Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Модуль повторной отправки письма о заказе клиенту


angarec

Recommended Posts

Всем привет! Подскажите, как можно реализовать возможность повторной отправки письма о заказе клиенту. Для чего это нужно? Например, во время разговора с менеджером, клиент захочет убрать какой-то товар из заказа, либо наоборот добавить, либо изменить способ доставки, оплаты. И было бы логично после разговора снова выслать клиенту письмо с текущими параметрами заказа (чтобы он был уведомлен, что сумма уменьшилась/увеличилась и т.д.).  Есть ли какой-то модуль под это дело? или может кто-то подскажет, как доработать это в коде? 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.