Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Espresso.Doktor

Користувачі
  
  • Публікації

    463
  • З нами

  • Відвідування

1 подписчик

Технічна підтримка

  • Статус
    У відпустці

Інформація

  • Стать
    Чоловік
  • Місто:
    Lemberg (Ukraine)
  • Інтереси
    Я не волшебник, я только учусь...

Відвідувачі профілю

14 543 перегляди профілю

Espresso.Doktor's Achievements

Experienced

Experienced (11/14)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter
  • First Post
  • Collaborator

Recent Badges

11

Репутація

  1. Доброго вечора, яка інформація повинна бути з файлу 1С-ки, для коректності відображення по різним складам і термінам доставки. Дякую.
  2. Доброго часу доби! Маю таку задачу є основний склад, з якого раніше все відвантажувалося, якщо товар був в наявності на складі. Є наприклад склад партнера, але там немає так званої швидкого відвантаження замовленого товару. Задача №1: Як реалізувати значення Стан на складі: "В наявності", якщо товар є на основному складі, ця функція бездоганно працює. А ось, якщо товар на складі партнера, то значення Стан на складі: "3-5 днів". Задача №2: Для іншої мови, для іноземного складу: Якщо є товар на основному складі, в Україні виводити значення Стан на складі: "3-5 днів". Якщо товар є на іноземному складі то виводити значення: Стан на складі: "В наявності". Дуже важливо, що залишки товару вивантажуються з 1С на сайт. Може хтось зустрічав такий модуль, який має декілька складів, і можливість задавати різні значення, для кожного складу. Дякую.
  3. Доброго часу доби. Чи даний модуль дозволяє відмовитися від кукі, дозволи певні кукі, або дозвоити всі кукі? Модуль сам визначає, які кукі є на сайті, чи треба самому це вказувати? Дякую.
  4. Доброго часу доби Друзі! OpenCart 2.3, добавив ще одну мову, при завантаженні нового товару, на сайті товар на українській мові з'являється, все Ок! Але ось при переключені на другій мові товар відсутній на сайті. Товар який був завантажений, ще до встановлення другої мови, він повністю є на сайті на двох мовах. Як виправити цей косяк? Дякую.
  5. Доброго дня, ні це модуль був є схема з пронумерованими позиціями, 1, 2, 3, 4, 5 і т.д. А під схемою внизу, таблиця з номерами та потрібними запчастинами. Щось на зразок паперового каталогу, але у Вас на сайті. Інтерактивний каталог, це значно складніша робота, але на жаль клієнт не завжди оцінить такий онлайн сервіс.
  6. Друже, рекомендую звернутися до chukcha, ціна вирішення цього питання доволі приємна та адекватна, терміни також реальні.
  7. Ця програма дозволяє створити мультісклад в опенкарту? Дякую.
  8. Так потрібно модуль під цю справу організувати, але є одне але, якщо я відкрив сайт на компі чи планшеті, то я можу смартфоном відсканувати @-код. Але якщо я зайшов з смартфона на сайт, то як тоді "відсканувати Q-код" ? Правильно написано, клієнту для оплати має приходити лист з Q-кодом для оплати. Бо я тут вчора вивчав один проблемний момент, з оплатою криптою, так ось людина в "криптоматі" зробила поповнення, а отримувач грошей не отримав. Почав спілкуватися з продавцем, він мені скинув телеграм бота, який дає можливість вибрати оплату криптою і обрати якою монетою оплатити. Тобто я отримав Q-код, було два платежа, один в LTC, а інший в BTC, суми +/- 20-30 євро. Я спробував перевірити чи працює оплата через Binance, отримав відповідь що не дійсні адреси гаманців. Продовжив спілкування з підтримкою продавця, вони підтвердили, що на разі не працює оплата "криптою", запропонували платити "традиційним банківським переказом". Але також підтвердили що два платежа, у крипті на вказані суми, вони не отримували. Потім я почав перевіряти квитанції, і вуаля там різні адреси криптогаманців. Продовжив спілкуватися з підтримкою "криптоматів", яким чином скануючи Q-код, крипта пішла на "інший адрес" ? Підтримка "криптоматів", на запит щодо повернення фіатних грошей, сьогодні надіслали номер телефону, але телефонна підтримка працює з понеділка по п'ятницю. Що мене зацікавило у цій історії, перше чому "криптомат" відсканувавши @-код, відправив крипту "хер зна кому", але не продавцю. Друге, чи зможу я новим знайомим, допомогти повернути фіатні гроші з того "криптомату", або може зможу повернути саму крипту LTC та BTC. P.S. Так що історія буде мати продовження!
  9. Чуть не придбав цей модуль. Дякую за Ваш відгук.
  10. Там здається має виводитися Q-cod і покупець має його відсканувати, потім підтвердити оплату.
  11. Доброго часу доби! Десь читав, що є модуль мульті-склад, але не вдалося знайти. Потрібно створити додатковий склад, щоб розуміти на якому складі товар на основному чи в офлайн магазині. Бажано щоб він дружив з опціями. Дякую.
  12. Подякував за напрямок де шукати, зробив так як мені зручно Тепер з'явилося бажання, щоб можна було у звіті продаж товару побачити з опціями, це реально зробити ? Розмір, колір - наприклад. Чи потрібно вже у контролері щось дописувати ?
  13. Доброго часу доби! Вирішив трохи зробити більш читабельним інформацію, яку виводять рідні звіти в OpenCart 4.0.2.3. Зайшов у файл: /admin/view/template/report/report.twig І розумію, що цей файл не відповідає за відображення звіту. Ось і виникає питання, в якій директорії шукати файл, який відповідає за виведення інформації у цьому звіті. Дякую.
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.