Шукаю спеціаліста який виправить конкретну помилку, зв'язок через цей форум.
Суть проблеми. Є сайт інтернет магазину на OpenCart 2.3.0.2
Якщо клієнт раніше пройшов реєстрацію на сайті, після чого повторно авторизувався та замовляє товар через кнопку "До кошика" або "Купити в розстрочку 0%", то в кошику замовлень на сторінці "Оформлення замовлення" він не може підтвердити замовлення.
Тобто, при натисканні кнопки "Підтвердити замовлення" нічого не відбувається.
Та ж ситуація, якщо спробувати зробити замовлення без авторизації, але вказати при оформленні замовленння імейл, на який раніше проводилась реєстрація на сайті.
Разом з тим, якщо клієнт раніше не реєструвався на сайті і замовляє в перший раз без рестрації - тоді кнопка "Підтвердити замовлення" працює. Також, якщо при оформленні замовлення новим клієнтом вибрати "реєстрація" – і пройти її, то таке замовлення пропускає.
Резюме: не працює кнопка "Підтвердити замовлення" на сторінці "Оформлення замовлення" у клієнтів, які були зареєстровані на сайті до цього і роблять замовлення авторизуючись. Або роблять замовлення без авторизації, але вказують імейл, на який раніше проводилась реєстрація на сайті.
Працює кнопка "Підтвердити замовлення" на сторінці "Оформлення замовлення" у клієнтів, які при оформленні замовлення реєструються в перший раз. Або у клієнтів, які замовляють без авторизації і вказують не існуючий у базі клієнтів імейл.