Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Модуль BlackBox для OpenCart - Юридична сторона!


Espresso.Doktor
 Share

Recommended Posts

Доброго часу доби, Друзі!

 

Колись був на семінарі "Б24" і здається там мені втулили, рекламний проспект "Чорний список клієнтів BlackBox.нет.юа".

Як він працює, я не знаю, але навіть якщо він бездоганно працює, то у мене виникає питання юридичного характеру:

 

1. Чи ІМ (він же продавець), має право передавати інформацію третій особі (BlackBox), без згоди самого клієнта ?

2. Які можуть бути юридичні наслідки для ІМ (продавця)?

3. І наступне питання, чи хтось користується цим сервісом в своїх ІМ ?

4. Цей вказаний сервіс дійсно допомогає виявити "недобросовісного клієнта" ?

 

P.S. В українських банків є така +/- база клієнтів і не одна, тому комусь кредит дають на раз два, а комусь відмовляють і крапка!

 

Link to comment
Share on other sites


У меня модуль есть под этот сервис.

Если на сайте указать, что вы соглашаетесь, что администрация магазина может передавать ваши данные, то всё в порядке с юр. точки зрения.

Link to comment
Share on other sites

В 14.09.2023 в 15:46, buslikdrev сказав:

У меня модуль есть под этот сервис.

Если на сайте указать, что вы соглашаетесь, что администрация магазина может передавать ваши данные, то всё в порядке с юр. точки зрения.

 

Це можливо правильне рішення!

Бо на самому сайті "Чорний список клієнтів BlackBox.нет.юа" немає жодного згадування про юридичні наслідки, і це доволі дивно виглядає.

 

Чи ідеально він працює?

Вдалося виявити "недобросовісного клієнта" ?

 

Link to comment
Share on other sites


14.09.2023 в 16:52, Espresso.Doktor сказал:

Вдалося виявити "недобросовісного клієнта" ?

 

Я разработчик. У покупателей нужно спрашивать.

Link to comment
Share on other sites

В 14.09.2023 в 15:56, buslikdrev сказав:

Я разработчик. У покупателей нужно спрашивать.

У покупців ІМ ?

 

Чи може у продавців, які торгують через ІМ ?

Link to comment
Share on other sites


14.09.2023 в 16:52, Espresso.Doktor сказал:

Бо на самому сайті "Чорний список клієнтів BlackBox.нет.юа" немає жодного згадування про юридичні наслідки, і це доволі дивно виглядає.

Вероятность того, что покупатель узнает, что его слили в Блекбокс = 0.01%.

Вероятность того, что такой покупатель, которого туда таки слили, попытается что-то решать в юр. плоскости - 0.001%.

Вероятность, что у него это получится, только если у него есть от 20к на юриста и он пойдет на принцип, ну или он сам безработный юрист, у которого есть на это время и глупость - 0.0001%.

 

Как-то так.

 

П.С. Из множества ИМ с которыми я по работе работаю, Блекбоксом пользуются от силы 2-3. И это не те, которые продают на миллионы.

Link to comment
Share on other sites


В 14.09.2023 в 17:58, Etegro сказав:

Вероятность того, что покупатель узнает, что его слили в Блекбокс = 0.01%.

Вероятность того, что такой покупатель, которого туда таки слили, попытается что-то решать в юр. плоскости - 0.001%.

Вероятность, что у него это получится, только если у него есть от 20к на юриста и он пойдет на принцип, ну или он сам безработный юрист, у которого есть на это время и глупость - 0.0001%.

 

Как-то так.

 

П.С. Из множества ИМ с которыми я по работе работаю, Блекбоксом пользуются от силы 2-3. И это не те, которые продают на миллионы.

 

Цілком виглядає правдоподібно, але ж зі 100 злитих "геморойних клієнтів" при умові 0,01%, це вже може бути реальним 1%.

Якщо буде можливість, то поцікавтесь у тих 2-3 ІМ, чи у них позитивний або навпаки негативний досвід.

 

Дякую. 

 

Link to comment
Share on other sites


14.09.2023 в 19:47, Espresso.Doktor сказал:

 

Цілком виглядає правдоподібно, але ж зі 100 злитих "геморойних клієнтів" при умові 0,01%, це вже може бути реальним 1%.

Якщо буде можливість, то поцікавтесь у тих 2-3 ІМ, чи у них позитивний або навпаки негативний досвід.

 

Дякую. 

 

Завжди здавалось що є такі бази, але жодного такого для магазину не ставив. Ви не знаєте як туди потрапив клієнт. наприклад - я замовив щось у дропшипера, не змогли мені надати консультацію якісну, бо більшість дропшиперів не розуміють самі що продають, та наскільки фото співпадає із характеристики та товаром, тож я отримав не те що бажав. Звичайно це перше замовлення у цього магазину - тож "наложка". На НП, я відмовився - бо не те, що очікував, понесли збитки. Ну і я потрапляю до Блекбокс. Хочу у Розетці, Комфі, Цитрус, Епіцентр та у інших магазинів у мене багато замовлень, але вони точно не співпрацюють з такого роду сервісами, тож ви ставити сервіс - я роблю у вас замовлення і ви відмовляєте, бо БлекБокс. Скоріш за все ви у більшій кількості випадків будете нести збитки із-за БлекБокс, ніж якби у вас його не було і це були відмови. Якось так. Хоче якщо ви теж дрошипер - то вас мабуть це буде рятувати. 

  • +1 2
Link to comment
Share on other sites


В 14.09.2023 в 19:41, niger сказав:

Завжди здавалось що є такі бази, але жодного такого для магазину не ставив. Ви не знаєте як туди потрапив клієнт. наприклад - я замовив щось у дропшипера, не змогли мені надати консультацію якісну, бо більшість дропшиперів не розуміють самі що продають, та наскільки фото співпадає із характеристики та товаром, тож я отримав не те що бажав. Звичайно це перше замовлення у цього магазину - тож "наложка". На НП, я відмовився - бо не те, що очікував, понесли збитки. Ну і я потрапляю до Блекбокс. Хочу у Розетці, Комфі, Цитрус, Епіцентр та у інших магазинів у мене багато замовлень, але вони точно не співпрацюють з такого роду сервісами, тож ви ставити сервіс - я роблю у вас замовлення і ви відмовляєте, бо БлекБокс. Скоріш за все ви у більшій кількості випадків будете нести збитки із-за БлекБокс, ніж якби у вас його не було і це були відмови. Якось так. Хоче якщо ви теж дрошипер - то вас мабуть це буде рятувати. 

 

Про це я також думав, що клієнт міг реально отримати "не той товар", і щоб зробили "помсту", написати в коментарі можна що завгодно.

Бо друга сторона фізично навіть і не знає, що зробили "подляну" йому, тому він не може написати, що ті "продавани" продали йому шину від Мішлен, а прислали Росаву.

 

В мене на практиці таких історій не було, хіба пару штук, що не забрали, бо десь купили дешевше.

Були історії коли постачальник відвантажив не "той товар" і вислали клієнту його, клієнт сказав що різьба ліва має бути, а отримав з правою, то ми за власний кошт все поміняли і все. По суті це наш був "косяк", мали бути уважнішим при прийманні товару.

Edited by Espresso.Doktor
Link to comment
Share on other sites


Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

On our site, cookies are used and personal data is processed to improve the user interface. To find out what and what personal data we are processing, please go to the link. If you click "I agree," it means that you understand and accept all the conditions specified in this Privacy Notice.