Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Модуль Модуль CheckBox пРРО для Opencart [Поддержка]


Recommended Posts

Модуль CheckBox пРРО для Opencart


Модуль CheckBox пРРО для Opencart


Оновлена версія від 15.02.2024  

- Виправлена помилка (для замовлення Х вже створено чек...)

- Надсилання чеку на viber\sms (новий менізм через додаткові запити)

- Авторизація по пін коду касира

- Лінк на повернення чеку через кабінет чекбокс.

Оновлена версія від 28.09.2023

- Чеки при отриманні на Новій пошті (Накладений платіж) 

- Надсилання чеку на viber\sms

- Валідація домену емейлу та валідація номеру телефону

- Відображення назви і ІПН касира під яким пробито чек

- Фільтри: період дати створення замовлення, період дати зміни замовлення, тип доставки

Основна задача модуля

Модуль виконує одну просту функцію - передає інформацію про товари, знижки та надбавки з Opencart до checkbox. Далі вже сам checkbox передає інформацію далі на сервери ДПС. Для наглядного розуміння, процес схематично можна візуалізувати таким чином:

image1.png

приклад

Screenshot_129.png

 

 

 

Якщо розглядати детальніше

Крім того, що ми в передаємо перелік товарів замовлення, нам також необхідно передавати тип оплати (Готівка, Безготівка), можливі надбавки чи знижки.  За допомогою налаштувань модуля - можна задати правила, при яких типах оплати чи доставки, рахувати що оплата була готівкою.


Основна задумка модуля була на автоматизацію процесу створення чеків. Проте в ході робіт, я побачив, що ця автоматизація можлива тільки після ретельних тестувань роботи модуля і пробиття хоча б 100+ чеків у ручному режимі модуля.

 

Можливості модуля (ручний режим):

- Відкрити/Закрити зміну

- Створити чек з замовлення

- Отримати html/pdf/txt/png/qr посилання на створений чек

- Переглянути останні Z звіти створенні через модуль

- Переглянути всі чеки створені через модуль

- Сервісне внесення/видача готівкових коштів

Можливі налаштування модуля

Надсилати або не надсилати чек на емейл клієнта

Заокруглення цін

Додати доставку в чек як додаткову товарну позицію

Додати коментар до чеку

Передавати товари у чек на вибраній мові

 

Можливості модуля (автоматичний режим):

- Автомазація відбувається шляхом запуску крон завдання в CLI режимі

- Автоматичне відкриваття зміни кроном (в налаштування можна відключити)

- Заборона відкриття зміни після певної години  (в налаштування можна задати)


  • Автор
  • долучення
    23.10.23
  • Категорія
  • Системные требования
  • Метод активации
    Без активации
  • Ioncube Loader
    Нет
  • ocStore
    3.0
    2.3.0.2.4
    2.3
    2.2
    2.1
    1.5.5.1.2
    1.5.5.1.1
    1.5.5.1
  • OpenCart.Pro, ocShop
    Opencart.pro 2.3
    Opencart.pro 2.1
    OcShop 2.0.3.х
    OcShop 1.5.6.4.х
  • Звернення до сервера розробника
    Нет

 

  • +1 2
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


26.10.2023 в 18:41, COBECTb11 сказал:

А хтось знае як бути с накладеним платежем НП та прро? 

Можна налаштувати, що коли посилку забрали статус змінюється і чекбокс випише чек, або цей модуль випише чек.

Я це робив у звязці, цого модулю та 

 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


26.10.2023 в 18:44, SSHEVA сказал:

Можна налаштувати, що коли посилку забрали статус змінюється і чекбокс випише чек, або цей модуль випише чек.

Я це робив у звязці, цого модулю та 

 

Круто, тобто посилання на чек в смс приходить, я здогадуся вірно..? 

Ми ще без прро може підкажите

А якось фільтрували замовлення з накладеним окремо чи всім чеки коли отримали відправлення?

Змінено користувачем COBECTb11
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


26.10.2023 в 18:48, COBECTb11 сказал:

Круто, тобто посилання на чек в смс приходить, я здогадуся вірно..? 

Ми ще без прро може підкажите

А якось фільтрували замовлення з накладеним окремо чи всім чеки коли отримали відправлення?

На E-Mail

Хоча якщо ви налаштовували в чекбокс відправку по вайбер чи смс то і так буде робити

Я робив так,  накладну до замовлення закріпляєте. Але це вже думаю все краще в Персональних Повідомленнях обговорити, тому ще довго описувати. Гадаю краще не збивати тих хто буде писати по якихось тех питаннях що до модулю

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 26.10.2023 в 18:48, COBECTb11 сказав:

А якось фільтрували замовлення з накладеним окремо чи всім чеки коли отримали відправлення?

Там це налаштовується. Місяць тому замовнику налаштовував фіскалізацію, в тому числі з післяплатою

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

26.10.2023 в 19:53, Flint2000 сказал:

Там це налаштовується. Місяць тому замовнику налаштовував фіскалізацію, в тому числі з післяплатою

Наскільки я знаю таке є в цьому модулі)

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 26.10.2023 в 19:54, SSHEVA сказав:

Наскільки я знаю таке є в цьому модулі)

Є, але все одно довелося погратися зі статусам

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

26.10.2023 в 19:55, Flint2000 сказал:

Є, але все одно довелося погратися зі статусам

Є таке, зате працює класно

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


  • 2 weeks later...
В 07.11.2023 в 10:34, yurok79 сказав:

Доброго дня!

Чому так? https://prnt.sc/M16rdEdiI-C0

Дані заповнені https://prnt.sc/SiVnDTY5M8Yd

Доброго дня. Ось тут статус налаштовано "Виполнен" а замовлення виділені на скріні ще не мають даного статусу.

image.thumb.png.fb27c4339776b4b27794d28eefebac87.png

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Доброго дня. Користуюся модулем, дуже зручно. 
У мене дуже мало повернень, і я фіскалізую всі замовлення. Ті що повертаються - я їх не вирахововую з обороту річного. 
налаштував фільтра як вказано на картинці. 
Хотілося б бачити в пункту 3.2 Статус замовлення - "Будь який". 
Бо маю ситуацію: людина купила що хотіла. Статус замовлення - "Ожидание". Йому приходить смс автоматична - "дякую за замовлення №.... ". 
в мене виникає бажання щось змінити в товарі: варіант доставки, товар 
для таких випадків міняю статус на "Замовлення змінено". (щоб не приходило повторне смс. 
і модуль вже не бачить замовлення для фіскалізації. 
У мене 2 варіанта: або міняти налаштування фільтрів в модулі для цього пункта, або змінювати замовлення зі збереженим статусом "Ожидание" (у другому випадку прийде повторне смс "дякую за замовлення №...". 

я розумію, що цей пункт доданий для автоматичної фіскалізації по cron завданню. Але якби був пункт "Будь яке" -  було б просто огонь)

image.png.bf5da343bda5bbff9b2c367406bff943.png

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 17.01.2024 в 14:54, Leon1355207 сказав:


я розумію, що цей пункт доданий для автоматичної фіскалізації по cron завданню. Але якби був пункт "Будь яке" -  було б просто огонь)

Доброго дня, напишіть у приватні доступ до фтп і адмінки

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


  • 2 months later...

Чи можна вказати статус НП при якому пробивається чек?

Нам треба налаштувати так, щоб чек пробивався не при отриманні посилки (бо при відправці до пункту-приймання видачі зміна статусу на "отримано" відбувається іноді через декілька днів після фактичного отримання), а наприклад коли посилка була прийнята на відділенні відправки.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 09.04.2024 в 09:49, mrfoggg сказав:

Чи можна вказати статус НП при якому пробивається чек?

Нам треба налаштувати так, щоб чек пробивався не при отриманні посилки (бо при відправці до пункту-приймання видачі зміна статусу на "отримано" відбувається іноді через декілька днів після фактичного отримання), а наприклад коли посилка була прийнята на відділенні відправки.

 

Так, можна.

 

Мій модуль не бачить статуси НП, але може взаємодіяти зі статусами замовлення.

Тому вам необхідно налаштувани в модулі API Новапошта так, щоб при статусі НП прибула на відділення змінювати статус замовлення на наприклад "Прибув у відділення" і тоді вже з цим статусом налаштувати мій модуль.

 

Але думаю вам також підійде варіант пробивати чеки одразу як відправити ТТН.

 

В будь-якому варіанті, бажано щоб був відповідний статус для замовлення в інтернет магазині.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


09.04.2024 в 09:49, mrfoggg сказал:

Чи можна вказати статус НП при якому пробивається чек?

Нам треба налаштувати так, щоб чек пробивався не при отриманні посилки (бо при відправці до пункту-приймання видачі зміна статусу на "отримано" відбувається іноді через декілька днів після фактичного отримання), а наприклад коли посилка була прийнята на відділенні відправки.

Якщо у Вас стоїть ось цей модуль Нова Пошта, то можна за допомогою його проставляти статуси автоматично, а уже в Модуль CheckBox пРРО для Opencart, проставити умову того статуса на який він буде реагувати. Схема перевірена працює на ура. Дякуючи авторам модулів.

 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


  • 5 weeks later...

Доброго дня,

Підкажіть, будь ласка, є оплата карткою у зв'язці модуль Моно від Богдана - Моно - Чекбокс. Тобто Моно передає сам дані для фіскалізації (після того, як на сайті списуємо гроші замість холда) в Чекбокс, але Чекбокс не відправляє чек клієнту, бо в нього нема контактів клієньта. Чи можна завантажувати чек із Чекбокса ( або ж Моно) і відправляти його клієнту цим модулем автоматично чи вручну разом із списанням коштів?

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


09.05.2024 в 12:16, XGEAR сказал:

Доброго дня,

Підкажіть, будь ласка, є оплата карткою у зв'язці модуль Моно від Богдана - Моно - Чекбокс. Тобто Моно передає сам дані для фіскалізації (після того, як на сайті списуємо гроші замість холда) в Чекбокс, але Чекбокс не відправляє чек клієнту, бо в нього нема контактів клієньта. Чи можна завантажувати чек із Чекбокса ( або ж Моно) і відправляти його клієнту цим модулем автоматично чи вручну разом із списанням коштів?

Доброго дня, ні так не спрацює. Мій модуль бачить тільки чеки які створені за допомогою мого модуля. 
 

Можете налаштувати процес фіскалізації через мій модуль (простіший варіант) або спробувати через підтримку (моно або чекбокса) дізнатись чи взагалі таке можливе (тобто передача контакту клієнта на еквайринг моно з подальшою відправкою смс)

  • +1 1
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


  • 3 weeks later...

Доброго дня. Власник магазину веде базу товарів у Чекбокс, чи можна налаштувати за допомогою модуля автоматичне оновлення залишків, ціни товарів з Чекбокс в магазин опенкарт? Дякую.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


30.05.2024 в 20:22, dolyalexey сказал:

Доброго дня. Власник магазину веде базу товарів у Чекбокс, чи можна налаштувати за допомогою модуля автоматичне оновлення залишків, ціни товарів з Чекбокс в магазин опенкарт? Дякую.

Доброго вечора, ні мій модуль не синхронізує товари.
Тільки фіскалізує.

 

Можете спробувати реалізувати через API

https://api.checkbox.ua/api/docs?_gl=1*14bb4g4*_gcl_au*NDc4OTQyMTI4LjE3MTQ1ODQ1NTM.*_ga*MTA1NjUyMDQ3MS4xNjUxNDA0ODIx*_ga_VGQ5D2LWFC*MTcxNzA5MjgxOS4yMi4wLjE3MTcwOTI4MTkuMC4wLjA.#/

Робота по API з товарами не виглядає складною

 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


не понятно как его устанавливать ?

-скопировать в корень , обновить модификаторы, при запуске установщика дополнений - выбивает ошибку - "не поддерживаемый формат файла"

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.