Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Gariks

Користувачі
  
  • Публікації

    372
  • З нами

  • Відвідування

Відвідувачі профілю

Блок відвідувачів профілю відключений і не буде доступний широкому іншим користувачам

Gariks's Achievements

Experienced

Experienced (11/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

4

Репутація

  1. Всім добра. Як можна вивести в карці товару категорії? Тобто, якщо покупець заходить в картку товару з меню, то категорії показуються, а якщо через пошук, чи гугл, то катеріїї не показуються. Потрібно, щоб категорії показувалися, коли покупець зайшов в картку через пошук, чи напряму з гугл. Для прикладу скрін:
  2. Прийшло замовлення. Ціна на сайті 1000 грн. Зайшов в кабінет, щоб оформити. А в кабінеті показує ціну 980 грн. Товар все вірно показує, а от ціна, чомусь саме в кабінеті менша. Як таке, може бути?
  3. Та Ви не на вікі беріть інфу, а на самому хостингу. Заради інтересу пройдіться по кільком хостерам (навіть знаменитим) і як гадаєте, там буде інфа про inodes? Всі вони цю інфу не показують, а апелюють, саме кількістю Гб.) Та, що там говорити, навіть тут на форумі, не всі досвідчені користувачі, це знали.
  4. Добрий день. папка, звичайно є, але там немає зображень товарів, там всього кілька "аватарів". Завантажував один раз, ще давно, кілька років тому... Нового, нічого не додавав (хоча птрібно). Так, це звичайно, що є товари, на які рідко хто заходить, я хотів їх видалити, навіть тому, що після всіх подій 22 року, багато постачальників не працюють, і ті товари зробив "немає в наявності". Звичайно, краще видалити, але ж буде 404, а це не потрібно, бо гугл не любить. І тут делема... Що робити з тима товарами? Хостаери ВСІ хитрі. Ви запитайте, скільки inodes?) Деякі хостери, навіть самі не знають, що відповісти) Вони всі показують, тільки Гб. Я кілька разів перебирав. зараз під 1 млн. snodes.
  5. Ні, це було пару місяців тому. Нічого не додавав. Взагалі. Місце в Гб., не являється прямопропорційно кількістю inoses. Може бути 20 Гб. на диску, а inodes 100 тис. Ну, це від Вас чути "шедеврально") Чому ж не "розжували", коли видаляли?) П.С. Ще раз зазначу, сайту не один рік і проблем з inodes не було.
  6. І цьому і питання. Дуже цікаво. Якийсь час тому було таке, що сайнт не працював. Почав розбиратися і з'ясувалося, що не вистачає саме inodes, бо кешується багато зображень, Вільного місця на диску більше 10Гб., ресурси дозволяють, а от inodes, було вже використано під 1 млн. (мільйон) і це помітив після встановлення Jet Cache SE. Я звернувся до ВАС @markimax і Ви сказали, що як варіант, можна видалити ресайзи зображень та налаштувати по новій (розміри). Я Вам давав доступи, щоб Ви подивилися та оцінили. Ну, так як сайт не працював, потрібно було щось робити і я погодився, щоб Ви видалили ресайзи зображень. Я ж у Вас спеціаліста запитав. Чого тоді Ви не сказали, що ресайзи краще взагалі не видаляти? І після того Ви сказали, що якщо через тиждень знову не буде вистачати inodes, то потрібно купувати, ще більшемісця (хоча, як я сказав, що місця на диску більше в ДВА рази, чим потрібно для сайта). Вся справа в inodes, які займають ресайзи зображень. То я після того взагалі вимнув Jet Cache SE. Я, звичано не прграміст, але Ви хочаб попереджали, що при встановленні Jet Cache SE потрібно буде дуже багато inodes, ну або VPS. А от, що тепер робити, то загадка... 404
  7. Таке питання . Якось видалили ресайзи зображень з image/cache/catalog/image/cache/catalog.... Тепер в гугл консолі пише, що є 404 по цим шляхам. Власне питання: що робити, чи з цього каталогу можна не звертати увагу? Це ж ніби ресайзи зображень, а не сторінки товару... Чи, які думки СЕО гуру?)
  8. Чи дійсно блог (статті), впливають на розвиток сайта в видачі? Звичайно, це стосується саме E-Commerce.
  9. Доброго дня. Вмикаю webp і сайт не завантажується, пише помилку: .........../storage/modification/catalog/model/tool/image.php on line 78 Від автора, ось таке повідомлення: "палітра вашого зображення не підтримується webp конвертацією"
  10. Питання не зовсім по опенкарт, а по гугл рекламі. Приклад: Є 10 категорій з однієї ніші, на кожну категорію поставив мітку продавця 0. В гугл рекламі в РК додаю до групи товарів категорію з міткою 0, перевіряю, все додалося. Ок. Потім знову заходжу в групу товарів, вибираю мітки, щоб додати інші категорії з міткою 0, АЛЕ не дає можливість вибрати мітку 0, тобто її взагалі немає в списку, є інші мітки 1-4. Як це, може бути? Адже, поки не додав одну категорію, був для вибору весь список з 10-ю категоріями. Це стосується і нових категорій, якщо є нова категорія в цій же ніші і їй поставити мітку 0, то в гугл рекламі не буде в списку міток, саме мітки 0.
  11. Модулів по оплаті немає. Зробив в стандартних налаштуваннях опенкарт: "Оплата при отриманні" і "На рахунок".
  12. Точно. Там є декілька замовлень. Але, чому вони там? І це я їх побачив в аналітиці, а листа на пошту не було і у них, чомусь статус "В обробці".
  13. А якщо в аналітиці показує, що є конверсія (налаштована на покупку), а в адмінці цього замовлення немає? Хоча, якщо приходе наступне замовлення, воно є в адмінці, але вже на один номер більше від попереднього, тобто те замовлення, якого немає в адмінці, по номеру воно якось зарахувалося, але є його немає в адмінці...
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.