Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Итеграция Тикет / HelpDesk системы в OpenCart [Вопрос]


sys

Recommended Posts

Хотел бы автоматизировать саппорт и обработку заказов в магазинах на ОпенКарт.Скажите, кто нибудь уже применяет тикет системы в своих магазинах?И возможна ли интеграция существующих Тикет систем с данными ОпенКарта.Для примера, нужно:Клиент имеет логин и доступ в магазине, и вся переписка по заказанному товару или иные вопросы, он обращается в саппорт под своим логином или из своей сессии в магазине и оператор на саппорте сразу видит, по какому заказу или от какого клиента идет запрос, соответственно клиент тоже видет всю переписку и использует один общий логин.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Тема более, чем актуальна!Неужели ни кто не использует Тикет системы или вообще не слышали?Хотелось бы в начале определится в выборе бесплатной системы, на основе которой, можно сделать "связку" с ОпенКарт.Кстати на англ ресурсе, это уже подымалось и не раз! Но увы воз и ныне там...

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


  • 5 months later...

Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    • Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку

×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.