Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Dmitrievich

Користувачі
  
  • Публікації

    145
  • З нами

  • Відвідування

Про Dmitrievich

  • День народження 20.02.73

Технічна підтримка

  • Інше
    https://vending-machine.dk

Інформація

  • Місто:
    Харків

Відвідувачі профілю

7 602 перегляди профілю

Dmitrievich's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter

Recent Badges

8

Репутація

  1. Доброго дня. Якщо мені потрібно знайти хто замовляв певний товар у останні пару місяців, це можна зробити з модулем? Одразу товару не було для доставки, а поки приїхав - не знайду покупця, наприклад. )
  2. Дякую, зробили. У модулях доставки була зона, а у зареєстрованих чомусь не було. Тепер способи є. Виправили за 10 хвилин. У мене пропозиція зробити платні послуги, якщо якийсь сторонній модуль не вписується і можливості вписати немає через його авторів, то надавати такі послуги. Виявилося в ході робіт, що це недолік шаблону - тоді безкоштовно. Якщо це скоріше зовнішня причина - платно. Так би всім простіше було.
  3. Доброго дня. У демо шаблоні немає поля індексу, і реально з ним проблеми, бо не враховується input[‘number’] . Доводиться костилі робити. Також у мене для зареєстрованих не показує перелік доставки, хоча в модулі Smart Checkout вона увімкнена для всіх. Чи є подібні проблеми у когось? Як вирішили, якщо було? У підтримку писав, але там відповідь, що ми вносили правки, тому так може бути. А ми вносили, бо шаблон індекс не передає. Модуль Револют не працював через це і багато іншого.
  4. Дякую, інша справа. То підтримка мені відповіла, що лише як у вас в зразку.
  5. Доброго дня. У кожній категорії відображаються товари з усіх її підкатегорій. Це не дуже добре іноді, коли багато товарів і розгалужена категорія. Прошу внести правку з можливістю вказувати або ні товари з підкатегорій у основній категорії. Дякую.
  6. Шановні друзі, ніхто не знає як трохи поправити модуль, щоб складавпідкатегорії не в окремі листи, а у загальний лист категорії? Розробник зайнятий, то може там не так складно підправити?
  7. Там же суть у тому, щоб після замовлення не зберігалось, значить куки можуть бути протягом 30 хвилин. Я не пам'ятаю саме умови законодавчі, але суть наче така.
  8. Доброго дня. Чи можна зробити автостворення накладних, щоб не заходити і не створювати кожну вручну? І чи не з'явилась можливість через Апі вказувати картку для зарахування наложеного платежу?
  9. Доброго дня. Міжнародне законодавство щодо конфіденційності передбачає не лише повідомлення про політику файлів Кукі, а можливість погодитись або ні. Чи є тут такий функціонал, бо якщо ні, то це хіба для країн СНД. Потім ще реалізувати на сайті відсутність куків для тих, хто не погодився, але то вже не до автора модуля напевне... Хтось вирішував якось цю проблему? Дякую.
  10. Приєднуюсь до запитання. Намагався використовувати один фід для інтернет-магазина і для локального магазину, але товари частково схвалені.
  11. Доброго вечора. Випадково не знайшлося часу на причесати трохи модуль? Я би 2 замовив.
  12. Оновив модуль, хоч і не знаю навіщо. Попередня версія добре працювала, а ця пропала на товарах і на виробниках, у категоріях почала відображатись на H2. Поміняв на стару - слава Богу не видалив. )
  13. Дуже зручно, дякую. Одразу не помітив, що можна клацнути по телефону замовника у останньому замовленні і побачити всі. Як тільки це побачив, з'явилася хотілка ще мати можливість залишити коментар чи певну позначку на клієнта. Наприклад що не забирав посилки. І якщо ця мітка стоїть, то у адмінці напроти замовлення буде помітний маркер з знаком оклику і можливістю подивитись що не так. Або хочаб просто маркер без коментарів. Щось подібне, здається, реалізовували, але там не так зручно було.
    Дуже корисно іноді мати таку можливість - знайти покупця за телефоном. Дякую!
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.