Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

sinco

Користувачі
  • Публікації

    93
  • З нами

  • Відвідування

3 підписники

Технічна підтримка

  • Статус
    Работаю

Інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Місто:
    Дніпро

Відвідувачі профілю

3 401 перегляд профілю

sinco's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Recent Badges

6

Репутація

  1. в целом да, но там есть ньюансы, главный из них это синхронизация способов доставки, то есть если на розетке новая почта, по и в магазине должен стоять модуль новой почты, чтобы засинхронилось правильно и тд. или же можно просто сделать для вывода на страницу заказа пишите в личку что то придумаем
  2. Когда есть срм системы возвожно да., но и тогда сама срм система все синхронизации берет на себя. А когда есть только твой личный сайт на опенкарте и ты завязываешь все в одном месте. лично я со своими магазинами делаю именно так Актуальный каталог на сайте (Опенкарт), потом его уже берут розетка, пром, ньюаукцион и т.д Внутри опенкарта есть система учета приходов, расходов, денег, подраздитений, складов, фискализации, чеков Там же создаются ттн при помощи там же автоматически отправляются сообщения клиентам в вайбер при помощи И еще многое другое.. Кстати, сейчас еще есть модуль автоматической публикации товаров на olx, его уже запаковал, ждет модерации Собственно все упаковано в одной системе, идеально автоматизировано и настроено под себя. Никакая Платная СРМ система не даст такой гибкости, если сильно захотите, могу показать какие крутые штуки есть у меня (они еще не упакованы в модули, но ними пользуюсь я и моя команда, и без них нереально представить работу)
  3. При импорте заказа, если товара еще нет по признаку, например модель, то он может быть создан как новый (если активна настройка)
  4. к сожалению нет и не будет, так как нужно использовать подключение к действующему аккаунту продавца розетки, и показывать своих клиентов и их заказы я не буду, а мои клиенты уж точно. для этого я сделал максимально много скриншотов, там в принципе все понятно спасибо за понимание
  5. можу переробити для вас, але не за безкоштовно, пишіть в особисті, домовимся
  6. 6 Скачать / Купить дополнение Добавил sinco Добавлено 28.11.2024 Категория Обмен данными Ioncube Loader Требуется ocStore 3.0 2.3.0.2.4 2.3 2.2 2.1 OpenCart.Pro, ocShop Не проверялось Обращение к серверу разработчика Нет  
  7. Версія 1.2

    Про Модуль 1.0 Синхронізація Замовлень Rozetka.ua та Opencart Перенос замовлень з особистого кабінету продавця Rozetka.ua в адмін панель Вашого сайту на Опенкарті Головне з чого треба почати, що цей модуль в залежності від попиту і потреби буде постійно оновлюватись. Базовий Функціонал модулю 1.0 Синхронізація Замовлень Rozetka.ua та Opencart Створення Замовлення Створення клієнту Пошук товарів с замовлення (по певному признаку код, модель, тощо)
    6.00 USD
  8. Мене звуть Ярослав. Я власник декількох інтернет магазинів і офлайн магазинів і островків у торгових центрах України. Перший мій магазин був на WP, але то було прям дуже давно і не правда. Згодом я перейшов на OpenCart (радувався як дитя). Але більш поглинаючись і розвиваючись приходилось все частіше звертатися до сторонніх розробників. Щось вивести, якийсь модуль адаптувати і ще багато подібного. В 2013 я відкрив свій перший офлайн магазин, і у мене стояла задача вести облік товарів. Тоді на мій шлях попалась програма для ПК GrossBee, я вічливо називав її "Бджілка". Так тоді вже була 1с, але я як і всі на початку вважав, що вона сильно велика для мене (багато непотрібного функціоналу). Мучаючись з синхронізацією своєї Бджілки з OpenCart (доді доводилося робити звіт в ексель, додавати розділювачі, переносити в csv, змінювати кодування та імпортувати залишки через якийсь модуль). І це приходилося робити декілька разів на день. Короче кажучи бідаааа. Буквально через 3 місяці такої роботи я вже шукав готові рішення та розробника. Але готового не було, а робробники або не могли або не хотіли або за мільйон долларів. Тоді я почав вивчати PHP і знаючи, що саме мені потрібно почав писати собі облік товарів всередині OpenCart. Враховуючи, що досвіду взагалі не було - писав як міг (вся система була на основі костилів які працювали за рахунок інших костилів). Йшли роки, я потрошку розвивав функціонал, звіти, доступи для продавців та дуже багато іншого (тисячі строчок коду та тестів). В результаті мої магазини почали працювати на 95% автоматично (замовлення товарів на підставі залишків і продажів, розрахунок і видача зарплатні і бонусів співробітникам, необхідна сумма автоматично списувалась з моєї карти ПриватБанку і зараховувалась на карту співробітника). Короче кажучи було прям ідеально. Також більшість моїх знайомих знали, а деякі і бачили програму. Вона в принципі робить все автоматично, і працювати можна через звичайний браузер. І частенько просили налаштувати для них таку ж. Але я відмовляв, бо написано дуже криво і дуже індивідуально (все писалося напряму в код, під особисто мої потреби та без налаштувань). А також все це ще був OpenCart 1.5 В результаті моєю мрією стало переписати для актуального OpenCart та з чистим кодом (вже дойшов до певного рівня та досвіду, коли не стидно за свій код). Але то бажання не було то часу. І тут вирішив всеж таки ввязатися в це дійство. І назва йому FISHKA))) Про Модуль 1.0 Fishka - Облік товарів всередині OpenCart Головне з чого треба почати, що цей модуль в залежності від попиту і потреби буде постійно оновлюватись. Базовий Функціонал модулю 1.0 Fishka - Облік товарів всередині OpenCart Підрозділи (тож саме що і склади або магазини) - тобто місце де є залишки товарів, і звідти можна робити продажі, переміщення тощо. Створення Підрозділу Редагування Назви Підрозділу, Статусу та головної каси Перегляд залишків товарів по підрозділам Каси - тут я думаю все зрозуміло, якщо ні, подивіться або поклацайте на демо магазині. Створення кас Редагування Назви Каси та Статусу Перегляд балансів Перегляд виписки по касі (щоб розуміти чому саме такий баланс) Додавання операцій вручну (наприклад списання прибутку, або любих інших операцій). Допускається як мінус так і плюс. Приходні Накладні - тут я думаю все зрозуміло, якщо ні, подивіться або поклацайте на демо магазині. Створення Приходних Накладних Перегляд створених Приходних Накладних Перегляд конкретної Приходної Накладної Відображення автору документу, типу документу та підрозділу Видатні Накладні (Розхідні Накладні) - тут я думаю все зрозуміло, якщо ні, подивіться або поклацайте на демо магазині. Створення Видатних Накладних Перегляд створених Видатних Накладних Перегляд конкретної Видатної Накладної Відображення автору документу, типу документу та підрозділу Переміщення - тут я думаю все зрозуміло, якщо ні, подивіться або поклацайте на демо магазині. Створення Накладних Переміщення Збереження автору документу, типу документу та підрозділу Звіти (Функції) - тут і буде вся магія. На підставі створених документів (касові операції, приходні та видатні накладні, переміщення). Можна створювати або замовляти звіти або функції. Базовий звіт -> Продажі по Дню - Базовий звіт (подивіться або поклацайте на демо магазині) Базовий звіт -> Товари - відкривається на натисканні на ID товару (відображення руху товару - коли, за скільки купили, коли продали, скільки залишилось, скільки заробили) (подивіться або поклацайте на демо магазині) Базовий звіт -> Продажі по Товарам - Це звіт по проданим товарам з фільтрами (подивіться або поклацайте на демо магазині) Звіти можуть бути розроблені платно чи безкоштовно пишіть мені ЗВІТИ БУДУТЬ ПОСТІЙНО ДОДАВАТИСЬ!!! Увага в данний момент модуль знаходиться в режимі постійних оновлень функціоналу!
  9. доброго вечора, взагалі логіка така, що коли ви робите приходну накладну наприклад 100 товарів на певний підрозділ. потім обраєте в налаштуваннях синхронізацію залишків інтернет магазина і певного підрозділу (в подальшому все буде автоматично) в результаті цей товар який є в наявності буде оновлений і буде теж в наявності в інтернет магазині, всі інші яких немає на приході або залишок по обраному підрозділу 0, то він теж буде оновлений як "немає в наявності" і кількість буде 0. мабудь виглядає страшно, але все просто.
  10. без проблем могу все сделать, можете проспонсировать такую доработку. пишите в личные
  11. дуже вибачаюсь, так, дійсно певний період часу підтримка не працювала, але в данний момент все в штатному порядку
  12. Взагалі враховуючи мій досвід і доствід моїх клієнтів. приходні ціни треба брати актуальні (тобто реальна ціна закупу на сьогодні) щоб автоматизувати, імпортувати приходну накладну. Але у кожного своя стежка, свої постачалильки і відносини, свої особливості
  13. ні, не одну таблицю, я ще як мінімум пару (постачальники, звязок постачальника і приходної, ціни постачальників) і мабудь ще щось, буде видно по ходу діла Знову ж повторю, цей функціонал у планах. Можу зробити його для вас особисто, це буде швидко (1-3 дні), але платно. Також цей функціонал буде достступний в майбутніх версіях іншим покупцям.
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.