Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Opencart+RetailCRM: заказы появляются в CRM, но не в админке движка


GSHXT

Recommended Posts

Добрый день!
Уже некоторое время бьюсь с проблемой, не могу понять, в чем дело.

Интегрировала RetailCRM  c Opencart 2.1.0.2 (rs.1). 
Связка действует так:

При оформлении нового заказа на почту админу попадает письмо с подробностями заказа + заказ отображается непосредственно в админке движка + отображается в CRM.

Но каким-то неведомым образом иногда случается, что заказ как бы из ниоткуда сам появляется в CRM, хотя письма на почту не приходило, да и в админке оно не отобразилось.

Заполнение заказа менеджером только в CRM исключено. На данный момент заказы всегда попадают в CRM только через Opencart.

Я даже не могу понять, в какую сторону думать, чтобы решить эту проблему.
Господа, если у вас есть предположения, прошу вас помочь(

Змінено користувачем GSHXT
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Может это неудачные, незавершенные заказы, которые имеют статус 0

Посмотрите в админке по фильтру статусов заказа

  • +1 1
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    • Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку

×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.