Так потрібно модуль під цю справу організувати, але є одне але, якщо я відкрив сайт на компі чи планшеті, то я можу смартфоном відсканувати @-код.
Але якщо я зайшов з смартфона на сайт, то як тоді "відсканувати Q-код" ?
Правильно написано, клієнту для оплати має приходити лист з Q-кодом для оплати.
Бо я тут вчора вивчав один проблемний момент, з оплатою криптою, так ось людина в "криптоматі" зробила поповнення, а отримувач грошей не отримав.
Почав спілкуватися з продавцем, він мені скинув телеграм бота, який дає можливість вибрати оплату криптою і обрати якою монетою оплатити.
Тобто я отримав Q-код, було два платежа, один в LTC, а інший в BTC, суми +/- 20-30 євро.
Я спробував перевірити чи працює оплата через Binance, отримав відповідь що не дійсні адреси гаманців.
Продовжив спілкування з підтримкою продавця, вони підтвердили, що на разі не працює оплата "криптою", запропонували платити "традиційним банківським переказом".
Але також підтвердили що два платежа, у крипті на вказані суми, вони не отримували.
Потім я почав перевіряти квитанції, і вуаля там різні адреси криптогаманців.
Продовжив спілкуватися з підтримкою "криптоматів", яким чином скануючи Q-код, крипта пішла на "інший адрес" ?
Підтримка "криптоматів", на запит щодо повернення фіатних грошей, сьогодні надіслали номер телефону, але телефонна підтримка працює з понеділка по п'ятницю.
Що мене зацікавило у цій історії, перше чому "криптомат" відсканувавши @-код, відправив крипту "хер зна кому", але не продавцю.
Друге, чи зможу я новим знайомим, допомогти повернути фіатні гроші з того "криптомату", або може зможу повернути саму крипту LTC та BTC.
P.S. Так що історія буде мати продовження!