Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Jet Cache SE - кешування, pagespeed, оптимізація магазинів ver. 24 (SE), 39 (PRO)

29

   (91 відгук )    Інші розширення автора

markimax
  1944 4 631 102 802

19 скріншотів



    • 29.00 USD
  • Підтримка
  • Додаткові послуги

  • Заповніть адресу сайту! Або натисніть на чекбокс вище, щоб надіслати домен автору пізніше. Звертаємо увагу, що автоматична видача ліцензій відбувається лише за умови вказівки домену
Накопичувальні знижки
  • При покупці від 2 до 5 знижка -15% 24.65 USD
  • При покупці більше 6 знижка -20% 23.20 USD

  • +1 38

Опис файлу

Демо

Демо Адмін. частина

логін | пароль

demo | demo
Підтримує opencart і збірки на ньому версій 3.x, 2.x, 1.5.x 

 

Опис та можливості

💠 Кешування сторінок
💠 Кешування контролерів

💠 Кешування моделей (класів та їх методів)

💠 Кешування запитів БД (навіть до класів виклику з моделей та їх методів)

💠 Інструменти оптимізаці під Google PageSpeed Insight, Core Web Vitals

- об`єднання скриптів CSS, JS
- переніс скриптів CSS, JS
- стискання скриптів CSS, JS
- Lazy, відкладене завантаження скриптів CSS, JS
- об`єднання окремих скриптів CSS, JS в окремий критичний файл виклику

- підтримка стискання зображень в форматі WEBP, MOZJPEG, JPEGOPTIM, OPTIPNG

- встановлення розмірів width та height до зображень

- переніс шрифтів в окремий файл та можливість його Lazy (відкладеного) завантаження

- переніс inline коду скриптів CSS, JS в об`єднаний файл

💠 WEBP стиснення засобами оригінальної бібліотеки від Google (навіть коли сервер не підтримує це стиснення) чи засобами сервера (якщо він підтримує)

💠 Підтримка Last-Modified

💠 AJAX завантаження контролерів

💠 Lazy (відкладене) завантаження зображень (браузерне)

💠 Lazy (відкладене) завантаження мап Google, роликів Youtube та інші.

💠 Гнучка система винятків (route, uri, cookie, session, get)
💠 Модифікатор програмного коду сторінок
💠 Шорткоди заміни в залежності від мови, магазину, URI

💠 Логування викликів контролерів
💠 Логування запитів до БД
💠 Debug інформація

💠 Гнучка очистка кешу

💠 Проста установка та оновлення
💠 Гнучкі налаштування

💠 Експорт / Імпорт налаштувань модуля
💠 Підтримка мультимовності
💠 Підтримка мультимагазинів
💠 Сумісність з будь-якою темою, будь-якими модулями, які відповідають стандартам програмування opencart code style

💠 Модуль не замінює файли системи opencart
💠 Модуль не використовує ioncube

 

Вимоги
💠 Opencart (чи люба збірка в т.ч. ocStore) версій 3.x, 2.x, 1.5.x
💠 До opencart версії 1.5.х (Тільки для цієї гілки - 1.5) повинен бути встановлений vQmod (стандарт де факто)

💠 Теми чи модулі які відповідають стандартам програмування opencart code style
💠 До стиснення зображень оригінальними бібліотеками Google:  Linux сервер, та працездатність стандартних функцій PHP exec чи proc_open, чи підтримка стиснення засобами сервера

💠 Покупець ліцензії не є громадянином з країни-терориста та окупанта РФ або їх посібників з РБ

 

Ліцензія

💠 Всі права на модуль належать розробнику markimax
💠 Умови використання ліцензії: один домен - одна ліцензія (покупка продукту для кожного домену).
💠 Умови використання ліцензії - "на власника".
Це означає, що ви можете використовувати одну ліцензію (один модуль) на один домен.
Тобто для кожного домену на який ви встановлюєте модуль, треба купувати ліцензію (модуль)
Якщо ви будите встановлювати модуль на два магазини (два домену) треба купувати дві ліцензії
Якщо у вас на різних піддоменах стоять модулі окремо - на кожен треба купувати ліцензії (у випадку з мультимагазином - купувати не треба)
Тобто на одному піддомені один сайт, а на іншому - інший окремий сайт, в цьому випадку треба дві ліцензії. Фактично один окремий сайт-одна ліцензія.

💠 Заборонено перепродаж модуля без згоди автора.
💠 Заборонено передачу даного ПЗ третім особам, поширення від свого імені без отримання дозволу автора модуля.
💠 Забороняється публікація, поширення модуля без згоди автора в будь-яких цілях, будь то ознайомлювальних або будь-яких інших.
💠 Безкоштовна технічна підтримка не діє для користувачів які особисто не купували модуль.
У такому випадку за автором продукту закріплюється право відмовити у безкоштовній технічній підтримці цим користувачам,
а також не відповідати їм з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.

💠 Безкоштовна технічна підтримка не діє для користувачів які купили, отримали будь-яким чином, скопіювали,
завантажили, придбали в складчину цей продукт поза ресурсу https://opencartforum.com/files/
У такому випадку за автором продукту закріплюється право відмовити у безкоштовній технічній підтримці цим користувачам,
а також не відповідати їм з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.
При цьому ви зобов'язані видалити модуль і припинити його використання

💠 Товар належної якості поверненню або обміну не підлягає.
💠 Виконуючи дію купівлі та використання Продукту ви автоматично погоджуєтеся з усіма пунктами цієї Угоди.
💠 Для перевірки ліцензії автору модуля надається версія модуля, e-mail на який зареєстрований магазин, домен, мова інтернет-магазину
💠 Купивши модуль ви автоматично погоджуєтеся з текстом ліцензії.
💠 Модуль має принцип поширення"as is".

 
Умови технічної підтримки (ТП)
1. При запиті в ТП ви повинні надати підтвердження офіційної покупки модуля (де куплений, під яким e-mail, логіном, номер рахунку)
В іншому випадку автор залишає за собою право не відповідати з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.

2. Час реакції безкоштовної ТП не обмежена (враховуйте що існують вихідні та свята, а робочий день починається о 9:00 і закінчується 17:00, а в ТП працюють не роботи). ТП здійснюється в строгому порядку черги

3. Технічна підтримка не надається без повних доступів.
УВАГА, Якщо ви надали не перевірені доступи або доступи без прав адміністратора (тобто фахівець витратив час на спробу входу і не увійшов під ними або не отримав прав для повноцінної роботи) - то автоматично переміщується в кінець черги, мінімум на добу).
ТП здійснюється тільки через особисті повідомлення (ОП) на форумі
В іншому випадку автор залишає за собою право не відповідати з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.
Ми не вміємо гадати.

Прихований текст

До запиту в технічну підтримку ви повинні надати такі доступи

 

Адміністративна панель магазину

URL - адреса панелі адмін. частини (права адміністратора)
Логін
Пароль

FTP
Сервер (хост)
Логін
Пароль


Ви будите поставлені в чергу після заповнення доступів
Послуга здійснюється в порядку черги.
Майте на увазі, що є вихідні та свята, і робочий день починається о 9:00 і закінчується 17:00.
В тех. підтримці працюють не роботи ;)

4. Ставлячи питання, формулюйте логічно чітко. В іншому випадку автор залишає за собою право не відповідати з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини. Якщо вам не відповіли - переформулюйте правильно питання.

5. Надайте URL магазину (або URL де проблема) при питанні (обов'язкова умова), якщо немає можливості (при localhost), скріншоти "питання". В іншому випадку автор залишає за собою право не відповідати з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.

6. Якщо немає кваліфікації, або не можете вирішити питання самі, відразу надавайте доступи до адмін. частини (повні, права адміністратора, для повноцінної роботи) і FTP доступ, для більш швидкого вирішення вашого питання (див. п. 3)

7. Безкоштовна технічна підтримка не діє: для користувачів які особисто не купували модуль. У такому випадку за автором продукту закріплюється право відмовити у безкоштовній технічній підтримці цим користувачам, а також не відповідати їм за будь-якими засобами комунікації без пояснення на те причини.

8. Безкоштовна технічна підтримка не діє: для користувачів які купили, отримали будь-яким чином, скопіювали, завантажили, придбали в складчину цей продукт не офіційно і не на уповноважених автором сайтах, торгових майданчиках. У такому випадку за автором продукту закріплюється право відмовити у безкоштовній технічній підтримці цим користувачам, а також не відповідати їм за будь-якими засобами комунікації без пояснення на те причини. При цьому ви зобов'язані видалити модуль і припинити його використання

9. Безкоштовна технічна підтримка приймає платний характер в таких випадках:
a) заявлена робота модуля неможлива через роботу діючих програмних продуктів на стороні покупця які викликають конфлікти своїми помилками ("костилями") в роботі як цього продукту так і сайту покупця в цілому (помилки модулів, помилки верстки тем, помилки налаштування сервера, "костилі", помилки JS на сайті, помилки програмування, порушення стандартів програмування opencart code style)
b) покупець висловлює запит на поліпшення або доопрацювання цього продукту або замовляє індивідуальні рішення.
c) покупець хоче реалізувати індивідуальний замовний функціонал (якого немає в документації або на сайті демо) або індивідуальні шаблони для модуля чи змінити шаблони модуля під особисті вимоги
d) робота модуля порушена після помилкових дій покупця (або його співробітників чи найнятих робітників (розробників))

10. Безкоштовна технічна підтримка приймає платний характер, якщо користувач хоче щоб співробітник служби технічної підтримки виконав роботу по модулю на його (користувача) сайті, за користувача, не пов'язану з помилками модуля. (установка, оновлення, налаштування, усунення помилок ("костилів"), навчання та т п)

11. Безкоштовна технічна підтримка приймає платний характер, якщо користувач хоче щоб співробітник служби технічної підтримки усунув помилки чи "костилі" на сайті, не пов'язані з модулем, але чи то впливають на його роботу або не впливають.

12. Розробник залишає за собою право відмовитися від платної (пункти 7, 8, 9, 10, 11) технічної підтримки, без пояснення на те причини.

13. Купивши модуль, ви автоматично погоджуєтеся з умовами надання технічної підтримки.

14. Технічна підтримка здійснюється тільки власникам модуля, які оформили покупку на себе.

15. Технічна підтримка надається тільки тим, хто безпосередньо купив модуль (власнику ліцензії)

16. Термін підтримки версії обмежений терміном - 1 рік з моменту її публікації

17. При запиті в тех. підтримку бажано оновитися до останньої версії модуля, можливо ваша проблема давно вже вирішена в новій версії

18. Автор наділений правом змінювати умови тех. підтримки без повідомлення користувачів індивідуально, шляхом опублікування умов на офіційному сайті

19. Термін безкоштовної технічної підтримки - 1 рік з моменту покупки модуля (для домену)
Якщо ви хочете продовжити ще на 1 рік технічну підтримку ви можете оновити ліцензію (придбавши її додатково).

20. У технічну підтримку (та роботи по опціям) не входить - налаштування модуля (якщо не обрана ця опція при покупці), налаштування серверів, переверстка шаблонів, виправлення чужих помилок ("костилів") і т п

21. Послуга по опціям виконується один раз. Це означає що, якщо ви, чи хтось найнятий вами, випадково видалили налаштування чи відкатили з бекапу магазин і робота по послузі опції була втрачена, то для відтворення налаштувань вона замовляється та оплачується повторно.
22. Послуга по налаштуванню виконуються на одному домені (домені, піддомені, тестовому dev) разово. Перенос чи налаштування на іншій адресі (домені, піддомені, тестовому dev) оплачується окремо.


FAQ: Де можна знайти опис, як налаштовувати усе

Прихований текст

Модулі кешування найскладніші модулі в opencart

В кешувальниках невідомі вхідні дані, так само як невідомі ті що виходять.
Неможливо описати сотні тисяч тем (шаблонів), модулів, контролерів, їх методів, моделей (та їх методів теж), бібліотек та їх "хитросплетінь"
Варіантів комбінацій сотні мільярдів.
Як описати, підкажіть? ;) Ось і я не знаю як описати сотні мільярдів варіантів.
Тому є налаштування за замовчуванням на демо магазині. Повторіть їх - вони працездатні в 90% конфігурацій
А краще замовте налаштування у фахівців, щоб модуль працював на повну потужність.
Вони проведуть аналіз лог файлів роботи контролерів, моделей, запитів та сконфігурують модуль згідно знайдених вузьких місць
Тому краще замовляти опцію - оптимізація під Google PageSpeed Insight
 

Кешування вимагає роботи з великою кількістю невідомих даних, оскільки потрібно враховувати величезну варіативність тем, модулів, контролерів, моделей та їх взаємодій.

Кожен сайт на OpenCart може бути унікальним, і для кешування доводиться працювати з незліченною кількістю комбінацій даних і процесів. Варіанти взаємодії між компонентами дійсно обчислюються мільярдами, і передбачити всі можливі комбінації практично неможливо.

Чому це складно:

- Невідомі вхідні та вихідні дані: Кожен сайт, тема і модуль можуть працювати по-різному, і часто немає інформації про те, які дані будуть на вході і що потрібно кешувати.

- Багато сторонніх модулів: Вони можуть поводитися нестандартно, додаючи складнощів у процес кешування.

- Комбінації: Величезна кількість можливих комбінацій модулів і шаблонів, кожна з яких може вимагати індивідуального підходу до кешування.

Це вимагає гнучкості в підході і часто створення універсальних рішень, які можуть адаптуватися до різних умов.

 

FAQ: Чим відрізняється SE та PRO версія

Прихований текст

Відрізняються тим що в PRO версії більше "тонких" налаштувань для фахівців, котрі в цьому розбираються там мають необхідні для цього знання (тому вона і PRO (for professional)
При запиті в ОП (особисті повідомлення) можна отримати PRO версію. (для 99.9% користувачів достатньо налаштувань (вони простіші) і specail edition SE версії)

Наприклад в PRO версії є функціонал ігнорування запуску моделей.
Той хто розбирається та бачив логі запитів знає, наприклад, що в opencart 3 є модель ModelDesignTranslation та метод getTranslations які "бомбардують" однаковими пустими запитами (від 30 до 100+! запитів) БД на кожну сторінку, які нічого не повертають. Якщо не заповнені перекладом (а це в 90% випадках і фахівці це бачать) то навіщо зайво витрачати ресурси. Тому є і така опція ігнорування виконування методів деяких не потрібних моделей.
І таких прикладів налаштувань дуже багато. Але ж ви розумієте що про такі "тонкі" налаштування opencart мають знання тільки фахівці. Ось їм і потрібна PRO версія. А звичайні користувачі які в цьому не розбираються, можуть увімкнути це налаштування. а в них як раз і можуть бути заповнені (зміни) перекладом черед БД. І в данному випадку переклад не буде діяти. Тому звісно вважаю не потрібно давати такий інструмент звичайному користувачу, щоб він сам собі не нашкодив. А фахівцям він вкрай потрібен. Тому є розділення на SE та PRO версію.
І тому PRO версія "видається" під запит (в ОП) користувача. Який згоджується що він володіє знаннями, та усвідомлює що робить, а не клікає усе підряд, "методом тика"

 

 

Ми не працюємо з клієнтами (громадянами) з країни-терориста та окупанта РФ або їх посібників з РБ.

 

🌻 Зроблено в Україні 🇺🇦

 



Інші розширення markimax


Відгуки користувачів

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    • Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.