Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Як відкрити інтернет-магазин?


SergeTkach

3 704 перегляди

Бажаєте відкрити інтернет магазин? Ось вам швидкий огляд, що чекає на вас на цьому шляху.

 

Я виклав інформацію коротенько, щоб ви мали загальне уявлення. Але кожний з цих кроків – це окрема історія. Причому описувати щось більш розлого в одній статті просто немає сенсу, бо все це потрібно дивитися на практиці, як то кажуть.

 

Цікаве те, що за допомогою цього форуму ви можете потренуватися, свторивши пробний сайт максимально дешево. В окремій статті Створити інтернет-магазин ціна в Україні я підрахував, що мінімальний бюжет може складати всього $42 (це без витрат на домен ~400 грн та хостинг від 122 грн/міс).

 

Також хочу попередити, що я в жодному разі не кажу, що краще все робити самому. Це буде навпаки довше. Але згідно з опитуванням, яке я проводив до війни, ледь не половина респондентів встановили інтернет-магазин самостійно та не мають ніякого адміна. Тобто люди відкривають інтернет магазин та вирішують питання розробки власними силами. Найцікавіше, що деякі з них навіть виходять на добрі прибутки.

 

Отже, до справи.

 

 

1. Обираємо товар

 

Якщо ви вже підприємець – тут для вас немає нічого складного, ви просто будете продавати той товар, який продаєте офлайн.

 

Якщо ж ви новачок, який хоче відкрити інтернет магазин так би мовити з нуля, то тут потрібно трохи подумати. Адже, скоріше за все мова йдеться про досить стислий бюджет. В таком випадку багато людей починають за схемою дропшиппінг. Тоді ви просто обираєте серед наявних дропшиппінг-постачальників та відштовхуєтеся від заданих товарів. Бажано, щоб ви хоч трохи розумілися в обраному товарі або він вам був цікавим, що б ви могли його вивчати залюбки.

 

 

2. Обираємо домен та хостинг

 

Назва домену має бути співзвучна із темою товарів. В ідеалі не варто змішувати різні товари в одну кучу, краще відкривати окремі магазини під різні теми. Але на практиці буває по-різному.

 

Ще одни варіант – коли назва домену співпадає з назвою вашого бренду.

 

Для покупки домену і хостингу я рекомендую ukraine.com.ua Звісно, це не єдиний варіант, але він досить зручний та популярний. А головне, що сайти на цьому хостингу працюють стабільніше, ніж на деяких VPS.

 

 

3. Встановлюємо сайт на хостинг

 

Взагалі є 2 варіанти: використовувати безкоштовний шаблон (якій все одно десь буде мати якісь проблеми), або купити одразу платний гарний шаблон (наприклад ShowCase) з купою вбудованих модулів і не паритися.

 

В першому випадку ви встановлюєте спочатку систему ocStore, а потім вже встановлюєте шаблон. В другому випадку ви можете встановити все одразу з архіву "Швидкий старт" платного шаблону, де вже все налаштовано та виглядає, як на демці. А ще в другому випадку під час покупки ви можете замовити встановлення шаблону, що буває досить зручно.

 

Окрема примітка щодо інозмених шаблонів. В них часто написано, що гарантована сумісність саме з Opencart, а не його збірками. То люди встановлюють саме чистий OpenCart. Але в більшості випадків ті шаблони також будуть сумісні і з ocStore, просто за кордоном про нього мало хто чув. Я раджу використовувати ocStore.

 

Обов’язково перевіряємо, чи є в шаблоні модуль спрощеної корзини. Якщо ні (а його немає в більшості випадків), то встановлюємо на сайті модуль для зручного оформлення замовлень. Наприклад Простое оформление заказа або One Page Checkout.

 

 

4. Імпортуємо товари

 

Постачальники надають XML-файли з переліком їх товарів. На форумі є безкоштовний модуль для імпорту товарів з XML. На нього є деякі нарікання. Є також платні модулі на кшалт UniXML.

 

Також деякі постачальники можуть надавати каталог товарів у вигляді xlsx-файлу. Для таких випадків також є модуль Export/Import Tool. Хоча, іноді простіше напарсити товари прямо з сайту постачальника через модуль SimplePars. Звісно з цим модулем потрібно трохи розібратися (а ще більше мабуть в html-тегах), але тоді саме заповнення буде дуже швидким. А якшо в екселі не буде вистачати інформації, то буде потрібно додавати ії вручну, що буде набагато довше.

 

Для випадків, якщо ви є ФОПом та самі виробляєете продукцію, доведеться заповнювати товарі вручну. В цьому вам можливо допоможе модуль Handy Product Manager. Хоча, скоріше за все у вас є програма складського обліку. Існують модулі для експорту товарів в магазин.

 

 

5. Створюємо логотип

 

Логотип можна створити взагалі без дизайнера. Просто реєструємось на canva.com та обираємо, що вам до вподоби. При створені логотипу варто враховувати, які кольори обрані в шаблоні. Вони мають бути з однієї кольорової схеми.

 

До речі, там також можно створити банера для соцмереж та сайту.

 

Перший місяць ви можете використовувати сервіс безкоштовно. Але під час реєстрації потрібно додати платіжну картку (це поширена практика на зарубіжних сервісах). Головне потім відписатися від платного тарифу, якщо більше не будете використовувати цей сервіс, щоб гроші не знімало автоматом.

 

Так, звісно, краще, щоб дизайн та логотип робив дизайнер. Але за умов лімітованого бюджету, краще витратити зайві $100-300 на рекламу, ніж на логотип, адже реклама приводить відвідувачив, а логотип не приводить. Тим паче що зробити плюс-мінус не страшний варіант можна за допомогою сучасних веб-сервісів.

 

Існують балачки, що для створення дизайну потрібно обов’язково мати потрет Цільової аудиторії та бла-бла-бла. На практиці мало хто цим заморачується.

 

 

6. Робимо мінімальне SEO

  • Додаемо сайт в Google Search Console
  • Встановлюемо Google Analytics
  • Ставимо мовою магазину за замовчення Українську згідно вимог чинного законодавства
  • Робимо коректну двомовність магазину (якщо 2 мови). На мій смак краще робити мовну папку та однакові ЧПУ для всіх мов (шукайте Allow Same SEO URL For Different Languages (OC3.0x)), ніж те, що пропонує OpenCart 3 / ocStore 3 з мовними префіксами або постфіксами в ЧПУ. А щоб було щей з hreflang, як зауважив @chukcha , ось зробив безкоштовний модуль Мовні папки в URL (для ocStore 3.x) на базі іншого безкоштовного модуля ocdev.pro Мультимова, якій мовної папки немає і тому в мій феншуй не вписується). Також є платний модуль SEO мультимова / мультирегіон, якій робить мовні папки та має інші навороти на кшталт папки для окремого регіону, та щей працює з чистим OpenCart. Але він може здаватися трохи складним для новачка, тому в мій феншуй з першого відкриття інтернет-магазину не вписується.
  • Ставимо модуль SEO URL Generator. Там також для ocStore 3 як на мій смак налаштовуємо генерацію ЧПУ від однієї мови (від української)
  • Вмикаємо SeoPro
  • Перевіряємо, чи доступна мапа сайту на всіх мовах сайту. Або, якщо це стороній модуль, то може ще бути такий варіант, коли одна мапа містить сторінки різних мов. Обидва варіанти описані в інструкції Google як рівноцінні. Якщо є або те, або інше – додаємо мапу сайту в Google Search Console
  • Читаємо інструкцію Google про ключові слова – https://support.google.com/google-ads/answer/1704371?hl=uk
  • Читаємо про мета-описи – https://developers.google.com/search/docs/appearance/snippet?hl=ru#meta-descriptions
  • Встановлюємо модуль SEO Tags Generator, та налаштовуємо автоматизацію при стовренні інформативних мета-описів на базі даних про товар, як то ціна, виробник, важливий атрибут тощо.
  • Пишемо тексти для категорій з урахуванням ключового слова (ящко у вас десяток категорій, то можна зробити. А якщо сотні – то вибачайте, це буде дуже довго. Тож зусередьтеся на кількох для початку. Для решти встановить автоматизацію створення мета-описів)
  • Можна написати кілька статей у блог на тему середньо частотних запитів. Але це досить трудомістка справа, тому варто впевнитися, що хоча б перші 3 кудить попали у видачу. Якщо не попали – можливо і не потрібно витрачати на це час.

 

 

7. Налаштовуємо рекламу в Google

 

Так, без реклами далеко не поїдеш. Особливо на початку. Але не варто одразу вкладати весь бюджет в це діло. Потрібно обов’язково поставити ліміти на день та на рекламну кампанію загалом. Вважється, що на тест реклами має вистачити $100, щоб подивитися, які результати вона дає. Якщо не дає – змінювати рекламу та тестити ще раз.

 

Варто не просто налаштувати рекламу, а щей ремаркетинг. Для цього на форумі є модуль SP SEO Remarketing All In One Pro 2.3.x - 3.x.

 

Можна також спробувати рекламу в Facebook та Instagram, але там потрібно робити як мінімум 6 варіантів оголошень с 6 різними банерами. Зазвичай лише один з них буде приносити більшість відвідувань, а решта банерів будуть тупо жерти гроші. Саме тому потрібні варіанти, щоб обрати кращий банер і на повну катушку вмикати лише його, прибравши неефективні варіанти.

 

 

8. Отримуємо перші замовлення

 

Дивимось на все це з 2 ракурсів:

  1. Чи зміг я взагалі привести кліентів
  2. Чи вийшло воно вигідно

Якщо не зміг отимати ніяких продажів – це поганий знак. Але важливо також бачити, що дійсно були відвідування. Якщо відвідувань було багато, а продажів немає – це якійсь тухляк. Тут без варіантів.

 

Якщо продажі є, але це не дуже вигідно, тут вже можна думати.

 

По-перше, якщо ти запустився за схемою дропшипінгу, то можна перейти на опт, адже ризики вже дуже малі. Ти ж бачив, що товар продається, і ти можешь привести кліентів з Інтернету. Тоді питання лише в ціні закупки. В такому разі й кредит не так стрьомно взяти, якщо це дійсно потрібно (прошу не сприймати як фінансову пораду :)).

 

По-друге, через SendPulse можна безкоштовно трохи понадсилати листів кліентам, які в тебе щось купили. Раптом вони куплять ще щось. І при цьому тобі не потрібно платити за рекламу, лише просто надіслати листа.

 

По-третє, можно спробувати знайти схожі товари в інших постачальників, раптом це буде вигідніше.

 

 

9. Лише після перших замовлень колупаємось в сайті

 

Маю на увазі всі ті забаганки "зроби мені, як на тому сайті, бо мені сподобалося". Не факт, що то допомагає продавати. А всілякі такі правки потребують оплати грошей розробнику. В інтернет-магазині найголовніше – відвідування, а не всіляки прикрашання.

 

 

10. Реєструємо ФОП

 

Цей пункт лише для тих, хто його ще не має. І лише для тих серед них, хто має продажі в магазині.

 

Реєстрація ФОП є безкоштовною. Оформити документи можна прямо в Дії. За спрощенним оподаткуванням ФОП II групи сплачує фіксований платіж 1340 грн/міс (в 2023 році). Це вигідно, бо не залежить від твого прибутку, якщо він гарний; але це не дуже вигідно, коли в тебе прибутку взагалі немає. ФОП III групи сплачує 5% від фактично отриманих грошей (без врахування витрат). Це наче вігідно, коли прибутку немає, але це не вигідно, коли в тебе велика сума витрат.

 

Також ФОП сплачує ЄСВ. В 2023 році він складає 1474 грн /міс. Під час війни його можна не сплачувати. Але, як підмітила @Blondi, й трудовий стаж в такому випадку також не зараховується.

 

Немає сенсу реєструвати ФОП до того, як з'являться продажі. Але, якщо вони вже є, то краще все ж таки легалізувати свою діяльність.

 

Резюме

 

Відкрити інтернет-магазин досить просто. Я маю на увазі, що для цього не потрібно великого капіталу або знаймоств. Це доступно для пересічної людини, яка вміє працювати з комп'ютером. Звісно, це не легка прогулянка, потрібно напружитися. Але все ж таки, це шанс запустити магазин майже з нуля.

 

P.S.

 

У нас тут на форумі досить багато власників інтернет-магазинів. Прошу дописувати в коментарі, якщо пропустив щось важливе. Також можете поділитися власними думками щодо "гадалося так – сталося інакше", звісно, якщо це стосується основної теми статті. Думаю, коментарі будуть ще більш корисними для новачків, ніж сама стаття :)

 

  • +1 12

54 коментаря


Recommended Comments



В 25.05.2023 в 19:58, SergeTkach сказав:

Чи краще спочатку доводити до ідеалу?

Якщо спочатку доводити до ідеалу, то ви ніколи не відкриєте магазин. Це щось на кшталт самурая, в якого немає мети, а є шлях ))

  • +1 1
Надіслати

То все добре, але є різні моделі та канали продаж і у різних працюють з малими або великими відмінностями.

 

Комусь СЕО, комусь реклама Гугл, комусь соц.мережі ФБ, комусь інста, а для когось взагалі тік-ток. Комусь суміш. Немає універсального рішення. 

 

Хорошоп - котрий тут пропонують, то як шопіфай - воно не твоє, і твоїм не буде, ви маєте доступу до своєї бази?!  Треба буде якась інтеграція чи тонке налаштування чогось велком у ТП, та сиди у них. А можуть і послати.  А окрім них ніхто нічого зробити не зможе.

Хмара то кайф, але ви її не контролюєте - тобто увесь ваш бізнес залежить від того як працюєте не ви, а вони. У вас немає доступу до коду, до бази. Ви полягаєтесь на те, що вони чесні, та що з ними нічого не трапиться. Хорошоп це той же ПРОМ, чи WIX, Shopify

Це як оренда авто із водієм. Ні авто, ні водій - не ваші.  Але це рішення, і для когось більше і не треба, та легше. Я запускав на шопіфай магазин - https://motorsportwatches.com , та робив усілякі правки до інших магазинів - тож є розуміння що воно таке, та як усе це готувати. 

Оренда завжди легша у користування, чим володіння своїм, як авто, так і будинок. Не треба думати про ремонт, та заміну чогось, цим має займатися власник авто чи будинка. Але без дозволу власника і зробити нічого не можна. 

 

опенкарт - дешево, легко. Але на початку, а потім все більше часу та грошей то все потребує, багато болю та нервів. Але через деякий час воно налаштовано і працює.

 

Ну і дизайн звичайно легше міняти на SAAS магазинах, ніж на опенкарт, вордпресс інша CMS чи якийсь самопис. 

Тож кожен обирає, що йому до смаку більше. Кожному свій інструмент. 

 

Змінено користувачем niger
  • +1 1
Надіслати

Ну якщо тут вже кілька разів використані комерційні назви, то мабуть не буде гріхом сказати, що є хмарне рішення LetMe.Shop на основі OpenCart, де наче і запуститися можна швидко, і потім можна перенести сайт :oops:

  • +1 1
Надіслати
25.05.2023 в 23:40, ocdev_pro сказал:

Склонен не согласиться, я работал в компании у которых не было своего SEO от слова совсем, обьем продаж превышал 300 заказов только на 1 из 4 сайтов в сутки и трафик лился с гугл и фейсбук. Ребята больше 3 лет работали и не думали о SEO совсем. Дело не в SEO, оно безусловно надо, но если расходы на рекламу более чем окупаются, то надо наливать столько трафика, сколько можете обработать. И людям вообще без разницы рекламный сайт или органика, они этого не понимают в 95% случаев, им товар нужен и выгодня цена.

В 2015 у меня было 2 магазина, небольшие чисто как хобби, но со своим складом и импортом. Реклама в Инсте была 1-2 цена за клик, а конверсия 1$, Гугловая дороже, но тоже окупалась легко. Через неделю после запуска у меня уже было под 100 обработанных заказов.

Конечно времена нынче сумбурные и такого спроса может не быть, но если начать строить магаз сейчас, то кто знает в перспективе через 2-3 года будет хороший бизнес.

Согласен, что без SEO можно нормально обойтись, если нет в планах расти до бесконечности. У меня был интернет-магазин с головными уборами. Так как я понимал, что это больше как хобби, я крутил рекламу в инсте + OLX + Шафа и прекрасно себя чувствовал, сайт был просто для галочки. Потом, когда мне надоело бегать отправлять заказы, я просто перестал крутить рекламу и свернул проект, а если бы вкладывал много в SEO, то был бы расстроен.

Но, если посмотреть на гигантов рынка, то можно понять, что все они вкладывают в SEO.

Например Makeup, что бы не загуглил, все в ТОП. А если нет в ТОП, то есть в рекламе.
Intertop - та же история.
Rozetka
и т.д.

Я считаю, что SEO-трафик - это отличный инструмент привлечения целевых клиентов, но не всем удается найти нормального исполнителя (команду).

Забыл расписать в первом сообщении.
Ещё на сайт можно повесить модуль выгрузки на маркетплейсы и пробовать продавать на:
- OLX
- Hotline, Price и т.д.
- Шафа (если тематика позволяет)
- Модна Каста (с ними у нас не сильно пошло)

- Rozetka (пройти все круги ада регистрации, валидации, но потом может быть отличный выхлоп)
 

Надіслати
On 5/26/2023 at 11:25 AM, SergeTkach said:

Ну якщо тут вже кілька разів використані комерційні назви, то мабуть не буде гріхом сказати, що є хмарне рішення LetMe.Shop на основі OpenCart, де наче і запуститися можна швидко, і потім можна перенести сайт :oops:

 

отличный сервис, рекомендую!

Надіслати
26.05.2023 в 10:36, niger сказал:

Це як оренда авто із водієм. Ні авто, ні водій - не ваші.  Але це рішення, і для когось більше і не треба, та легше.

 

Оренда завжди легша у користування, чим володіння своїм, як авто, так і будинок. Не треба думати про ремонт, та заміну чогось, цим має займатися власник авто чи будинка. Але без дозволу власника і зробити нічого не можна. 

 

Цілком згоден, краще і не скажеш, тому в свій час і закинув всі ці конструктори, якщо все порахувати  то з часом свій саме свій сайт на опенкарт вийде дешевше ніж на всяких хорожопах та промах, так як вклали один раз і користуєтесь при моїх потребах мені на них потрібно було витрачати як мінімум 2 тис грн в місяць, при всіх проблемах (якщо виникнуть) на опенкарт стільки не витрачу.

  • +1 1
Надіслати
Цитата

Реєстрація ФОП є безкоштовною. Оформити документи можна прямо в Дії. За спрощенним оподаткуванням ФОП II групи сплачує фіксований платіж 1340 грн/міс (в 2023 році). Це вигідно, бо не залежить від твого прибутку, якщо він гарний; але це не дуже вигідно, коли в тебе прибутку взагалі немає. ФОП III групи сплачує 5% від фактично отриманих грошей (без врахування витрат). Це наче вігідно, коли прибутку немає, але це не вигідно, коли в тебе велика сума витрат.

А пенсійний фонд? Налоги ви явно не сплачуєте )

Кожний пункт статті потребує доопрацювання, все дуже сиро.

Надіслати
26.05.2023 в 21:18, max1985 сказал:
Цитата

Реєстрація ФОП є безкоштовною. Оформити документи можна прямо в Дії. За спрощенним оподаткуванням ФОП II групи сплачує фіксований платіж 1340 грн/міс (в 2023 році). Це вигідно, бо не залежить від твого прибутку, якщо він гарний; але це не дуже вигідно, коли в тебе прибутку взагалі немає. ФОП III групи сплачує 5% від фактично отриманих грошей (без врахування витрат). Це наче вігідно, коли прибутку немає, але це не вигідно, коли в тебе велика сума витрат.

Раскрыть  

А пенсійний фонд? Налоги ви явно не сплачуєте )

 

ЕСВ на разі є не обов'язковим.

  • +1 1
Надіслати

Почитала. З одного боку цікаво.

А з іншого... 

Дропшипінг. Ну таке... Це не тест, бо там у постачальника таких маминих бізнесменів купа, і все хочуть легких грошей. 

Я пробувала. І зараз сама є постачальником і продаю по дропшипінгу. 

І от точно знаю, що постачальнику тут вигідніше всього. 

І це в мене товар ну дуже нішевий.

 

Про рекламу можу теж багато розказати, і не знаючи, як ще працює, можна тупо злити бабло і так і не зрозуміти, воно пицює чи ні.

 

Про податки - єсв типу на час війни не обов'язково. Але .. не йде в страховий стаж. І я особисто вважаю, що якщо дохід є, то податки треба платити. 

І якщо вже говорити про податки з урахуванням воєнного стану, то 3 група поки що платить 2%, а не 5%.

Змінено користувачем Blondi
  • +1 2
Надіслати

@Blondi, дуже круто, що Ви відгукнулися!

 

Розкажіть, будь ласка, шлях від початкового магазину до постачальника. Гадаю, це буде дуже цікаво прочитати тим, хто замислюється над тим, щоб відкрити інтернет магазин. 

Надіслати

А ще про xml - якщо це якесь барахло, то почтачальник і вигрузку і контента дасть, всім. 

А ще є ті, хто прайс в екселі дає по запиту. Без залишків. 

 

Надіслати
В 26.05.2023 в 23:02, SergeTkach сказав:

@Blondi, дуже круто, що Ви відгукнулися!

 

Розкажіть, будь ласка, шлях від початкового магазину до постачальника. Гадаю, це буде дуже цікаво прочитати тим, хто замислюється над тим, щоб відкрити інтернет магазин. 

Це дуже довго і точно не в форматі коментарів. 

А дещо вже писала у себе в блозі. 

Надіслати

Як на мене, коли читаєш всяких коучей, які пишуть про Униікальноє Торговоє Предложениіе, Офер, то вони, такі, мають рацію.

Навіщо ви взаголі потрібні на ринку? Якщо у вас на старті нема розуміння, що ви робите та для чого, то залишається сподіватися суто на випадок.

У вас має бути якась конкурентна перевага, ви повинні її розуміти та вміти демонструвати людям.

Потрібна Ідея.

Ваш офер мусить мати реальну цінність для ринку, та він мусить мату воспрінімаємую цінність. Тобто ви повинні робити щось дійсно кориснє, та ця користь повинна бути зрозумілою для людей.

Інакше продавати нема чого.

Под цю Ідею ви відгоняєте дізайн, юзобіліті, контент, обслуговуваня та все інше.

На цієї ідеї ви грунтуєто всю рекламу.

Сайт стрворюйте саме під рекламу (іншого трафіку у вас не буде).

І, мабуть, намагайтеся максимально розумітися на всьому: як працює сайт, як працює реклама. Інакше буде важко - з програмистами ви навіть нормально поговорити не зможете. 

Але, фундамент всього, це саме Офер.

Змінено користувачем florapraktik
  • +1 3
Надіслати
В 28.05.2023 в 19:38, florapraktik сказав:

У вас має бути якась конкурентна перевага, ви повинні її розуміти та вміти демонструвати людям.

які будуть задротить по вихідних, а потім не забирати посилки з нп :grin: 

Надіслати
28.05.2023 в 19:38, florapraktik сказал:

Потрібна Ідея.

Ваш офер мусить мати реальну цінність для ринку, та він мусить мату воспрінімаємую цінність. Тобто ви повинні робити щось дійсно кориснє, та ця користь повинна бути зрозумілою для людей.

Це більше для послуг.

 

Успішність продажів товарів вирішує:

1. Кількість, вартість та якість трафіку.

2. Ціна.

 

3*** Офіційність гарантії, плюшки з доставкою / встановленням, але це набагато менш суттєво, аніж перші 2 пункти.

 

Все. Класти на дизайн, юзабіліти (якщо там не повний треш звісно). Ну дуже багато людей заморочуються коліром кнопочки, замість того, щоб більш якісно налаштувати рекламу і отримати більш цільовий трафік, наприклад. Саме це відрізняє практика від теоретика-новачка, який місяць робить дизайн, втрачаючи на це велику частину бюджету.

Змінено користувачем Etegro
  • +1 4
Надіслати
01.06.2023 в 13:33, Etegro сказал:

Це більше для послуг.

 

Успішність продажів товарів вирішує:

1. Кількість, вартість та якість трафіку.

2. Ціна.

 

3*** Офіційність гарантії, плюшки з доставкою / встановленням, але це набагато менш суттєво, аніж перші 2 пункти.

 

Все. Класти на дизайн, юзабіліти (якщо там не повний треш звісно). Ну дуже багато людей заморочуються коліром кнопочки, замість того, щоб більш якісно налаштувати рекламу і отримати більш цільовий трафік, наприклад. Саме це відрізняє практика від теоретика-новачка, який місяць робить дизайн, втрачаючи на це велику частину бюджету.

Абсолютно правильно. Много где покупаю в интернет магазинах с трешовым старым дизайном на опенкарт 1.5 но с хорошими ценами и выбором, так сказать на трастовых сайтах с дизайном из 2010 годов. Трафик и товар - все остальное вторично. 

  • +1 3
Надіслати

Всім привіт!

Насправді, як на мене, досить цікаве питання на справу того, що використовувати для тестування ніші.

На мою думку спаде, що з одного боку це нормально відтестувати нішу за допомогою PPC (контекстної реклами) та таргетингу з ремаркетингом, але з приводу SEO, також не можу нічого сказати проти, тому що це дійсно важлива частина на початку проекту.  Так от і питання: Що з'явилося першим курка чи яйце? Що з початку PPC чи SEO? Конструктор (Хорошоп, Shopify, ...), Market Place (Rozetka, Prom, ...) чи щось своє (OpenCart, Magento, WP, ..., чи може щось самописне на фреймворку)?

Як що ми би спілкувалися з "арбітражниками" чи маркетологами котрі орієнтовані на прибуток "тут і зара", на мою думку спадає, що вибір пав би на "Конструктор" для тесту ніші з PPC. Але в процесі масштабування будут виникати питання з приводу використання "конструктору". Але, хочу зазначити, що все що відноситься до арбітража - це виключно "сезонний" товар, і навіть це може залежите не від пори року, а від "хайпу" товару в даний час, тому, я вважаю, для сезонних товарів із не спеціалізованою нішею варто обирати шось просте, та з легкою інтеграцію налаштування "подій" та "пікселів".

 

Як що планувати довгостроковий розвиток, то авжеж "свій сайт" там ми відтестуємо PPC та одразу займаємося SEO, на жаль тільки займатись SEO - це дуже довга стратегія та без PPC реклами ми пропустимо сезон, а мабуть два сезони, а то і три. Треба мати гарні звіти для того, щоб розуміти, де ми з SEO візьмемо клієнтів, а де ми ще не здогнали конкурентів і викупимо ці пошукові ключі завдяки рекламі PPC. Також стратегія ремаркетинг, це дуже актуальна стратегія у любому, це навіть гарне доповнення для SEO та PPC.

А от що ви можете сказати, коли ми і нішу не розуміємо і обмежений бюджет, що обрати, конструктор чи свій сайт?

 

Можно провести аналізи взаємодії з конструктором та "особистим сайтом", я маю на увазі порахувати, скільки буде коштувати розробки "свого сайту" та використання "конструктору" за де кілька років та коли почне окупатися "свій сайт".

 

А от тепер питання від новачків до людей з опитом, так що ж обирати новачку, з обмеженим бюджетом та коли в нього нерозуміння ніші?

Надіслати
20.08.2023 в 18:16, triathlon сказал:

так що ж обирати новачку, з обмеженим бюджетом та коли в нього нерозуміння ніші?

 

Можете спробувати opencart у хмарі.

Надіслати
20.08.2023 в 18:16, triathlon сказал:

чи може щось самописне на фреймворку)?

 

Точно не для тестування))

Й не з малим бюджетом.

Надіслати
20.08.2023 в 21:24, SergeTkach сказал:

 

Точно не для тестування))

Й не з малим бюджетом.

Неее, ну самопис точно не для тестов, тут даже не обсуждается.

Мой комментарий был написан из разряда подискутировать, на самом то деле достаточно актуальный вопрос. И хотелось бы услышать ответы/мнения кто что может сказать по своему опыту.

У меня к примеру была всегда мечтать открыть магазин, онлайн конечно, но как такового и оффера нет, и опыта с пониманием ниши спортивных товаров. Но мечта, так сказать не покидает. Проблема все структурировать, просчитать, выбрать правильное решение и стратегию, скорее даже важнее просчитать и выбрать стратегию. @Etegro - писал про цену, а @florapraktik писал про оффер (идею), а @Exploits писал про то что можно продавать на дизайне из 2000х. Так то оно так. Но конечно решиться на первый шаг без опыта сложно. Так как комплекс всего нужно учесть. И оффер и цену в том числе, даже наверное не оффер, а маркетинг, то как ты предложишь продукт. Или все рабоатет из разряда загрузил товар, настроил пиксели, события и собирай заказы, работая по дропшипингу?

 

Если говорить про спорт товары, к примеру бег, можно продавать просто кроссовки, а можно продавать, точнее позиционировать себя как профессионал в данной сфере мол у меня самые лучшие кроссовки и применять какие нибудь плюшки, делаю скидку условную на специальные беговые компрессионные носки.

 

 

Надіслати
01.06.2023 в 13:33, Etegro сказал:

 

Успішність продажів товарів вирішує:

1. Кількість, вартість та якість трафіку.

2. Ціна.

 

Есть такой анекдот, приходят зайцы к Мудрому Филину и говорят:

- Мудрый Филин, помоги! Волки нас едят, лисы едят, совы едят, совсем житья нет! Хоть в петлю лезь! Как жить, скажи?!

Мудрый Филин отвечает:

- Станьте ёжиками! Колючки вас защитят.

Зайца в сильном удивлении:

- Филин, как же нам стать ёжиками?

Филин высокомерно:

- Зайцы, это вы уже сами думайте, а я стратегией занимаюсь.

...

Если у человека есть бесплатный целевой трафик в промышленных масштабах и возможность предложить популярный и ходовой товар по самой низкой на рынке цене, он не будет читать статьи " Как открыть магазин?". Проблема в том, что, ни первое, ни второе не являются вещами, которые можно прогнозируемо и в ограниченные сроки получить в результате целенаправленных осознанных действий.

Если у человека есть возможность (к примеру) продавать шины Ханкук по цене на 20% ниже рынка, то проблем с оборотом у него, конечно, не будет. Но у типичного стартапера возможностей такого уровня нет и природа этих возможностей такова, что они не появятся. Какой смысл это обсуждать?

 

Цитата

Ну дуже багато людей заморочуються коліром кнопочки, замість того, щоб більш якісно налаштувати рекламу і отримати більш цільовий трафік

 В настройках рекламы нет никаких секретных галочек - вы не настроите рекламу принципиально лучше конкурентов. Хуже - да, можно. Примерно так же - да, можно. Существенно лучше - нет, нельзя. Все, кто не вчера начал работать получают трафик примерно одного и того же качества по примерно одной и той же цене. Вы не волшебник, а конкуренты не пацаны и рекламу настраивать умеют.

 

Поэтому, до начала запуска проекта надо понимать, что самой низкой на рынке цены у вас не будет, самого дешёвого и качественного трафика у вас не будет. И именно по этому, всё, что вы реально можете, это искать, искать и искать Нишу, Офер, Идею. 

Я исхожу из того, что найти сильный, работающий офер не легко, но реально и намного проще, чем получить самую низкую цену на рынке и дешёвый целевой трафик.

Змінено користувачем florapraktik
  • +1 5
Надіслати

Сергій, на якій версії OC порадити робити новий магазин? В моєму випадку юзаю 1.5 досі і далі тягнути вже немає куди. Скажіть будь ласка свою думку

Надіслати
В 22.09.2023 в 00:50, Siberex сказав:

Сергій, на якій версії OC порадити робити новий магазин? В моєму випадку юзаю 1.5 досі і далі тягнути вже немає куди. Скажіть будь ласка свою думку

ocStore 3.0.3.7

  • +1 1
Надіслати

Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    • Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку

×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.