Вам потрібно більше заглиблюватися у електронну комерцію та маркетинг. Ви думаєте людина котра зробила запит кондиціонер Gree 18 і потрапила до вас на сайт, після переходу зразу ж дістає гаманець і замовляє? Та вона мінімум ще відкрила з 10 таких сайтів, або пішла на хотлайн та інші агрегатори, вибирати де дешевше купити. Крім того, що вона має на увазі при такому запиті (Кондиціонер Gree 18) ? Вона хоче купити, ознайомитись з характеристиками, відгуками, чи подивитись фото, відео цього кондиціонеру? Також вам вище написали, що в середньому конверсія в магазині 0,5-1% . Тобто на 100-200 переходів 1 покупець. Вам потрібно розрахувати вашу маржу з однієї продажі. Скільки ви витрачаєте на одного реального покупця з реклами, та чи вигідно вам це. Я б спочатку крутив рекламу по комерційним запитам, щоб зрозуміти витрати на 1-го покупця. А ви зараз 50-70% бюджету зливаєте на запити, котрі не призведуть до конверсій.