Доброго дня! Хто може пояснити логіку замовлення на опенкарт?
Ситуація - Є товар А, в кількості 2 шт., по ціні 10 грн. При оформленні замовлення клієнт додає разовий промокод на 10%, в результаті сума замовлення 9 грн.
В адмінці замовлення вже є - товар А випав в 0, промокод використаний. І тут потрібно відредагувати замовлення, наприклад змінити телефон чи ПІБ отримувача - і о чудо - опенкарт пише - товару немає в наявності (відповідно не дає зберегти/оновити замовлення) і навіть якщо нічого не змінювати - купон вже не діє, сума замовлення - 10 грн.
Повторно застосувати вже не дає можливості так як "купон використаний або закінчився срок".
Так як же все таки працюють замовлення в опенкарт і що означає РЕДАГУВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ? По відчуттях, начебто замовлення не редагується, а "створюється нове".
Буду вдячний якщо хтось підкаже як можна дійсно і логічно правильно редагувати замовлення на опенкарт.