Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Recommended Posts






  • Автор
  • долучення
    14.05.23
  • Категорія
  • Ioncube Loader
    Требуется
  • ocStore
    3.0
    2.3.0.2.4
    2.3
  • OpenCart.Pro, ocShop
  • Звернення до сервера розробника
    Да

 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

В 19.05.2023 в 10:57, unix0 сказав:

добрый день, будет работать если номер телефона записан в базе не по маске ?

Доброго дня

Модуль бачить номера телефонів, які збережені в базі, в такому вигляді: 380 971234567 або 0971234567 або 971234567. Якщо у Вас у базі номера записані в довільній формі (наприклад: 097-123-45-67, чи якось ще інакше), то тут буде складно...

Маска з модуля не впливає на номер який збережеться а базі.

Модуль зберігає номера в базу в такому форматі 380 971234567

  • +1 1
Надіслати
Поділитися на інших сайтах

добрый день

если клиент до установки вашего модуля несколько раз регистрировался в магазине с одним и тем же телефоном, какие заказы будут отображаться?

можно обьединить все заказы с одним номером в один аккаунт?

Змінено користувачем olegodessa
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 21.05.2023 в 19:32, olegodessa сказав:

добрый день

если клиент до установки вашего модуля несколько раз регистрировался в магазине с одним и тем же телефоном, какие заказы будут отображаться?

можно обьединить все заказы с одним номером в один аккаунт?

Доброго вечора.

Модуль не оброблює замовлення... Модуль додає перевірку номеру телефона при оформлені замовленя

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

В 21.05.2023 в 21:29, olegodessa сказав:

авторизувасись з допомогою модуля не вийде?

У тому випадку, що Ви описали вище, модуль вибере всі записи з вказаним телефоном і авторизація пройде по першому запису з вибраних.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

В 21.05.2023 в 22:40, olegodessa сказав:

Тоді треба якось об'еднати всі аккаунти з одним телефоном, бо для старих магазинів ця ситуація типова. Може зробите якесь доповнення?

На даний момент навіть не знаю як їх можна обєднати... Який email актуальний? Які ФІО актуальні? Які адреси актуальні?

Можу припустити, що атуальніші дані - це останя реєстрація.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня..

Два питання. В описі доповнення вказано:

"Якщо сервер розробника недоступний - Не будет работать сайт"

 

Це дійсно так? Такі не дуже приємні ситуації вже виникали на форумі, через те що розробник забув проплатити домен або хостінг.

 

І друге, всі телефони в базі записані по масці - +38 (999) 999-99-99. На таку маску можна налаштувати логін? Змінювати маску наразі не можна.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 29.05.2023 в 11:48, trialon77 сказав:

Доброго дня..

Два питання. В описі доповнення вказано:

"Якщо сервер розробника недоступний - Не будет работать сайт"

 

Це дійсно так? Такі не дуже приємні ситуації вже виникали на форумі, через те що розробник забув проплатити домен або хостінг.

 

І друге, всі телефони в базі записані по масці - +38 (999) 999-99-99. На таку маску можна налаштувати логін? Змінювати маску наразі не можна.

Доброго дня.

1. Так, все вірно, хост проплачую один раз врік. Проблем з цим не було, хоча один раз, рік тому, була спроба взлому, то десь біля години сервер ліцензій не працював, відновлював роботу.

 

2. маска вводу в модулі до збереження телефонів не має відношення. Модуль зберігає номера телефонів в базу в такому форматі 380 971234567

Якщо у Вас номера в базу збережені в такому форматі +38 (999) 999-99-99, то потрібно вносити зміни в модуль.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

З приводу роботи модуля і вашого сервера, дуже погано. Думаю багато покупців це відштовхне. Як мене наприклад. Цікаво було цей модуль та social login. 

Зайви сюрпризи не потрібні.

 

 

 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 29.05.2023 в 15:16, trialon77 сказав:

З приводу роботи модуля і вашого сервера, дуже погано. Думаю багато покупців це відштовхне. Як мене наприклад. Цікаво було цей модуль та social login. 

Зайви сюрпризи не потрібні.

Ок. Кожен робить свій вибір...

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

Прикрутити смс можна на сторінку офрмлення замовлення, щоб підтвердження замовлення через смс робити?

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

В 30.05.2023 в 15:54, Seofisher сказав:

Прикрутити смс можна на сторінку офрмлення замовлення, щоб підтвердження замовлення через смс робити?

Принцип роботи модуля SAP - SMS / OTP при оформлені замовлення такий, що модуль блокує оформлення замовленнь поки не буде підтвердженно номер телефону. Як тільки користувач підтвердить тел. кодом ОТР, то функціонал кнопки "оформляння замовлення" буде доступний для відпрацювання.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

В 01.06.2023 в 19:21, kraovskiy сказав:

Подскажете. Ваш модуль сможет реализовать регистрацию/авторизацию как Телефон - смс - пароль, а не Почта - письмо - пароль?

Доброго вечора.

На демо OTP пароль відправляється в "Журнал ошибок", а в остальному роботу модуля видно на відео...

 

https://app.screencast.com/00trpBeZEvI3Q

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

Пропозиція по функціоналу модуля на майбутнє.

Зараз встановлений інший модуль з смс авторизацією. там якщо при вводі номера не знаходе такий телефон в базі, то створюється новий аккаунт на сайті з таким телефоном. Але пустим ПІБ і поштою.

Можливо зробити так само але з добором даних після otp авторизації? Звісно, якщо такий номер не буде знайдено?

 

І чи плануєте ви на майбутнє змінити це - "Якщо сервер розробника недоступний - Не будет работать сайт". Хоча б на варіант - "не буде працювати доповнення", як у вас в модулі соціальної авторизації?

  • +1 1
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 03.06.2023 в 13:59, trialon77 сказав:

Зараз встановлений інший модуль з смс авторизацією. там якщо при вводі номера не знаходе такий телефон в базі, то створюється новий аккаунт на сайті з таким телефоном. Але пустим ПІБ і поштою.

Можливо зробити так само але з добором даних після otp авторизації? Звісно, якщо такий номер не буде знайдено?

 

Не бачу сенсу створювати пустий акк і перетягувати з іншого (припустимо мого модуля SAP - Login Social Networks) функціонал... Якщо не знаходить номера в базі, то просто переходите до реєстрацію аккаугнту і там вже вводите дані, що б вводились при доборі і номер там підтвердите за допомогою otp.

 

В 03.06.2023 в 13:59, trialon77 сказав:

І чи плануєте ви на майбутнє змінити це - "Якщо сервер розробника недоступний - Не будет работать сайт". Хоча б на варіант - "не буде працювати доповнення", як у вас в модулі соціальної авторизації?

"Не будет работать сайт" то випадково поставив. При недоступності сервера працювати не буде модуль... Зсінив. Дякую!

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

  • 3 weeks later...

Вітаю) Зацікавив ваш модуль саме функціоналом авторизації клієнта по смс - супер актуальна штука в наші дні!

 

Переглянувши демку, не побачив можливості відключити решту функціоналу: підтвердження клієнту при оформленні на сторінці чекауту (не потрібно бо цей функціонал реалізовано в мене на боці crm), підтвердження номеру при реєстрації клієнту (бо клієнти якраз реєструються при оформленні а там далі знов таки crm все чекне). Можливо десь прогледів чи дійсно не відключається?

 

І по номерам в базі - в моєму випадку всі номери зберігаються в базі в такому форматі 38(067)1122323 - як зрозумів з повідомлень вище - це може бути проблемою? Якщо так, наскільки важко буде додати сумісність з "моїм" форматом номерів?
 

 

 

Змінено користувачем paulkouls
  • +1 1
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 22.06.2023 в 18:37, paulkouls сказав:

Вітаю) Зацікавив ваш модуль саме функціоналом авторизації клієнта по смс - супер актуальна штука в наші дні!

 

Переглянувши демку, не побачив можливості відключити решту функціоналу: підтвердження клієнту при оформленні на сторінці чекауту (не потрібно бо цей функціонал реалізовано в мене на боці crm), підтвердження номеру при реєстрації клієнту (бо клієнти якраз реєструються при оформленні а там далі знов таки crm все чекне). Можливо десь прогледів чи дійсно не відключається?

 

І по номерам в базі - в моєму випадку всі номери зберігаються в базі в такому форматі 38(067)1122323 - як зрозумів з повідомлень вище - це може бути проблемою? Якщо так, наскільки важко буде додати сумісність з "моїм" форматом номерів?

 

Доброго дня.

Щоб модуль не перевіряв номер при реєстрації та при оформлені замовлення можна 2 способами. Або не додавати модифікатором перевірку на ці сторінки або в модулі відключити "Реєстрація з ОТР".

Якщо у Вас всі номери в базі збережені в такому форматі 38(067)1122323, то потрібно буде просто поправити запити...

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

  • S_A_P changed the title to Модуль SAP - SMS / OTP [Поддержка]

Доступна нова версія модуля SAP - SMS / OTP 1.2.0

Прихований текст

+ Покращена безпека та взаємодія з клієнтами;
+ Додано можливіть обмежувати кількість запитів OTP підряд;
+ Додано можливіть обмежувати кількість введення невірних OTP підряд;
+ Додано можливість заносити номери телефонів до чорного списку;
+ Внесено дрібні покращення та виправлено дрібні помилки.

 

Тепер модуль може обробляти практично любий формать запису номерів телефонів які зберігаються в Вашій базі...

  • +1 1
Надіслати
Поділитися на інших сайтах

  • 2 months later...

Добрый вечер. Сможете настроить верификацию пользователя по sms в окне заказа?

opencart 3, simple и отправка через turbosms

Змінено користувачем Maksym_tmarket
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


  • 1 month later...

Таке питання чи є функціонал щоб при зміні номеру телефону в Особистому кабінеті https://prnt.sc/7ScnKTMzPjYI, приходила смс для підтвердження зміни? 

До сайту підвязані інші сервіси і бази дані яких будуть підтягуватися в особистий кабінет Опенкарт по номеру телефону клієнта, тому потрібно щоб користувач після входу в особистий кабінет не зміг просто змінити свій номер телефону на номе телефону конкурента і підтягнути його дані. при зміні нмоера повина приходити смс з підтвердженням?

Змінено користувачем ihos
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 06.11.2023 в 23:38, ihos сказав:

Таке питання чи є функціонал щоб при зміні номеру телефону в Особистому кабінеті https://prnt.sc/7ScnKTMzPjYI, приходила смс для підтвердження зміни? 

До сайту підвязані інші сервіси і бази дані яких будуть підтягуватися в особистий кабінет Опенкарт по номеру телефону клієнта, тому потрібно щоб користувач після входу в особистий кабінет не зміг просто змінити свій номер телефону на номе телефону конкурента і підтягнути його дані. при зміні нмоера повина приходити смс з підтвердженням?

Доброї ночі.

Ні, такого функціоналу модуль не має...

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

  • S_A_P changed the title to SAP - SMS / OTP (Авторизация по телефону) / SMS уведомления [Поддержка]

Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.