Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

SergiyN88

Новачок
  
  • Публікації

    5
  • З нами

  • Відвідування

Відвідувачі профілю

Блок відвідувачів профілю відключений і не буде доступний широкому іншим користувачам

SergiyN88's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • First Post
  • Conversation Starter
  • One Year In
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

0

Репутація

  1. Вітання! Шукаю спеціаліста який виправить помилку, зв'язок через цей форум. На головній сторінці мобільної версії сайту (принаймні на iPhone) перестав відображатись головний баннер. На декстопній версії відображається, потрібно виправити помилку, щоб відображався всюди. Сайт https://upsound.com.ua/ua На першому скріні десктопна версія, виділив банер. На другому скріні - як відображається на iPhone, видилів місце де має бути банер. P.S. Можлива співпраця на постійній основі по доробці сайту і виправленню багів.
  2. Наскільки я зрозумів на сайті використовується модуль оформлення замовлення So OnePage Checkout. Все ще актуально, шукаю виконавця.
  3. Можливо, от і потрібна людина, яка розбереться і налаштує все так, щоб працювало без помилок, не зламавши при цьому попутно щось інше. В цілому є ще багато мілких помилок, доробок і тд. які потрібно вирішити по сайту. Хочу знайти кваліфіковану людину, з гарною репутацією, якій можна було б це доовірити, і тех підтримку в майбутньому.
  4. додаю посилання на інтернет-магазин: https://upsound.com.ua/ велике прохання, якщо хтось буде робити тестові замовлення - вказуйте ім'я та прізвище Тест Тестович, щоб ми не обробляли ці замовлення, дякую
  5. Шукаю спеціаліста який виправить конкретну помилку, зв'язок через цей форум. Суть проблеми. Є сайт інтернет магазину на OpenCart 2.3.0.2 Якщо клієнт раніше пройшов реєстрацію на сайті, після чого повторно авторизувався та замовляє товар через кнопку "До кошика" або "Купити в розстрочку 0%", то в кошику замовлень на сторінці "Оформлення замовлення" він не може підтвердити замовлення. Тобто, при натисканні кнопки "Підтвердити замовлення" нічого не відбувається. Та ж ситуація, якщо спробувати зробити замовлення без авторизації, але вказати при оформленні замовленння імейл, на який раніше проводилась реєстрація на сайті. Разом з тим, якщо клієнт раніше не реєструвався на сайті і замовляє в перший раз без рестрації - тоді кнопка "Підтвердити замовлення" працює. Також, якщо при оформленні замовлення новим клієнтом вибрати "реєстрація" – і пройти її, то таке замовлення пропускає. ‌ Резюме: не працює кнопка "Підтвердити замовлення" на сторінці "Оформлення замовлення" у клієнтів, які були зареєстровані на сайті до цього і роблять замовлення авторизуючись. Або роблять замовлення без авторизації, але вказують імейл, на який раніше проводилась реєстрація на сайті. Працює кнопка "Підтвердити замовлення" на сторінці "Оформлення замовлення" у клієнтів, які при оформленні замовлення реєструються в перший раз. Або у клієнтів, які замовляють без авторизації і вказують не існуючий у базі клієнтів імейл.
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.