Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Принцип дії або логіка замовлення опенкарт 3.0


Recommended Posts

Доброго дня! Хто може пояснити логіку замовлення на опенкарт?

 

Ситуація - Є товар А, в кількості 2 шт., по ціні 10 грн. При оформленні замовлення клієнт додає разовий промокод на 10%, в результаті сума замовлення 9 грн.

 

В адмінці замовлення вже є - товар А випав в 0, промокод використаний. І тут потрібно відредагувати замовлення, наприклад змінити телефон чи ПІБ отримувача - і о чудо - опенкарт пише - товару немає в наявності (відповідно не дає зберегти/оновити замовлення) і навіть якщо нічого не змінювати - купон вже не діє, сума замовлення - 10 грн.

 

Повторно застосувати вже не дає можливості так як "купон використаний або закінчився срок".

 

Так як же все таки працюють замовлення в опенкарт і що означає РЕДАГУВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ? По відчуттях, начебто замовлення не редагується, а "створюється нове".

 

Буду вдячний якщо хтось підкаже як можна дійсно і логічно правильно редагувати замовлення на опенкарт.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Для редагування замовлення його спочатку треба відмінити (принаймні коли є реальні залишки товару). Не зовсім логічно, але так. Щодо купонів - не знаю, перевірте і напишіть - думаю не тільки для вас це цікаво.

Змінено користувачем pawana
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 10.02.2024 в 12:43, pawana сказав:

Для редагування замовлення його спочатку треба відмінити (принаймні коли є реальні залишки товару). Не зовсім логічно, але так. Щодо купонів - не знаю, перевірте і напишіть - думаю не тільки для вас це цікаво.

методом наукового "тика" вияснив, що підійде будь який статус, не відмічений в налаштування магазину "Статус заказа в обработке", тобто поли повинен змінюватись залишок. Значить дійсно, виходить, що це не редагування вже існуючого замовлення, а "створення нового" під цим же номером. Тупо як на мене.

 

Промокод при редагуванні не діє, особливо одноразовий.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 10.02.2024 в 12:54, chukcha сказав:

є метод unconfirm - повератає купон

а як цей метод застосувати на практиці при редагуванні замовлення?

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


10.02.2024 в 13:14, OGORODnik сказал:

а як цей метод застосувати на практиці при редагуванні замовлення?

1. Ви повинні  скасувати замовлення, для того щоб повернути товар, та купон
2 Відредагувати
 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

В 10.02.2024 в 13:21, chukcha сказав:

1. Ви повинні  скасувати замовлення, для того щоб повернути товар, та купон
2 Відредагувати
 

дякую, дійсно, так спрацювало.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    • Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку

×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.