Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

SergiyN88

Новачок
  
  • Публікації

    4
  • З нами

  • Відвідування

Відвідувачі профілю

Блок відвідувачів профілю відключений і не буде доступний широкому іншим користувачам

SergiyN88's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • First Post
  • Conversation Starter
  • One Year In
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

0

Репутація

  1. Наскільки я зрозумів на сайті використовується модуль оформлення замовлення So OnePage Checkout. Все ще актуально, шукаю виконавця.
  2. Можливо, от і потрібна людина, яка розбереться і налаштує все так, щоб працювало без помилок, не зламавши при цьому попутно щось інше. В цілому є ще багато мілких помилок, доробок і тд. які потрібно вирішити по сайту. Хочу знайти кваліфіковану людину, з гарною репутацією, якій можна було б це доовірити, і тех підтримку в майбутньому.
  3. додаю посилання на інтернет-магазин: https://upsound.com.ua/ велике прохання, якщо хтось буде робити тестові замовлення - вказуйте ім'я та прізвище Тест Тестович, щоб ми не обробляли ці замовлення, дякую
  4. Шукаю спеціаліста який виправить конкретну помилку, зв'язок через цей форум. Суть проблеми. Є сайт інтернет магазину на OpenCart 2.3.0.2 Якщо клієнт раніше пройшов реєстрацію на сайті, після чого повторно авторизувався та замовляє товар через кнопку "До кошика" або "Купити в розстрочку 0%", то в кошику замовлень на сторінці "Оформлення замовлення" він не може підтвердити замовлення. Тобто, при натисканні кнопки "Підтвердити замовлення" нічого не відбувається. Та ж ситуація, якщо спробувати зробити замовлення без авторизації, але вказати при оформленні замовленння імейл, на який раніше проводилась реєстрація на сайті. Разом з тим, якщо клієнт раніше не реєструвався на сайті і замовляє в перший раз без рестрації - тоді кнопка "Підтвердити замовлення" працює. Також, якщо при оформленні замовлення новим клієнтом вибрати "реєстрація" – і пройти її, то таке замовлення пропускає. ‌ Резюме: не працює кнопка "Підтвердити замовлення" на сторінці "Оформлення замовлення" у клієнтів, які були зареєстровані на сайті до цього і роблять замовлення авторизуючись. Або роблять замовлення без авторизації, але вказують імейл, на який раніше проводилась реєстрація на сайті. Працює кнопка "Підтвердити замовлення" на сторінці "Оформлення замовлення" у клієнтів, які при оформленні замовлення реєструються в перший раз. Або у клієнтів, які замовляють без авторизації і вказують не існуючий у базі клієнтів імейл.

×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.