Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Пропала кнопка оплаты из личного кабинета


Recommended Posts

Всем привет! Описываю ситуацию:

Opencart.pro 2.3+Simple+Filterit+Yandex Отложенная оплата

Покупатель оформляет заказ с онлайн оплатой, заказу присваивается статус "В обработке", затем заказ подтверждается и вручную ставим статус "Обработан", ставим галочку уведомить покупателя. Покупателю приходит письмо об изменении статус заказа и письмо с ссылкой на оплату, НО, в личном кабинете у покупателя почему-то не появляется кнопка оплатить!!! То есть, он может оплатить, только перейдя по ссылке из почты. Раньше всё работало нормально. Где это настраивается, проверяется и что можно сделать? Как вернуть кнопку?

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


23 минуты назад, andrew345345 сказал:

НО, в личном кабинете у покупателя почему-то не появляется кнопка оплатить!!!

или в настройках модуля посмотрите или модификатор от него же не подцепился к шаблону

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


1 час назад, thentru сказал:

или в настройках модуля посмотрите или модификатор от него же не подцепился к шаблону

в настройках какого модуля?

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    • Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.