Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Возможность оплатить счёт в "истории заказов"


misterfox

Recommended Posts

Всем доброго времени суток!

 

Ситуация следующая: Предположим, покупатель совершает заказ с автоматическим способом оплаты (например, QIWI или RBK Money), получает счёт, но по своим каким-то причинам не может его оплатить. Через некоторое время, у покупателя появляется возможность оплатить заказ, но он не может этого сделать. т.к. в истории заказов отсутствует эта возможность, и покупателю приходится создавать заказ заново. 

 

Есть ли решения этой проблемы (если заказ имеет определённый статус, например "Не оплачен", то в информации о заказе выводится кнопка оплаты)? 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Тоже надо такое! Вы решили проблему?

Частично решил с помощью этого модуля https://opencartforum.com/files/file/1074-напоминание-о-платежеотложенный-платеж/

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    • Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.