Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

[Поддержка] 1.0 Fishka - Облік товарів всередині Opencart 3.0


Recommended Posts

1.0 Fishka - Облік товарів всередині Opencart 3.0

19.99
При покупке доступ к обновлениям в течение 12 месяцев
После окончания основного периода доступ к обновлениям можно продолжить 20.00 USD за 12 месяцев


Скачать / Купить дополнение



1.0 Fishka - Облік товарів всередині Opencart 3.0


Тимчасова знижка 19.99$

Про Модуль 1.0 Fishka - Облік товарів всередині OpenCart

 

Демонстрація модуля: Увага сервер на демо сайті дуже безкоштовний, тому швидкості не чекайте )))

Тут є можливість все потикати і приблизно побачити як все працює.
Приблизно, тому що система постійно оновлюється, в демо сайті сама актуальна версія

 

Про Модуль 1.0 Fishka - Облік товарів всередині OpenCart

Головне з чого треба почати, що цей модуль в залежності від попиту і потреби буде постійно оновлюватись.

Базовий Функціонал модулю 1.0 Fishka - Облік товарів всередині OpenCart

Підрозділи (тож саме що і склади або магазини) - тобто місце де є залишки товарів, і звідти можна робити продажі, переміщення тощо.

  • Створення Підрозділу
  • Редагування Назви Підрозділу, Статусу та головної каси
  • Перегляд залишків товарів по підрозділам

Каси - тут я думаю все зрозуміло, якщо ні, подивіться або поклацайте на демо магазині.

  • Створення кас
  • Редагування Назви Каси та Статусу 
  • Перегляд балансів
  • Перегляд виписки по касі (щоб розуміти чому саме такий баланс)
  • Додавання операцій вручну (наприклад списання прибутку, або любих інших операцій). Допускається як мінус так і плюс.

Приходні Накладні - тут я думаю все зрозуміло, якщо ні, подивіться або поклацайте на демо магазині.

  • Створення Приходних Накладних
  • Перегляд створених Приходних Накладних
  • Перегляд конкретної Приходної Накладної
  • Відображення автору документу, типу документу та підрозділу

Видатні Накладні (Розхідні Накладні) - тут я думаю все зрозуміло, якщо ні, подивіться або поклацайте на демо магазині.

  • Створення Видатних Накладних
  • Перегляд створених Видатних Накладних
  • Перегляд конкретної Видатної Накладної
  • Відображення автору документу, типу документу та підрозділу

Переміщення - тут я думаю все зрозуміло, якщо ні, подивіться або поклацайте на демо магазині.

  • Створення Накладних Переміщення
  • Збереження автору документу, типу документу та підрозділу

Звіти (Функції) - тут і буде вся магія. На підставі створених документів (касові операції, приходні та видатні накладні, переміщення). Можна створювати або замовляти звіти або функції.

  • Базовий звіт -> Продажі по Дню - Базовий звіт (подивіться або поклацайте на демо магазині)
  • Базовий звіт -> Товари - відкривається на натисканні на ID товару (відображення руху товару - коли, за скільки купили, коли продали, скільки залишилось, скільки заробили) (подивіться або поклацайте на демо магазині)
  • Базовий звіт -> Продажі по Товарам - Це звіт по проданим товарам з фільтрами (подивіться або поклацайте на демо магазині)
  • Звіти можуть бути розроблені платно чи безкоштовно пишіть мені 
    ЗВІТИ БУДУТЬ ПОСТІЙНО ДОДАВАТИСЬ!!!

Увага в данний момент модуль знаходиться в режимі постійних оновлень функціоналу!
Пишіть свої скарги або пропозиції  пишіть в особисті

 

 

Про Автора та Історію створення

Мене звуть Ярослав. Я власник декількох інтернет магазинів і офлайн магазинів і островків у торгових центрах України.

Перший мій магазин був на WP, але то було прям дуже давно і не правда. Згодом я перейшов на OpenCart (радувався як дитя). Але більш поглинаючись і розвиваючись приходилось все частіше звертатися до сторонніх розробників. Щось вивести, якийсь модуль адаптувати і ще багато подібного. 

В 2013 я відкрив свій перший офлайн магазин, і у мене стояла задача вести облік товарів. Тоді на мій шлях попалась програма для ПК GrossBee, я вічливо називав її "Бджілка". Так тоді вже була 1с, але я як і всі на початку вважав, що вона сильно велика для мене (багато непотрібного функціоналу).
Мучаючись з синхронізацією своєї Бджілки з OpenCart (доді доводилося робити звіт в ексель, додавати розділювачі, переносити в csv, змінювати кодування та імпортувати залишки через якийсь модуль). І це приходилося робити декілька разів на день. Короче кажучи бідаааа.

Буквально через 3 місяці такої роботи я вже шукав готові рішення та розробника. Але готового не було, а робробники або не могли або не хотіли або за мільйон долларів. Тоді я почав вивчати PHP і знаючи, що саме мені потрібно почав писати собі облік товарів всередині OpenCart. Враховуючи, що досвіду взагалі не було - писав як міг (вся система була на основі костилів які працювали за рахунок інших костилів).

Йшли роки, я потрошку розвивав функціонал, звіти, доступи для продавців та дуже багато іншого (тисячі строчок коду та тестів). В результаті мої магазини почали працювати на 95% автоматично (замовлення товарів на підставі залишків і продажів, розрахунок і видача зарплатні і бонусів співробітникам, необхідна сумма автоматично списувалась з моєї карти ПриватБанку і зараховувалась на карту співробітника). Короче кажучи було прям ідеально. Також більшість моїх знайомих знали, а деякі і бачили програму. Вона в принципі робить все автоматично, і працювати можна через звичайний браузер. І частенько просили налаштувати для них таку ж. Але я відмовляв, бо написано дуже криво і дуже індивідуально (все писалося напряму в код, під особисто мої потреби та без налаштувань). А також все це ще був OpenCart 1.5

В результаті моєю мрією стало переписати для актуального OpenCart та з чистим кодом (вже дойшов до певного рівня та досвіду, коли не стидно за свій код). Але то бажання не було то часу.

І тут вирішив всеж таки ввязатися в це дійство. І назва йому FISHKA)))


  • Добавил
  • Добавлено
    01.03.2024
  • Категория
  • Ioncube Loader
    Требуется
  • ocStore
    3.0
  • OpenCart.Pro, ocShop
    Не проверялось
  • Обращение к серверу разработчика
    Да

 

  • +1 1
Надіслати
Поділитися на інших сайтах


 

В 03.04.2024 в 12:00, alexxlr сказав:

Привіт, зроблена велика робота. Я теж вирішив все вести в ОС. 
 

Шукаю модуль саме для кас, так як облік вже налаштований. Як відбувається зарахування коштів в касу? За допомогою статусів? В налаштуваннях не знайшов. 
 

Питання щодо галочки "підтверджую", це мабуть для того щоб сам собі підтвержувати? Коли операцію виконує користувач з не повними доступами операція на стадії затвердження, підтверджується адміном?

 

Переміщення кнопками зручно, але у нас на точках сотні товарів тому не варіант)

 

 

питання було в особисті, але можливо комусь теж цікаво

 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 03.04.2024 в 20:26, sinco сказав:

 

 

 

питання було в особисті, але можливо комусь теж цікаво

 

В 03.04.2024 в 21:15, sinco сказав:

Доброго вечора)

зарахування відбувається в момент продажу 
Наприклад з підрозділу вавілон є створюється продаж якогось товару, і сумма зараховується в потрібну касу (каса за умовчуванням)

НАГЛЯДНО
image.thumb.png.bbef239b653ff0e8df53856390c34c5f.png

 

image.thumb.png.0b6d7d5c65977ba43af34774acb186a4.png

 

image.thumb.png.fc32d7a44bf7f39822ce7b4612ec78ad.png

 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Цитата

Питання щодо галочки "підтверджую", це мабуть для того щоб сам собі підтвержувати? Коли операцію виконує користувач з не повними доступами операція на стадії затвердження, підтверджується адміном?

Так, це закладено на майбутні оновлення
планується 

Співробітник додає операцію, потім вона в статусі очікує підтверження, і адмін бачить і має можливість натиснути кнопку підтвердити,
також адміну в телеграм бот (планувалось) відповідне повідомлення, може навіть с кнопкою підтвердити (щоб була можливість незаходячи в адмінку робити елементарні операції)

Увага, такі нововведення плануються у майбутньому, ви можете прискорити купуючи модуль, чи оплатити подібне доопрацювання

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


 
Цитата

 

  В 03.04.2024 в 12:00, alexxlr сказав:

Переміщення кнопками зручно, але у нас на точках сотні товарів тому не варіант)

 

 

 

є вже напрацювання імпорту документів (наприклад Надходження від постачальника) із ексель, але там все не зовсім просто, так як поки не зрозуміло по якому признаку знаходити товар, але в принципі також в планах якось це реалізувати

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 03.04.2024 в 22:27, sinco сказав:

зарахування відбувається в момент продажу 
Наприклад з підрозділу вавілон є створюється продаж якогось товару, і сумма зараховується в потрібну касу (каса за умовчуванням)

Але що таке "продаж"? Як товар потрапляє в ту чи іншу касу? Звідки він знає що йому треба до готівки чи до каси "карта", або безготівково.

Скасоване замовлення наприклад.


Це мало б відбуватись за статусами, методи оплати присвоюють статус, скасоване замовлення або повернення теж. На форумі є модуль який обмежує вибір статусів для користувачів, це зручно. 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 04.04.2024 в 05:59, alexxlr сказав:

Але що таке "продаж"?

 

Так, це правильне питання!

 

  • Є продаж офлайн продаж (продаж з фізичниго магазину), це зараз на демо магазині
  • Є продаж через інтернет магазин

 

В данний момент на демо магазині немає звʼязку з замовленнями з інтернет магазину, АЛЕ
На своїх магазинах я будував таку логіку:

  1. У мене був підрозділ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН 
  2. Інтернет замовлення оброблювалися за допомогою статусів замовлень
  3. Як тільки статус замовлення ставав "доставлено", тобто клієнт отримав товар, а я отримав грощі. Автоматично з підрозділу "ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН" відбувалась спроба списати необхідний товар.
  4. Якщо товару небуло у наявності (наприклад ще не встиг зробити переміщення) відправляло у телеграм бот відповідне сповіщення
  5. Спроби списання відбувались автоматично, до тих пір поки товар не був списаний
  6. Після списання в історію замовлення додавалась відповідна поміткаimage.thumb.png.58b6f189769d6689f7050f096c797bc6.png
  7. Як видно на скрині статуси теж змінювались автоматично в залежності від статусу посилки і грошового переказу на новій пошті
  8. Грощі зараховувалися в касу в залежності від методу оплати

 

 

В майбутньому я планував внести подібний функціонал в цей модуль, або трошки його змінити

 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


  • 3 weeks later...

Коли робляться надходження можна вибрати постачальника? Чи запам'ятовує останню ціну конкретного постачальника? Чи може взагалі є можливість задати вхідні ціні по постачальникам (щось по типу встановлення цін постачальника як в 1с)? Тобто один і той самий товар може бути в декількох постачальників і ціни різні. Шукаю модуль який допоможе вести облік взаєморозрахунків з постачальниками (при цьому щоб кожного разу при формуванні приходу не шукати ціну цього постачальника в його прайсі)

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


24.04.2024 в 09:37, mrfoggg сказал:

Коли робляться надходження можна вибрати постачальника? Чи запам'ятовує останню ціну конкретного постачальника? Чи може взагалі є можливість задати вхідні ціні по постачальникам (щось по типу встановлення цін постачальника як в 1с)? Тобто один і той самий товар може бути в декількох постачальників і ціни різні. Шукаю модуль який допоможе вести облік взаєморозрахунків з постачальниками (при цьому щоб кожного разу при формуванні приходу не шукати ціну цього постачальника в його прайсі)

Так це планується додати в майбутньму, а точніше:
- вибір постачальника при створенні приходної накладної

- облік взаєморахунків з постачальником

- імпорт приходної накладної із екселя (з вибором шаблонів документів конкретного постачальника)

 

Але вхідних цін постачальника мабуть не буде, бо то мабуть не правильно, вносити ціни "закупу", за ними ж неможливо слідкувати
Можливо додам підсказку типу (середня Собівартість 456грн.) на підставі попередніх приходних накладних

 

Мотивацією пришвидшити таке дооправцювання буде купівля модулю)

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


то  ж всього одну таблицю в БД додати (для випадку коли без документів задання цін). А саме філди постачальник, остання закупочна ціна, товар.

Автоматом при створенні приходу тягнути останню ціну з цієї таблиці але дати можливість задати нову ціну для цього приходу (в такому випадку значення ціни в таблиці цін постачальника перезапишеться для цього постачаьника.

Тут є два варианти - перезаписувати останній запис цієї таблиці або створити новий і в майбутні приходи тягнути ціну з запису останнього по даті (тоді ще додати поле дата задання ціни і тоді можна навіть потім зробити звіт історія зміни цін по постачалнику)

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


24.04.2024 в 10:04, mrfoggg сказал:

то  ж всього одну таблицю в БД додати (для випадку коли без документів задання цін). А саме філди постачальник, остання закупочна ціна, товар.

Автоматом при створенні приходу тягнути останню ціну з цієї таблиці але дати можливість задати нову ціну для цього приходу (в такому випадку значення ціни в таблиці цін постачальника перезапишеться для цього постачаьника.

Тут є два варианти - перезаписувати останній запис цієї таблиці або створити новий і в майбутні приходи тягнути ціну з запису останнього по даті (тоді ще додати поле дата задання ціни і тоді можна навіть потім зробити звіт історія зміни цін по постачалнику)


ні, не одну таблицю, я ще як мінімум пару (постачальники, звязок постачальника і приходної, ціни постачальників) і мабудь ще щось, буде видно по ходу діла
Знову ж повторю, цей функціонал у планах. Можу зробити його для вас особисто, це буде швидко (1-3 дні), але платно. Також цей функціонал буде достступний в майбутніх версіях іншим покупцям.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


хоча варіант з створенням документів задання цін кращій. В ідеалі модна зробити чекбокс в приходній - брати ціни з останньої установки цін номенклатури контрагента або з цни останнього приходу. Кому як зручніше в конкретній ситуації. При цьому при надходженні нового прайсу вручну береться попердній документ встановлення цін, клонуєтся в новий (для випадку зміни всіх цін), задаються нові ціни. Або просто створюється новий документ встановлення цін по постачальнику, додаються позиції з оновленими цінами (для випадку якщо помінявся не весь прайс а окремі товари).

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


24.04.2024 в 11:11, sinco сказал:


ні, не одну таблицю, я ще як мінімум пару (постачальники, звязок постачальника і приходної, ціни постачальників) і мабудь ще щось, буде видно по ходу діла
Знову ж повторю, цей функціонал у планах. Можу зробити його для вас особисто, це буде швидко (1-3 дні), але платно. Також цей функціонал буде достступний в майбутніх версіях іншим покупцям.

готовий взяти з 1 го числа. Думав таблиця постачальники вже у вас є. По ціні мабуть краще в лічку

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Взагалі враховуючи мій досвід і доствід моїх клієнтів. приходні ціни треба брати актуальні (тобто реальна ціна закупу на сьогодні) щоб автоматизувати, імпортувати приходну накладну. Але у кожного своя стежка, свої постачалильки і відносини, свої особливості

 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


24.04.2024 в 11:15, sinco сказал:

Взагалі враховуючи мій досвід і доствід моїх клієнтів. приходні ціни треба брати актуальні (тобто реальна ціна закупу на сьогодні) щоб автоматизувати, імпортувати приходну накладну. Але у кожного своя стежка, свої постачалильки і відносини, свої особливості

 

Провильно, купуєшь - питаєш чи не змінилась ціна. Якщо ні то вбиваєшь прихід по старих цінах, якщо змінилась то вручну вбиваєш нову ціну в цей прихід або в новий документ задання цін (кому як зручніше)

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


  • 3 weeks later...
03.04.2024 в 16:57, AlexanderYuzkov сказал:

Кому потрібно для 2.3?) може скинемось щоб автор розробив?)

Интересует под 2.3.0.2 товарный учет между магазинами и локализация на английском языке

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


  • 3 months later...

 

11.05.2024 в 13:57, Pricekiller сказал:

Интересует под 2.3.0.2 товарный учет между магазинами и локализация на английском языке


без проблем могу все сделать, можете проспонсировать такую доработку. пишите в личные

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


15.08.2024 в 15:47, ded85 сказал:

Добрий день.

Зацікавив ваш модуль, підкажіть як він працює якщо товарів наприклад 1000.

 

Цікавить функціонал "приходна накладна" умовно кажучі якщо таким чином зробити приходну накладну, то кількість товару відповідно буде збільшена на кількість яка буде в накладній?


 

доброго вечора, взагалі логіка така, що коли ви робите приходну накладну наприклад 100 товарів на певний підрозділ.

потім обраєте в налаштуваннях синхронізацію залишків інтернет магазина і певного підрозділу (в подальшому все буде автоматично)
в результаті цей товар який є в наявності буде оновлений і буде теж в наявності в інтернет магазині, всі інші яких немає на приході або залишок по обраному підрозділу 0, то він теж буде оновлений як "немає в наявності" і кількість буде 0.

 

мабудь виглядає страшно, але все просто.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    • Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.