Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Пропал переключатель языка на главной странице.


Brabos

Recommended Posts

Всем привет. Помогите решить вопрос, пожалуйста. Установили мне модуль Мультиязык / мультирегион, сделали все по инструкции, в папке с модулем была папка с адаптацией под шаблоны, и мой там тоже был (oct_feelmart). Все классно работает, но пропал переключатель языка на главной странице. В самом модуле когда отключаю "Использовать штатный алгоритм формирования ЧПУ" то на главной странице появляется переключатель языка, но при переключении на второй язык снова исчезает. Ну и по факту потом когда хожу постранично и меняю там язык, то меняется язык но не меняется урл. (opencart Version 3.0.3.2). Говорят на ocstore таких проблем не бывает, но переносить все на ocstore геморойно, + послетают модули. Возможно нужно больше информации, но старался изложить кратко.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


В 20.02.2023 в 16:26, Brabos сказав:

Всем привет. Помогите решить вопрос, пожалуйста. Установили мне модуль Мультиязык / мультирегион

Доброго
Не бачу вашого логіну у списках тих, хто купував модуль
Напишіть мені в особисті повідомлення форума номер рахунку за яким купували модуль
Дякую
Нагадаю умови ТП з опису модуля

Умови технічної підтримки
1. При запиті в тех. підтримку ви повинні надати підтвердження офіційної покупки модуля (де куплений, під яким e-mail, логіном, номер рахунку)
В іншому випадку автор залишає за собою право не відповідати з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.

2. Час реакції безкоштовної тех. підтримки не обмежена (враховуйте що існують вихідні та свята, а робочий день починається о 9:00 і закінчується 17:00, а в тех.підтримки працюють не роботи). Тех. підтримка здійснюється в строгому порядку черги

3. Тех. підтримка не надається без повних доступів.
УВАГА, Якщо ви надали не перевірені доступи або доступи без прав адміністратора (тобто фахівець витратив час на спробу входу і не увійшов під ними або не отримав прав для повноцінної роботи) - то автоматично переміщується в кінець черги, мінімум на добу).
Тех. підтримка здійснюється тільки через особисті повідомлення (ОП) на форумі
В іншому випадку автор залишає за собою право не відповідати з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.
Ми не вміємо гадати.



 

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    • Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку

×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.