Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Автоматична зміна статусів замовлення


Recommended Posts

Добрий день! Значить ситуація така: використовую модуль Нової Пошти від прораба. Хочу налаштувати розсилку нагадувань клієнтам, які не забирають посилки протягом 2, 3, 4 днів. 

На коди 7, 8, повісив статуси в магазині "Прибуло у відділення". Також на ці коди повісив статуси магазину "2 дні у відділенні", "3 дні у відділенні" із затримкою 48 і 72 год. Але біда в тому, що коли спрацьовує статус "2 дні у відділенні", знову змінює на статус "Прибуло у відділення", відповідно покупцю відправляється 2 повідомлення. Питав автора модуля про це, він відповів, що так і має працювати.

 

Питання: чи є якась можливість це змінити? Якщо хтось знає, як це виправити (платно) - пишіть у приват.

 

PS. Модуль автоматична зміна статусів для цього не підходить.

Змінено користувачем nykone
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


17.07.2024 в 12:14, chukcha сказал:

Чому?

Бо в мене якось не складається пазил. Я ним користуюсь, але для інших цілей.

 

Якщо скажите як зробити, то буду вдячний.

 

Сценарій використання: 

Клієнт не забирає посилку протягом 2-х днів, ваш модуль міняє статус на "2 дні у відділенні" і відправляє нагадування, а через 10 хв, модуль НП, повертає статус "Прибула у відділення". Можна зробити, щоб модуль НП не відстежував статуси замовлень "2 дні у відділенні", "3 дні у відділенні" іт.д., як я тоді дізнаюсь, що посилка була отримана? Вручну перевіряти такі посилки - також не варіант.

 

 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


17.07.2024 в 12:33, nykone сказал:

Бо в мене якось не складається пазил. Я ним користуюсь, але для інших цілей.

 

Якщо скажите як зробити, то буду вдячний.

 

Сценарій використання: 

Клієнт не забирає посилку протягом 2-х днів, ваш модуль міняє статус на "2 дні у відділенні" і відправляє нагадування, а через 10 хв, модуль НП, повертає статус "Прибула у відділення". Можна зробити, щоб модуль НП не відстежував статуси замовлень "2 дні у відділенні", "3 дні у відділенні" іт.д., як я тоді дізнаюсь, що посилка була отримана? Вручну перевіряти такі посилки - також не варіант.

 

 

Так в налаштуваннях модулю НП проставте які статуси він перевіряє, а які ні. 

 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


18.07.2024 в 21:01, SSHEVA сказал:

Так в налаштуваннях модулю НП проставте які статуси він перевіряє, а які ні. 

 

І що це дасть? Ну, посталю я щоб модуль НП не перевіряв статус "3 дні у відділенні", як я дізнаюсь, що посилка отримана? 

Ні, тут явно щось треба робити з модулем Нової Пошти, щоб він не повертався до попереднього статусу.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


18.07.2024 в 23:21, nykone сказал:

І що це дасть? Ну, посталю я щоб модуль НП не перевіряв статус "3 дні у відділенні", як я дізнаюсь, що посилка отримана? 

Ні, тут явно щось треба робити з модулем Нової Пошти, щоб він не повертався до попереднього статусу.

Так через той самий модуль можна поставити, щоб якщо отриманий статус змінюється.  Все ж просто, й налаштувати, щоб не повертав статус

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


19.07.2024 в 12:03, SSHEVA сказал:

Так через той самий модуль можна поставити, щоб якщо отриманий статус змінюється.  Все ж просто, й налаштувати, щоб не повертав статус

Ви це можете зробити? Скільки буде коштувати? Пишіть в особисті повідомлення.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


19.07.2024 в 12:05, nykone сказал:

Ви це можете зробити? Скільки буде коштувати? Пишіть в особисті повідомлення.

Можу, зараз напишу

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    • Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.