Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

При использовании тинькофф эквайринг не формируются заказы в админке


Recommended Posts

После установки модуля интернет эквайринга от тинькофф банка в админке (ocstore 2.3) перестали формироваться заказы, в то время как в личном кабинете тинькофф бизнес все нормально и даже отображаются номера заказов. Звонок в поддержку не дал результатов, так как их специалисты не видят у себя проблем, а говорят, что проблема именно с опенкартом. Сталкивался ли кто с таким и как это можно решить? Платный модуль не предлагать

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Тинькофф делает коллбек для смены статуса заказа?
И правильно ли этот коллбек настроен
начните с этого

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


36 минут назад, thentru сказал:

Тинькофф делает коллбек для смены статуса заказа?

Делает.

 

5 часов назад, churstvin сказал:

Сталкивался ли кто с таким и как это можно решить? Платный модуль не предлагать

Возможно Вы не указали в ЛК тинькоффа куда возвращать инфу о прохождении платежа.

https://static2.tinkoff.ru/acquiring/cms/Opencart.pdf 29 страница.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.