bogdan281989 Опубліковано: 25 серпня 2022 Share Опубліковано: 25 серпня 2022 20 Скачать / Купить дополнение Добавил bogdan281989 Добавлено 19.08.2022 Категория Модули Ioncube Loader Требуется ocStore 3.02.3.0.2.42.3 OpenCart.Pro, ocShop Opencart.pro 2.3 Обращение к серверу разработчика Нет Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... 2 months later... Ch0oJoy Опубліковано: 16 листопада 2022 Share Опубліковано: 16 листопада 2022 Добрый день, после обновления пропадают сообщения администратора в переписке. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... 2 months later... bogdan281989 Опубліковано: 30 січня 2023 Автор Share Опубліковано: 30 січня 2023 16.11.2022 в 13:29, Ch0oJoy сказал: Добрый день, после обновления пропадают сообщения администратора в переписке. Не видел это сообщение, но как понимаю вопрос решен в личке 1 Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... 1 month later... Jul Опубліковано: 21 березня 2023 Share Опубліковано: 21 березня 2023 Доброго дня! Підкажіть будь ласка. Чи є можливість відповідати через чат-бот в телеграмі? Чи тільки в адмінці на сайті? Тобто задача обернена. Клієнт пише на сайті, а відповідь отримує з телеграм-боту? Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... bogdan281989 Опубліковано: 21 березня 2023 Автор Share Опубліковано: 21 березня 2023 21.03.2023 в 16:33, Jul сказал: Доброго дня! Підкажіть будь ласка. Чи є можливість відповідати через чат-бот в телеграмі? Чи тільки в адмінці на сайті? Тобто задача обернена. Клієнт пише на сайті, а відповідь отримує з телеграм-боту? Добрий день, ні так це не працює. Клієнт пише в телеграм, менеджер в адмінці сайту. Тільки так Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Jul Опубліковано: 21 березня 2023 Share Опубліковано: 21 березня 2023 21.03.2023 в 16:40, bogdan281989 сказал: Добрий день, ні так це не працює. Клієнт пише в телеграм, менеджер в адмінці сайту. Тільки так А зробити зможете? Є доповнення для версії 3.0, а у нас 2.3 - розробник, не має часу допомогти, нажаль. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... bogdan281989 Опубліковано: 21 березня 2023 Автор Share Опубліковано: 21 березня 2023 21.03.2023 в 16:54, Jul сказал: А зробити зможете? Є доповнення для версії 3.0, а у нас 2.3 - розробник, не має часу допомогти, нажаль. Я нажаль не зможу допомогти Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... 1 year later... Printzip Опубліковано: 27 січня Share Опубліковано: 27 січня Доброго дня, скажіть будьласка а як чат виглядлає на сайті для покупця? Як виглядає кнопка чату, передивився на тестовій адмінці і тут по скріншотах, нічого не бачу. Можете показати як бачить клієнт цей чат? Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... bogdan281989 Опубліковано: 27 січня Автор Share Опубліковано: 27 січня В 27.01.2025 в 10:25, Printzip сказав: Доброго дня, скажіть будьласка а як чат виглядлає на сайті для покупця? Як виглядає кнопка чату, передивився на тестовій адмінці і тут по скріншотах, нічого не бачу. Можете показати як бачить клієнт цей чат? Добрий день, на стороні сайту ви самі вирішуєте як вам поставити посилання на бота, зауважу що клієнт пишу зі свого месенджера, вайбера або телеграма. Також важливо, що фактично з кінця попереднього року бот у вайбері став платним фактично, тому рекомендую обрати інше рішення для організації чату. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Printzip Опубліковано: 27 січня Share Опубліковано: 27 січня (змінено) Вибачте будь ласка але до кінця не зрозумів. Як працює цей модуль? Мені потрібно щоб на сайті була кнока (підтримка чи чат) яка буде світитися, пульсувати чи якось виділятися. Людина яка зайшла на сайт і в якої є питання, натискає написати в підтримку і повідомлення приходять до нас на сай, або в бота. Ви відповіли ось тут " зауважу що клієнт пишу зі свого месенджера, вайбера або телеграма." розясніть будь ласка що саме ви мали на увазі? Змінено 27 січня користувачем Printzip Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Створіть аккаунт або увійдіть для коментування Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар Створити обліковий запис Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто! Зареєструвати аккаунт Вхід Уже зареєстровані? Увійдіть тут. Вхід зараз Share More sharing options... Передплатники 2 Перейти до списку тем Зараз на сторінці 0 користувачів Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку Последние темы Последние дополнения Последние новости Вся активність Головна Підтримка та відповіді на запитання. Модулі та розширення [Поддержка] Telegram, Viber чат с клиентами через чатботов для Opencart, Ocstore Покупцям Оплата розширень фізичними особами Оплата розширень юридичними особами Політика повернень Розробникам Регламент розміщення розширень Регламент продажу та підтримки розширень Віртуальний обліковий запис автора Політика просування оголошень API каталогу розширень Вирішення спорів щодо авторських прав Корисна інформація Публічна оферта Політика повернень Політика конфіденційності Платіжна політика Політика передачі особистих даних Політика прозорості Останні розширення SP Auto Bank Switcher - Автовибір реквізитів для оплати, мультиреквізити Автор: spectre Сердечки для сайту, прикраса сайту до 14 Лютого (Святого Валентина, Дня закоханих) Автор: radaevich Валідатор товарів Автор: kJlukOo Синхронізація OLX.ua та Opencart Автор: sinco Обмеження доступу по IP (fipp) Автор: mirek × Уже зареєстровані? Ввійти Реєстрація Ваші замовлення Назад Придбані модулі та шаблони Ваші рахунки Лист очікувань Альтернативні контакти Форум Новини ocStore Назад Офіційний сайт Демо ocStore 3.0.3.2 Демо ocStore 2.3.0.2.4 Завантажити ocStore Документація Історія версій ocStore Блоги Модулі Шаблони Назад Безкоштовні шаблони Платні шаблони Де купувати модулі? Послуги FAQ × Створити... Important Information На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність. Я даю згоду
Ch0oJoy Опубліковано: 16 листопада 2022 Share Опубліковано: 16 листопада 2022 Добрый день, после обновления пропадают сообщения администратора в переписке. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bogdan281989 Опубліковано: 30 січня 2023 Автор Share Опубліковано: 30 січня 2023 16.11.2022 в 13:29, Ch0oJoy сказал: Добрый день, после обновления пропадают сообщения администратора в переписке. Не видел это сообщение, но как понимаю вопрос решен в личке 1 Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... 1 month later... Jul Опубліковано: 21 березня 2023 Share Опубліковано: 21 березня 2023 Доброго дня! Підкажіть будь ласка. Чи є можливість відповідати через чат-бот в телеграмі? Чи тільки в адмінці на сайті? Тобто задача обернена. Клієнт пише на сайті, а відповідь отримує з телеграм-боту? Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... bogdan281989 Опубліковано: 21 березня 2023 Автор Share Опубліковано: 21 березня 2023 21.03.2023 в 16:33, Jul сказал: Доброго дня! Підкажіть будь ласка. Чи є можливість відповідати через чат-бот в телеграмі? Чи тільки в адмінці на сайті? Тобто задача обернена. Клієнт пише на сайті, а відповідь отримує з телеграм-боту? Добрий день, ні так це не працює. Клієнт пише в телеграм, менеджер в адмінці сайту. Тільки так Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Jul Опубліковано: 21 березня 2023 Share Опубліковано: 21 березня 2023 21.03.2023 в 16:40, bogdan281989 сказал: Добрий день, ні так це не працює. Клієнт пише в телеграм, менеджер в адмінці сайту. Тільки так А зробити зможете? Є доповнення для версії 3.0, а у нас 2.3 - розробник, не має часу допомогти, нажаль. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... bogdan281989 Опубліковано: 21 березня 2023 Автор Share Опубліковано: 21 березня 2023 21.03.2023 в 16:54, Jul сказал: А зробити зможете? Є доповнення для версії 3.0, а у нас 2.3 - розробник, не має часу допомогти, нажаль. Я нажаль не зможу допомогти Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... 1 year later... Printzip Опубліковано: 27 січня Share Опубліковано: 27 січня Доброго дня, скажіть будьласка а як чат виглядлає на сайті для покупця? Як виглядає кнопка чату, передивився на тестовій адмінці і тут по скріншотах, нічого не бачу. Можете показати як бачить клієнт цей чат? Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... bogdan281989 Опубліковано: 27 січня Автор Share Опубліковано: 27 січня В 27.01.2025 в 10:25, Printzip сказав: Доброго дня, скажіть будьласка а як чат виглядлає на сайті для покупця? Як виглядає кнопка чату, передивився на тестовій адмінці і тут по скріншотах, нічого не бачу. Можете показати як бачить клієнт цей чат? Добрий день, на стороні сайту ви самі вирішуєте як вам поставити посилання на бота, зауважу що клієнт пишу зі свого месенджера, вайбера або телеграма. Також важливо, що фактично з кінця попереднього року бот у вайбері став платним фактично, тому рекомендую обрати інше рішення для організації чату. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Printzip Опубліковано: 27 січня Share Опубліковано: 27 січня (змінено) Вибачте будь ласка але до кінця не зрозумів. Як працює цей модуль? Мені потрібно щоб на сайті була кнока (підтримка чи чат) яка буде світитися, пульсувати чи якось виділятися. Людина яка зайшла на сайт і в якої є питання, натискає написати в підтримку і повідомлення приходять до нас на сай, або в бота. Ви відповіли ось тут " зауважу що клієнт пишу зі свого месенджера, вайбера або телеграма." розясніть будь ласка що саме ви мали на увазі? Змінено 27 січня користувачем Printzip Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Створіть аккаунт або увійдіть для коментування Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар Створити обліковий запис Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто! Зареєструвати аккаунт Вхід Уже зареєстровані? Увійдіть тут. Вхід зараз Share More sharing options... Передплатники 2 Перейти до списку тем Зараз на сторінці 0 користувачів Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку Последние темы Последние дополнения Последние новости Вся активність Головна Підтримка та відповіді на запитання. Модулі та розширення [Поддержка] Telegram, Viber чат с клиентами через чатботов для Opencart, Ocstore Покупцям Оплата розширень фізичними особами Оплата розширень юридичними особами Політика повернень Розробникам Регламент розміщення розширень Регламент продажу та підтримки розширень Віртуальний обліковий запис автора Політика просування оголошень API каталогу розширень Вирішення спорів щодо авторських прав Корисна інформація Публічна оферта Політика повернень Політика конфіденційності Платіжна політика Політика передачі особистих даних Політика прозорості Останні розширення SP Auto Bank Switcher - Автовибір реквізитів для оплати, мультиреквізити Автор: spectre Сердечки для сайту, прикраса сайту до 14 Лютого (Святого Валентина, Дня закоханих) Автор: radaevich Валідатор товарів Автор: kJlukOo Синхронізація OLX.ua та Opencart Автор: sinco Обмеження доступу по IP (fipp) Автор: mirek
Jul Опубліковано: 21 березня 2023 Share Опубліковано: 21 березня 2023 Доброго дня! Підкажіть будь ласка. Чи є можливість відповідати через чат-бот в телеграмі? Чи тільки в адмінці на сайті? Тобто задача обернена. Клієнт пише на сайті, а відповідь отримує з телеграм-боту? Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bogdan281989 Опубліковано: 21 березня 2023 Автор Share Опубліковано: 21 березня 2023 21.03.2023 в 16:33, Jul сказал: Доброго дня! Підкажіть будь ласка. Чи є можливість відповідати через чат-бот в телеграмі? Чи тільки в адмінці на сайті? Тобто задача обернена. Клієнт пише на сайті, а відповідь отримує з телеграм-боту? Добрий день, ні так це не працює. Клієнт пише в телеграм, менеджер в адмінці сайту. Тільки так Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Jul Опубліковано: 21 березня 2023 Share Опубліковано: 21 березня 2023 21.03.2023 в 16:40, bogdan281989 сказал: Добрий день, ні так це не працює. Клієнт пише в телеграм, менеджер в адмінці сайту. Тільки так А зробити зможете? Є доповнення для версії 3.0, а у нас 2.3 - розробник, не має часу допомогти, нажаль. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... bogdan281989 Опубліковано: 21 березня 2023 Автор Share Опубліковано: 21 березня 2023 21.03.2023 в 16:54, Jul сказал: А зробити зможете? Є доповнення для версії 3.0, а у нас 2.3 - розробник, не має часу допомогти, нажаль. Я нажаль не зможу допомогти Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... 1 year later... Printzip Опубліковано: 27 січня Share Опубліковано: 27 січня Доброго дня, скажіть будьласка а як чат виглядлає на сайті для покупця? Як виглядає кнопка чату, передивився на тестовій адмінці і тут по скріншотах, нічого не бачу. Можете показати як бачить клієнт цей чат? Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... bogdan281989 Опубліковано: 27 січня Автор Share Опубліковано: 27 січня В 27.01.2025 в 10:25, Printzip сказав: Доброго дня, скажіть будьласка а як чат виглядлає на сайті для покупця? Як виглядає кнопка чату, передивився на тестовій адмінці і тут по скріншотах, нічого не бачу. Можете показати як бачить клієнт цей чат? Добрий день, на стороні сайту ви самі вирішуєте як вам поставити посилання на бота, зауважу що клієнт пишу зі свого месенджера, вайбера або телеграма. Також важливо, що фактично з кінця попереднього року бот у вайбері став платним фактично, тому рекомендую обрати інше рішення для організації чату. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Printzip Опубліковано: 27 січня Share Опубліковано: 27 січня (змінено) Вибачте будь ласка але до кінця не зрозумів. Як працює цей модуль? Мені потрібно щоб на сайті була кнока (підтримка чи чат) яка буде світитися, пульсувати чи якось виділятися. Людина яка зайшла на сайт і в якої є питання, натискає написати в підтримку і повідомлення приходять до нас на сай, або в бота. Ви відповіли ось тут " зауважу що клієнт пишу зі свого месенджера, вайбера або телеграма." розясніть будь ласка що саме ви мали на увазі? Змінено 27 січня користувачем Printzip Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Створіть аккаунт або увійдіть для коментування Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар Створити обліковий запис Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто! Зареєструвати аккаунт Вхід Уже зареєстровані? Увійдіть тут. Вхід зараз Share More sharing options... Передплатники 2 Перейти до списку тем Зараз на сторінці 0 користувачів Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку Последние темы Последние дополнения Последние новости Вся активність Головна Підтримка та відповіді на запитання. Модулі та розширення [Поддержка] Telegram, Viber чат с клиентами через чатботов для Opencart, Ocstore
Jul Опубліковано: 21 березня 2023 Share Опубліковано: 21 березня 2023 21.03.2023 в 16:40, bogdan281989 сказал: Добрий день, ні так це не працює. Клієнт пише в телеграм, менеджер в адмінці сайту. Тільки так А зробити зможете? Є доповнення для версії 3.0, а у нас 2.3 - розробник, не має часу допомогти, нажаль. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bogdan281989 Опубліковано: 21 березня 2023 Автор Share Опубліковано: 21 березня 2023 21.03.2023 в 16:54, Jul сказал: А зробити зможете? Є доповнення для версії 3.0, а у нас 2.3 - розробник, не має часу допомогти, нажаль. Я нажаль не зможу допомогти Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... 1 year later... Printzip Опубліковано: 27 січня Share Опубліковано: 27 січня Доброго дня, скажіть будьласка а як чат виглядлає на сайті для покупця? Як виглядає кнопка чату, передивився на тестовій адмінці і тут по скріншотах, нічого не бачу. Можете показати як бачить клієнт цей чат? Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... bogdan281989 Опубліковано: 27 січня Автор Share Опубліковано: 27 січня В 27.01.2025 в 10:25, Printzip сказав: Доброго дня, скажіть будьласка а як чат виглядлає на сайті для покупця? Як виглядає кнопка чату, передивився на тестовій адмінці і тут по скріншотах, нічого не бачу. Можете показати як бачить клієнт цей чат? Добрий день, на стороні сайту ви самі вирішуєте як вам поставити посилання на бота, зауважу що клієнт пишу зі свого месенджера, вайбера або телеграма. Також важливо, що фактично з кінця попереднього року бот у вайбері став платним фактично, тому рекомендую обрати інше рішення для організації чату. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Printzip Опубліковано: 27 січня Share Опубліковано: 27 січня (змінено) Вибачте будь ласка але до кінця не зрозумів. Як працює цей модуль? Мені потрібно щоб на сайті була кнока (підтримка чи чат) яка буде світитися, пульсувати чи якось виділятися. Людина яка зайшла на сайт і в якої є питання, натискає написати в підтримку і повідомлення приходять до нас на сай, або в бота. Ви відповіли ось тут " зауважу що клієнт пишу зі свого месенджера, вайбера або телеграма." розясніть будь ласка що саме ви мали на увазі? Змінено 27 січня користувачем Printzip Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Створіть аккаунт або увійдіть для коментування Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар Створити обліковий запис Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто! Зареєструвати аккаунт Вхід Уже зареєстровані? Увійдіть тут. Вхід зараз Share More sharing options... Передплатники 2 Перейти до списку тем Зараз на сторінці 0 користувачів Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку
Printzip Опубліковано: 27 січня Share Опубліковано: 27 січня Доброго дня, скажіть будьласка а як чат виглядлає на сайті для покупця? Як виглядає кнопка чату, передивився на тестовій адмінці і тут по скріншотах, нічого не бачу. Можете показати як бачить клієнт цей чат? Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bogdan281989 Опубліковано: 27 січня Автор Share Опубліковано: 27 січня В 27.01.2025 в 10:25, Printzip сказав: Доброго дня, скажіть будьласка а як чат виглядлає на сайті для покупця? Як виглядає кнопка чату, передивився на тестовій адмінці і тут по скріншотах, нічого не бачу. Можете показати як бачить клієнт цей чат? Добрий день, на стороні сайту ви самі вирішуєте як вам поставити посилання на бота, зауважу що клієнт пишу зі свого месенджера, вайбера або телеграма. Також важливо, що фактично з кінця попереднього року бот у вайбері став платним фактично, тому рекомендую обрати інше рішення для організації чату. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Printzip Опубліковано: 27 січня Share Опубліковано: 27 січня (змінено) Вибачте будь ласка але до кінця не зрозумів. Як працює цей модуль? Мені потрібно щоб на сайті була кнока (підтримка чи чат) яка буде світитися, пульсувати чи якось виділятися. Людина яка зайшла на сайт і в якої є питання, натискає написати в підтримку і повідомлення приходять до нас на сай, або в бота. Ви відповіли ось тут " зауважу що клієнт пишу зі свого месенджера, вайбера або телеграма." розясніть будь ласка що саме ви мали на увазі? Змінено 27 січня користувачем Printzip Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Створіть аккаунт або увійдіть для коментування Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар Створити обліковий запис Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто! Зареєструвати аккаунт Вхід Уже зареєстровані? Увійдіть тут. Вхід зараз Share More sharing options... Передплатники 2
Printzip Опубліковано: 27 січня Share Опубліковано: 27 січня (змінено) Вибачте будь ласка але до кінця не зрозумів. Як працює цей модуль? Мені потрібно щоб на сайті була кнока (підтримка чи чат) яка буде світитися, пульсувати чи якось виділятися. Людина яка зайшла на сайт і в якої є питання, натискає написати в підтримку і повідомлення приходять до нас на сай, або в бота. Ви відповіли ось тут " зауважу що клієнт пишу зі свого месенджера, вайбера або телеграма." розясніть будь ласка що саме ви мали на увазі? Змінено 27 січня користувачем Printzip Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts