Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Принцип дії або логіка замовлення опенкарт 3.0


Recommended Posts

Доброго дня! Хто може пояснити логіку замовлення на опенкарт?

 

Ситуація - Є товар А, в кількості 2 шт., по ціні 10 грн. При оформленні замовлення клієнт додає разовий промокод на 10%, в результаті сума замовлення 9 грн.

 

В адмінці замовлення вже є - товар А випав в 0, промокод використаний. І тут потрібно відредагувати замовлення, наприклад змінити телефон чи ПІБ отримувача - і о чудо - опенкарт пише - товару немає в наявності (відповідно не дає зберегти/оновити замовлення) і навіть якщо нічого не змінювати - купон вже не діє, сума замовлення - 10 грн.

 

Повторно застосувати вже не дає можливості так як "купон використаний або закінчився срок".

 

Так як же все таки працюють замовлення в опенкарт і що означає РЕДАГУВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ? По відчуттях, начебто замовлення не редагується, а "створюється нове".

 

Буду вдячний якщо хтось підкаже як можна дійсно і логічно правильно редагувати замовлення на опенкарт.

Link to comment
Share on other sites


Для редагування замовлення його спочатку треба відмінити (принаймні коли є реальні залишки товару). Не зовсім логічно, але так. Щодо купонів - не знаю, перевірте і напишіть - думаю не тільки для вас це цікаво.

Edited by pawana
Link to comment
Share on other sites


В 10.02.2024 в 12:43, pawana сказав:

Для редагування замовлення його спочатку треба відмінити (принаймні коли є реальні залишки товару). Не зовсім логічно, але так. Щодо купонів - не знаю, перевірте і напишіть - думаю не тільки для вас це цікаво.

методом наукового "тика" вияснив, що підійде будь який статус, не відмічений в налаштування магазину "Статус заказа в обработке", тобто поли повинен змінюватись залишок. Значить дійсно, виходить, що це не редагування вже існуючого замовлення, а "створення нового" під цим же номером. Тупо як на мене.

 

Промокод при редагуванні не діє, особливо одноразовий.

Link to comment
Share on other sites


В 10.02.2024 в 12:54, chukcha сказав:

є метод unconfirm - повератає купон

а як цей метод застосувати на практиці при редагуванні замовлення?

Link to comment
Share on other sites


10.02.2024 в 13:14, OGORODnik сказал:

а як цей метод застосувати на практиці при редагуванні замовлення?

1. Ви повинні  скасувати замовлення, для того щоб повернути товар, та купон
2 Відредагувати
 

Link to comment
Share on other sites

В 10.02.2024 в 13:21, chukcha сказав:

1. Ви повинні  скасувати замовлення, для того щоб повернути товар, та купон
2 Відредагувати
 

дякую, дійсно, так спрацювало.

Link to comment
Share on other sites


Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

On our site, cookies are used and personal data is processed to improve the user interface. To find out what and what personal data we are processing, please go to the link. If you click "I agree," it means that you understand and accept all the conditions specified in this Privacy Notice.