Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

voronlviv

Користувачі
  
  • Публікації

    424
  • З нами

  • Відвідування

Інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Місто:
    Львів

Відвідувачі профілю

7 554 перегляди профілю

voronlviv's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

4

Репутація

  1. Підкажіть, будь ласка. В мене є постійна іп адреса. Коли в адмінці заходжу в саме замовлення то получається замовлення змінити, іп правильний. А коли змінюю в списку замовлень, то пише що немає доступу, бо іншій іп якийсь підтягнуло.
  2. Блоки не перевантажуються. Я так зрозумів, що це в мене через маску поля «телефон» яке має складатись з 12 цифр. Як ввів частину цифр і перейшов в інше поле чи інший сайт то все стирається. Треба якось зробити щоб перевірку робило при натисканні на кнопку «оформити замовлення»
  3. Хлопці, підкажіть будь ласка, як зробити щоб набрані цифри не пропадали в полі номеру телефона якщо переходжу на іншу вкладку подивитись номер. А то набрав пару цифр, пішов дивитись за іншими, а ті вже пропали
  4. Хтось пробував прикрутити стовпець із номером накладної на сторінку з переліком замовлень? або підкажіть, будь ласка, як правильно це зробити.
  5. всерівно я не розумію як я це можу використати. Відправка буде через 3 дня і статус автоматично буде змінений на відправлено саме через 3 дня. Але клієнт ж цього не може знати. Тому мені і потрібно додатково це вказати в особистому кабінеті та на сторінці відстеження.
  6. а де фіксується дата зміни статусу? в мене статуси змінюються розширенням нової пошти. Мені це для клієнта потрібно, оскільки замовлення формується до відправки до 3 днів. Потрібно щоб клієнт якось міг це побачити без відправки смс.
  7. Доброго дня. Потрібне таке рішення. На сторінку замовлення в адмінці добавити колонку "Дата відправки" із можливістю редагувати цю колонку (вибрати дату з календаря наприклад або вписати вручну). Ця колонка також має бути присутня в особистому кабінеті покупця (таблиця "мої замовлення"). Із введеною датою відправки, яку було вибрано в адмінці. І третє: інформація про дату відправки має відображатись на сторінці відстеження замовлення (модуль відстеження замовлення). Можливо є модуль або хтось може виконати таке завдання, то буду вдячний.
  8. це turbosms відправляє лише у форматі 380ХХХХХХХХХ, хіба пробую ще через +380..
  9. в мене ocstore 2.1. я міг у Simple змінити маску номеру на +380 або 097, але тоді автоматичні смс клієнтам не приходять при створенні замовлення.
  10. Отже, виникла така проблема. Клієнт на сайті вводить телефон у форматі 380ХХХХХХХХ, і відповідно мені такий приходить як в адмінку так і в лист адміну про нове повідомлення і відповідно я не можу подзвонити з такого формату номера. Хто підкаже як поставити перед номером "+". Я так розумію, що для пошти треба редагувати "\catalog\model\checkout\order.php". Але як правильно там вставити "+", щоб був клікабельний номер +380ХХХХХХХХ. Дякую за будь яку відповідь.
  11. Доброго вечора. Підкажіть, будь ласка, як зробити щоб модуль при оформленні замовлення включав у вартість доставки 25 грн за доставку у смт/село? Бо клієнт запізно бачить цю додаткову плату.
  12. Автор вийшов на звʼязок та допоміг в налаштуванні модуля та виправив деякі помилки. Якщо у вас не списуються бали, то почитайте уважно опис модуля і у вас все получиться. А якщо у вас появляться якісь помилки, то автор із затримкою правда, але виправляє.
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.