Погоджусь із судженням @spectre, більшість популярних запитів впроваджуються зразу, всі інші лише можуть падати в плани і додаються в модулі по мірі завантаженості і в послідовності від більш популярних/необхідних до менших, ну або якщо це справді щось необхідно для магазину то звертаються на платній основі, у всіх бізнес процеси різні і те що комусь дуже необхідно то для більшості це ніякої цінності не несе.
це спірне питання так як наприклад в одного магазина по одному товару замовляють, а в іншого по 20 і логічно, шо краще розділяти в такому випадку вкладки товарів і даних замовлення.
це швидше відноситься при перегляді замовлення, а не при створенні/редагуванні
тому наприклад в модулі "Список Замовлень PRO" я додав таку можливість копіювати всі ці дані, а для редактора не бачу потреби/логіки
Це виглядає взагалі як окремий модуль
Це в планах є
Можливо пізніше додам
Це вже точно лише на платній основі, так як модуль не популярний і запитів крім вас не було.