Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

FAQ в картці товару


Recommended Posts

Доброго дня.

Є ідея розмістити блок faq в кожній картці товару. Більша частина інформації і так є в картці, тож можна змінити формат її подачі і додати розмітку для faq. 

Навіщо? В теорії частина товарів попаде в верх видачі завдяки faq (поки що гугл це любить).
 

З плюсів - faq буде стосуватися конкретного товару, тож буде добре ідти по НЧ/СЧ. 
З мінусів бачу тільки переспам схожої інформації на сторінці. З іншого боку, мало хто з покупців дочитує до низу (більша частина замовлень взагалі робиться з категорій/пошуку) і, схоже, гуглу трохи пофіг, який спам в описі товару.

Буду вдячний за ваші думки щодо ідеї.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


А може перелінковка на сторінки FAQ де буде в товарах чи категоріях блок з посиланням та short описом сторінки
Будуть окремо різні сторінки FAQ  і зв'язані з товарами чи категоріями. Не буде переспаму....

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

В 17.08.2023 в 17:57, markimax сказав:

Будуть окремо різні сторінки FAQ  і зв'язані з товарами чи категоріями.

Така ідея в проекті. І це найбільш правильний варіант. Але якісні статті під кожну групу "однотипних" товарів з перелінковкою - це уйма часу (зараз це буде близько 500 статей і це тільки початок :) ). Я цей об'єм роботи запланував собі десь на рік :). А робити не якісні - собі ж гірше :).
В моєму ж варіанті це все можна зробити за тиждень. Проте, знаючи "любов" гугла до вмісту картки товару, не впевнений, що в цьому є сенс.


@spectreДякую, ваш модуль знаю, але ідея як раз використовувати ті дані, що вже є в картці товару, тобто відносно невеликими змінами шаблону картки товару я отримую унікальне для кожного товару faq. В випадку вашого модуля треба буде не давати спокою рукам дуже довго :-D

Змінено користувачем pawana
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 17.08.2023 в 18:22, pawana сказав:

ідея як раз використовувати ті дані, що вже є в картці товару, тобто відносно невеликими змінами шаблону картки товару я отримую унікальне для кожного товару faq.

якщо цікаво, можете розглянути мій модуль Accordion & Tabs. Там є вставка змінних товару та привязка Faq блоків до товарів по різним умовам та параметрам. Фактично одним або декільками блоками ви можете зробити faq відразу для усіх карток

 

accordion_vars.png

  • +1 1
Надіслати
Поділитися на інших сайтах

  • +1 1
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 17.08.2023 в 23:18, rtsasuk сказав:

Класний модуль!

Дякую, згоден! Але взагалі я хотів почути думки щодо ідеї, а не способів її реалізації. Проте мені накидали посилань на модулі :) .

 

 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 17.08.2023 в 17:52, pawana сказав:

Доброго дня.

Є ідея розмістити блок faq в кожній картці товару. Більша частина інформації і так є в картці, тож можна змінити формат її подачі і додати розмітку для faq. 

Навіщо? В теорії частина товарів попаде в верх видачі завдяки faq (поки що гугл це любить).
 

З плюсів - faq буде стосуватися конкретного товару, тож буде добре ідти по НЧ/СЧ. 
З мінусів бачу тільки переспам схожої інформації на сторінці. З іншого боку, мало хто з покупців дочитує до низу (більша частина замовлень взагалі робиться з категорій/пошуку) і, схоже, гуглу трохи пофіг, який спам в описі товару.

Буду вдячний за ваші думки щодо ідеї.

Supercustom HTML

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

В 18.08.2023 в 09:12, pawana сказав:

Дякую, згоден! Але взагалі я хотів почути думки щодо ідеї, а не способів її реалізації. Проте мені накидали посилань на модулі :) .

 

щодо ідеї, то треба розуміти, що розмітка картки товару уже не буде тоді у сніпеті гугла, а можливо її доведеться прибрати, щоб був FAQ, бо незрозуміло, яку розмітку гугл буде у сніпет тягнути, Product чи FAQ

І з цього треба виходити. А далі уже чисто суб'єктивне відношення, навіть не знаю ) 

як варіант можна спробувати зробити для кількох карток, дочекатись індексації та глянути як воно буде :)

  • +1 1
Надіслати
Поділитися на інших сайтах

В 18.08.2023 в 13:48, Seriusis сказав:

незрозуміло, яку розмітку гугл буде у сніпет тягнути, Product чи FAQ

Про це я не думав

В 18.08.2023 в 13:48, Seriusis сказав:

як варіант можна спробувати зробити для кількох карток, дочекатись індексації та глянути як воно буде

Може це і буде найрозумніший варіант :)

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


17.08.2023 в 16:52, pawana сказал:

В теорії частина товарів попаде в верх видачі завдяки faq (поки що гугл це любить).

нет

17.08.2023 в 16:52, pawana сказал:

тож буде добре ідти по НЧ/СЧ.

нет

17.08.2023 в 16:52, pawana сказал:

З мінусів бачу тільки переспам схожої інформації на сторінці

совершенно верно

 

и еще минус - рейтинг и чаво бывают КРАЙНЕ редко вместе в выдаче.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 22.08.2023 в 16:35, kulinenko сказав:

и еще минус - рейтинг и чаво бывают КРАЙНЕ редко вместе в выдаче.

Саме так, якраз сьогодні проводив аналіз і побачив те саме. Якщо faq висить над видачею, то самого товару в видачі не має. Втім, для товарів, що не попадають умовно в ТОП 20 таку штуку, мабуть, пробувати можна, правда вона теж не факт, що вистрілить :)

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


22.08.2023 в 19:15, pawana сказал:

Якщо faq висить над видачею, то самого товару в видачі не має

Я о том что микроразметка у товаров в серпе либо чаво ( что не всегда берется) либо рейтинг и цена. Вместе крайне редко ( доли процента).

  • +1 1
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


FAQ создан на основе модуля от @Seriusis . Ради интереса вбил вопрос, который прописан в FAQ на странице моего сайта. Мой сайт второй. Или речь о другом идет?

 

 

 

Снимок экрана (1).png

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


26.08.2023 в 10:49, Golubenko сказал:

Ради интереса вбил вопрос, который прописан в FAQ на странице моего сайта

а зачем ? там что частота есть ? думаю 0

 

26.08.2023 в 10:49, Golubenko сказал:

Или речь о другом идет?

речь идет о том использовать ли микроразметку одинаковую ЧАВО для группы товаров - ответ нет

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 26.08.2023 в 11:49, Golubenko сказав:

Или речь о другом идет?

І так і ні. У вас в faq не повторюється інформація з основного опису товару і у вас faq не розмічене як faq, тобто це частина контенту. Тому faq у вас попало в сніпет, а не в "питання - відповіді" зверху видачі.

 

В моєму випадку була ідея закинути в faq частину інформації, що вже є в описі, тільки з правильною мікророзміткою.
В такому випадку, якщо товар не попадає на першу сторінку видачі, з якоюсь вірогідністю він попаде в "питання-відповіді" в топ видачі. Але у мене це призвело б до переспаму (бо дублювалося б в картці та faq, а не дублювати не можна бо це різні частини контенту - опис і faq) і також мінусом є те, що сайти, які показується в "питання-відповіді" не показуються в звичайній видачі. 


Отак виглядає видача гуглом правильного faq (з мікророзміткою)
image.thumb.png.2fb55b9ad95a714345bf66dcbc9d1116.png

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 26.08.2023 в 13:24, kulinenko сказав:

речь идет о том использовать ли микроразметку одинаковую ЧАВО для группы товаров

Ні, про це мови не було. У faq своя мікророзмітка, а от дублювання інформації, нехай по-різному оформленої - так. Втім поексперементувати з розміткою все ж варто.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


26.08.2023 в 14:24, pawana сказал:

У faq своя мікророзмітка

вы для каждого товара будете делать уникальный блок ЧАВО ? )

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 26.08.2023 в 15:42, kulinenko сказав:

вы для каждого товара будете делать уникальный блок ЧАВО ? )

Ідея була використати дані з характеристик товару (в мене там є майже повний комплект для faq), тільки вивести їх з правильною розміткою. Таким чином невеликою модифікацією картки товару ми отримуємо унікальний (майже) блок питань-відповідей для кожного товару. 
Але тепер точно буду робити це тільки після експерименту. Бо стрьомно. 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


добавлю что для того чтобы блок показывался в выдаче запрос должен быть в топ 10 и, самое интересное, faq должен быть релевантным запросу по мнению гугл 

 

поэтому если тупо все забить факами это результат примерно нулевой будет 

  • +1 1
Надіслати
Поділитися на інших сайтах

В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав:

запрос должен быть в топ 10

Якщо говорити про товари, то скоріш за все, запити завжди будуть схожі, ба більше, саме по ним і варто робити фак.

 

В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав:

по мнению гугл

шляхи Господні несповідні :)

В 27.08.2023 в 11:41, spectre сказав:

тупо все забить факами

Забити - так, тупо - ні :)

 

Насправді ідея не однозначна, але не значить, що не варто пробувати.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


  • 3 weeks later...
27.08.2023 в 10:30, pawana сказал:

ми отримуємо унікальний (майже) блок питань-відповідей для кожного товару. 

чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться?

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 15.09.2023 в 11:46, kulinenko сказав:

чем же вас рейтинг не устроил с ценой ? зачем так заморачиваться?

Ідея стосується тих товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути (може і не закинути, звісно, але ж гірше таким товарам не буде)

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


15.09.2023 в 20:58, pawana сказал:

товарів, які не попадають в ТОП-10. faq може їх туди закинути

с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование? кто вам такую глупость сказал ? влияние микроразметки = 0

 

она влияет только когда в топе страница на цтр и все

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 15.09.2023 в 22:00, kulinenko сказав:

с чего вы взяли что ЧАВО влияет на ранжирование?

Я хіба про це десь писав про ранжування? Faq може закинути сторінку над видачею в блок відповідей (якщо правильні питання і правильна розмітка).

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.