
Share on other sites


Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

On our site, cookies are used and personal data is processed to improve the user interface. To find out what and what personal data we are processing, please go to the link. If you click "I agree," it means that you understand and accept all the conditions specified in this Privacy Notice.