Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Dmitrievich

Користувачі
  
  • Публікації

    142
  • З нами

  • Відвідування

Про Dmitrievich

  • День народження 20.02.73

Технічна підтримка

  • Інше
    https://vending-machine.dk

Інформація

  • Місто:
    Харків

Відвідувачі профілю

7 558 переглядів профілю

Dmitrievich's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter

Recent Badges

8

Репутація

  1. Дякую, інша справа. То підтримка мені відповіла, що лише як у вас в зразку.
  2. Доброго дня. У кожній категорії відображаються товари з усіх її підкатегорій. Це не дуже добре іноді, коли багато товарів і розгалужена категорія. Прошу внести правку з можливістю вказувати або ні товари з підкатегорій у основній категорії. Дякую.
  3. Шановні друзі, ніхто не знає як трохи поправити модуль, щоб складавпідкатегорії не в окремі листи, а у загальний лист категорії? Розробник зайнятий, то може там не так складно підправити?
  4. Там же суть у тому, щоб після замовлення не зберігалось, значить куки можуть бути протягом 30 хвилин. Я не пам'ятаю саме умови законодавчі, але суть наче така.
  5. Доброго дня. Чи можна зробити автостворення накладних, щоб не заходити і не створювати кожну вручну? І чи не з'явилась можливість через Апі вказувати картку для зарахування наложеного платежу?
  6. Доброго дня. Міжнародне законодавство щодо конфіденційності передбачає не лише повідомлення про політику файлів Кукі, а можливість погодитись або ні. Чи є тут такий функціонал, бо якщо ні, то це хіба для країн СНД. Потім ще реалізувати на сайті відсутність куків для тих, хто не погодився, але то вже не до автора модуля напевне... Хтось вирішував якось цю проблему? Дякую.
  7. Приєднуюсь до запитання. Намагався використовувати один фід для інтернет-магазина і для локального магазину, але товари частково схвалені.
  8. Доброго вечора. Випадково не знайшлося часу на причесати трохи модуль? Я би 2 замовив.
  9. Оновив модуль, хоч і не знаю навіщо. Попередня версія добре працювала, а ця пропала на товарах і на виробниках, у категоріях почала відображатись на H2. Поміняв на стару - слава Богу не видалив. )
  10. Дуже зручно, дякую. Одразу не помітив, що можна клацнути по телефону замовника у останньому замовленні і побачити всі. Як тільки це побачив, з'явилася хотілка ще мати можливість залишити коментар чи певну позначку на клієнта. Наприклад що не забирав посилки. І якщо ця мітка стоїть, то у адмінці напроти замовлення буде помітний маркер з знаком оклику і можливістю подивитись що не так. Або хочаб просто маркер без коментарів. Щось подібне, здається, реалізовували, але там не так зручно було.
    Дуже корисно іноді мати таку можливість - знайти покупця за телефоном. Дякую!
  11. Дякую, дуже зручно. Зможете ще для категорій і статей додати? Логіку розумію, але експериментувати вже не хочеться.
  12. Доброго дня. У мене пропозиція зробити у наступних версіях можливість переключати опис категорій та виробників внизу або вверху. Розумію, що якщо поставили це вниз, то є в тому певна логіка і прихильники. Але, як на мене, опис категорії потрібен вверху як для кращого позиціювання сторінки по ключовим словам описа категорії, так і для користувачів, яким бажано спочатку побачити опис категорії і певну інформацію, яка допоможе обрати товар. Тому логічніше (для мене) зробити опис вверху або з можливістю зміни його місця. Дякую.
  13. А я просто розширення файла змінив на jpg та png і завантажив, все відтворюється нормально. https://vending-machine.dk/Europes-branded-coffee-chains-2023 Тут і логотип у шапці, і зображення у статті. Правда pagespeed говорить, що це старий формат і його можна зменшити, але направду він і так втричі менший від первісного формату і його вже не зменшити.
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.