Погана новина: в 2022 році доля opencart в світовому e-commerce впала до 0,9%
В Україні ситуація з опенкарт не така катастрофічна, але згідно із даними Google Trends вперше за довгі роки ця система відійшла на другу позицію, поступившись першим місцем "щось там фаю".
І ось цей факт, на мою суб'єктивну думку, має нас насторожити. Тому що:
З точки зору розробників:
- Незважаючи на війну та важки часи, люди продовжують створювати магазини
- Але при цьому користувачі віддають перевагу досить "дорогому" рішенню (в порівнянні з опенкарт)
- Якщо порівнювати з глобальним світовим трендом, там, де набрав популярності "щось там фай", решта систем пасуть задніх і дуже далеко….
З точки зору власників магазинів:
- Існує ризик відтоку розробників від опенкарт
- А це потенціально може створити проблеми з підтримкою інсуючого магазину
- Або збільшення витрат на нові проекти на іншій системі
Звісно, корабель в більшості випадків не йде на дно миттєво, тож судно можна "залатати" на ходу, та дістатися найближчого порту, щоб зробити капітальний ремонт. Так само і з опенкарт: ми ще кілька років можемо мати роботу і не помічати проблемки.
Але, згідно законам економіки, будь який продукт після сплеску попиту виходить на плато, а потім повільно втрачає популярність. Тому виробники змінюють дизайн етикетки, додають смаки, покращують якість, влаштовують промо акції, регулярно змінюють модельний ряд, тощо.
А тепер питання до спільноти: як на вашу думку можна привернути увагу користувачів та розробників до опенкарт? Маються на увазі ті, хто робить магазини та обирають інші системи. І взагалі чи потрібно щось із цим робити?
25 коментарів
Recommended Comments
Створіть аккаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!
Зареєструвати аккаунтВхід
Уже зареєстровані? Увійдіть тут.
Вхід зараз