Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

blackfm

Користувачі
  
  • Публікації

    67
  • З нами

  • Відвідування

Про blackfm

  • День народження 05.05.86

Інформація

  • Стать
    Мужчина

Відвідувачі профілю

9 234 перегляди профілю

blackfm's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

4

Репутація

  1. Теж написав запит на його сайті і автор вирішив проблему, надіславши новий файл з виправленнями
  2. Написав і сюди і на його сайті залишив тікет. На даний момент - тишина
  3. у мене схожа проблема. Сайт на ocStore 3.0.3.7, Шаблон Deals OCTemplates v.1.2.2. Сайт на етапі розробки, встановлений на локальному хостингу. Є декілька ще модулів, але без модифікацій контроллеру категорій. Лічильники працюють, але при натисканні кнопки "Застосувати", фільтрація в категорії не відбувається, товари, котрі були до фільтрації, залишаються
  4. дякую за оперативну відповідь. Дійсно, перечитав уважніше документацію і зрозумів проблему. Купую модуль Attribute Text Select
  5. Постійно виникає один неприємний баг з фільтром (FilterVier_SEO_v.3.0.63.1 + ocStore 3.0.3.7), а саме - постійно зміщуються Seo URL для значень атрибутів. Через це перестають коректно відпрацьовувати посадкові сторінки. Спробую пояснити баг більш детальніше. Для прикладу, у мене є атрибут "Вид", який приймає участь у фільтрації та на його основі будуються деякі посадкові сторінки. Зегенерував для значень цього атрибута SEO_URL та налаштував на деякі значення посадкові сторінки і все працює. Але заходжу через деякий час і посадкові перестають працювати. Перевіряю вибір значення вручну через фільтр і бачу, що SEOURL встановлений з іншого значення атрибута. Складаєтся враження, що стовбець "Значення - SEO URL" постійно зміщуюються на одну позиції. На сайті ведеться активна робота з атрибутами - менеджери добавляють/змінюють/видаляють значення атрибутів. Самі атрибути в процесі наповнення можуть бути переміщені в іншу групу чи бути перейменими. на скріншоті видно зміщення: це вже не вперше я редагую цей блок та інші. Після перевірки через декілька днів - знову виникає проблема
  6. Доброго дня, у мене виникла проблема, а саме - не копіюються значення атрибутів у фільтри ocfilter. Час від час я змінюю структуру атрибутів, для прикладу, на початку товар мав атрибут "Основні характеристики|Вихідна напруга|230В", а потім я пакетно видалив цей атрибут та добавив інший "Автомобільні інвертори|Вхідна напруга|230В", тобто, фактично створив та заповнив такий самий атрибут, тільки з новостворенною групою. При цьому копіювання значень припинилось ля цих товарів
  7. Доброго вечора, встановив модуль і не зовсім зрозумів як реалізувати акцію, що є в описі модуля, а саме: Скидка на другой товар. Пример: "Купи фотоаппарат и получи скидку 20% на покупку объектива". на скільки я зрозумів, це пряцює так - покупець добавляє товар А, а на Б - автоматично зараховується знижка 20%?
  8. Доброго вечора, встановив модуль і не зовсім зрозумів як реалізувати акцію, що є в описі модуля, а саме: Скидка на другой товар. Пример: "Купи фотоаппарат и получи скидку 20% на покупку объектива". на скільки я зрозумів, це пряцює так - покупець добавляє товар А, а на Б - автоматично зараховується знижка 20%?
  9. Приєднуюсь до питання, бо заповняти категорії, якщо їх в магазині більше 100 - ще та проблема
  10. знайшов ) кому цікаво, то на скріншотах все видно:
  11. У мене виникла проблема - зареєстрував новий ресурс у Google Merchant і довго шукаю куди можна вставити вставити посилання на файл-фід у форматі XML для того, щоб рекламувати лише ті товари, які мене цікавлять. Раніше з цим проблеми не було, і в старих аккаунтах є пункт меню "Фіди" у меню "Товари", де добавляється все без проблем... але це новий ресурс і я бачу, що це не простий Google Merchant - у логотипі вказана приставка "NEXT". Почитав коротко про нього (інфи дуже мало) - все автотиматично, інтерфейс мінімальний, "лишні" пункти меню відсутні. Допоможіть, пліз, треба з понеділка рекламу запустити, але по конкретному фіду (реклма всых товарів з сайту мене не цікавить, хочу рекламувати лише свій склад) . Виглядає це все так:
  12. усім привіт. В мене виникла проблема з модулем оплати від монопей - після натискання кнопки оформити - кнопка пропадає, замовлення створюється, але не відбувається перехід на сторінку з самою оплатою. версія ocStore 3.0.3.7, версія модуля завантажена з маркетплейсу opencart - остання версія . Не впевнений, що це саме з модулем проблема, але, для прикладу, way4pay працює нормально. В журналах як сервера, так і магазину проблема не фіксується
  13. Что делаю, может кому интересно: магазин доставки от разных поставщиков. Каждый поставщик - отдельный store. Поработал с витриной главного магазина - сделал модуль вывода отдельных поставщиков. Переработал хлебные крошки, чтобы в субмагазинах отображался не главный магазин, а именно ссылка на субмагазин. Отдельные сессии для субмагазинов мне подошли - поскольку, не хочу, чтобы пользователь делал заказ из разных поставщиков. Написал скрипт js на главной с выбором адреса по google maps api (вручную написал, использовал autocomplete или вручную выбрал на карте). Адрес по компонентах сохраняю в куки, поскольку кукисы работают для всех поддоменов-субмагазинов. Сейчас планирую устанавливать адрес в сессию из кукисов - быстро набросал код - вроде б все работает для гостевого заказа, а вот с авторизированным пользователем не экспериментировал еще. С авторизацией посложнее будет, если уже есть сохраненные адреса покупателя, нужно как то их вытаскивать и объединять с тем скриптом google maps api, вобщем нужно сначала спроектировать логику работы, а потом возьмусь за исполнение.
  14. никогда не работал с сессиями в opencart, поэтому, наверное, мой вопрос вначале некорректен. Пойду изучать данный вопрос по сессиям и попытаюсь устанавливать адрес из куки в сессию. Еще хотелось бы уточнить - если магазин использует поддомены в качестве субмагазинов (multistore), адрес пользователя должен быть одинаковым для всех субмагазинов, и доступен без авторизации, то без кукис мне не обойтись?
  15. Делаю сайт доставки еды по городу от разных поставщиков фаст-фуда. Проект чисто для себя и поэкспериментировать , поэтому решил немножко отойти от стандарта чекаута opencart. Сделал мультимагазин, где каждый store - это отдельный поставщик фаст-фуда. Но вот запланировал, чтобы клиент смог указать адрес по Google Maps API еще в начале, а я сделать фильтрацию поставщиков в зависимости от расстояния адресов доставки и геолокации поставщика. Введенный адрес покупателя сохраняю в кукис и хорошо было бы его сохранить в данные сессии, чтобы при оформлении он уже был заполнен, но к сожалению, на данном этапе опыт у меня закончился. Подскажите, как лучше вытянуть из кукис адрес и передать его в $this->session->data['shipping_address'].... или может есть лучшее решение?

×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.