Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Нужны "фиктивные скидки" ))) ПОМОГИТЕ )))


Recommended Posts

Приветствую друзья, интересует есть ли решения моему вопросу виде Модуля или еще как-то (желательно модуль ибо я не программист) ...  

В чем заключается вопрос ... 
Цены на товар у меня регулирует CRM-ка (админка-товар-карточка товара-цена) и если я в карточке товара поменяю цену , то через пол часа СRM вернет ту цену что указана в CRM... 

А я хочу такой модуль что бы мог сделать зачеркнутую цену (которая придумывается в модуле) , а человек будет покупать за цену которая в админке и тобишь в CRM стоит ))) 

Ну что друзья не сильно я обнаглел с такими вопросами :o:wink: 

Существует решение ? 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Як варіант можна такий костиль реалізувати вивести ще одну ціну товару зі стилями старої ціни в шаблоні помножену на коефіцієнт (дана ціна ніде не буде брати участь, просто буде відображатись на сторінці товару/категорії)

  • +1 1
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Вам потрібно в контролері додати ще одну змінну в якій буде множити фактичну ціну товару на коефіцієнт і вивести в шаблоні дану змінну як стару ціну.

Наприклад товар коштує 100 грн ви додали в контролер додаткову змінну  яка множить 100 на коефіцієнт 1,2

В шаблоні виводите цю змінну стилізувавши під стару ціну і в підсумку у вас буде відображатись стара ціна товару 120 грн і фактична 100 грн

 

  • +1 2
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Це ідея найпростішої концепції вирішення вашої проблеми.

Для реалізації вам потрібно самому програмувати або найняти розробника для цієї задачі.

Щодо у правління фіктивної знижки в адмінці це вже треба більш детальніше обговорювати як саме ви бажаєте нею управляти, встановлювати на кожен товар окремо чи масово на категорію або виробника

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Parallax