Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Пропал переключатель языка на главной странице.


 Share

Recommended Posts

Всем привет. Помогите решить вопрос, пожалуйста. Установили мне модуль Мультиязык / мультирегион, сделали все по инструкции, в папке с модулем была папка с адаптацией под шаблоны, и мой там тоже был (oct_feelmart). Все классно работает, но пропал переключатель языка на главной странице. В самом модуле когда отключаю "Использовать штатный алгоритм формирования ЧПУ" то на главной странице появляется переключатель языка, но при переключении на второй язык снова исчезает. Ну и по факту потом когда хожу постранично и меняю там язык, то меняется язык но не меняется урл. (opencart Version 3.0.3.2). Говорят на ocstore таких проблем не бывает, но переносить все на ocstore геморойно, + послетают модули. Возможно нужно больше информации, но старался изложить кратко.

Link to comment
Share on other sites


В 20.02.2023 в 16:26, Brabos сказав:

Всем привет. Помогите решить вопрос, пожалуйста. Установили мне модуль Мультиязык / мультирегион

Доброго
Не бачу вашого логіну у списках тих, хто купував модуль
Напишіть мені в особисті повідомлення форума номер рахунку за яким купували модуль
Дякую
Нагадаю умови ТП з опису модуля

Умови технічної підтримки
1. При запиті в тех. підтримку ви повинні надати підтвердження офіційної покупки модуля (де куплений, під яким e-mail, логіном, номер рахунку)
В іншому випадку автор залишає за собою право не відповідати з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.

2. Час реакції безкоштовної тех. підтримки не обмежена (враховуйте що існують вихідні та свята, а робочий день починається о 9:00 і закінчується 17:00, а в тех.підтримки працюють не роботи). Тех. підтримка здійснюється в строгому порядку черги

3. Тех. підтримка не надається без повних доступів.
УВАГА, Якщо ви надали не перевірені доступи або доступи без прав адміністратора (тобто фахівець витратив час на спробу входу і не увійшов під ними або не отримав прав для повноцінної роботи) - то автоматично переміщується в кінець черги, мінімум на добу).
Тех. підтримка здійснюється тільки через особисті повідомлення (ОП) на форумі
В іншому випадку автор залишає за собою право не відповідати з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.
Ми не вміємо гадати.



 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

On our site, cookies are used and personal data is processed to improve the user interface. To find out what and what personal data we are processing, please go to the link. If you click "I agree," it means that you understand and accept all the conditions specified in this Privacy Notice.