Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

coffee

Новачок
  
  • Публікації

    26
  • З нами

  • Відвідування

Відвідувачі профілю

Блок відвідувачів профілю відключений і не буде доступний широкому іншим користувачам

coffee's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done

Recent Badges

0

Репутація

  1. Привіт, порадьте crm для ведення товарної звітності, формування фіксального чеку, інтеграції з новою поштою, та ведення залишків не за всі гроші світу)
  2. Товар додається в корзину, але після натискання кнопки "оформити замовлення" екран стає просто білим Підкажіть плиз в чому може бути проблема, як вирішити?
  3. Дякую, чудова порада! А як можна збільшити розмір "Рекомендованих товарів" в картці товару? Заздалегідь вдячний!
  4. Вітаю, допоможіть будь ласка вирішити проблему! Знайшов спеціаліста по запуску реклами Google, він робить все на своїх акаунтах, але просить встановити декілька кодів в корінь сайта. 1) <meta name="google-site-verification" content="SMnBwI3u9pE4xFSQ4_MY6iVqiB0DCJdPOp5IDC32C5I" /> (Для підтвердження інтернет магазину) 2) HEAD <!-- Google Tag Manager --> <script>(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-M4B3MLFV');</script> <!-- End Google Tag Manager --> BODY <!-- Google Tag Manager (noscript) --> <noscript><iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-M4B3MLFV" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe></noscript> <!-- End Google Tag Manager (noscript) --> (лічильник аналітики) скільки не пробував через всі підказки вставити код в корінь сайту, нічого не запрацювало, код вставляється, але спеціаліст з реклами пише що зроблено не правильно бо мерчант не пропускає і аналітика теж… Підкажіть плиз хто знає як вирішити, якщо можна одразу шлях? Загдалегідь вдячний!!!
  5. Щиро вдячний за коментар! Можливо комусь допоможе Ваш варіант) в мене проблема зникла так само несподівано як і з'явилася! Все стало працювати як і раніше, хоч нічого і не змінював...
  6. Проблема пропала сама собою, нічого не змінював, повідомлення стали надходити... Дякую всім хто відгукнувся!!!
  7. Вітаю! Виникла проблема, перестали приходити повідомлення про нові замовлення, роботи ніякі на сайті не проводились, в адмінці можу подивитись тільки нові замовлення. В чому може бути проблема? пошта gmail, в папці Спам теж нічого про замовлення немає( Допоможіть будь-ласка, може в кого була подібна проблема?
  8. Дякую, вже розібрався! Потрібно було змінити кількість на "0" тоді вде ставити "очікуєм надходження"
  9. Вітаю! При зміні наявності товару з "В наявності" на "Очікувати 2-3 дні" статус в картці товару не змінюється, навіть коли чищю системний кеш. Підкажіть в чому може бути проблема?
  10. Добрый день! Помогите пожалуйста разобраться. В обычный фильтр товаров не могу добавить больше 5-ти поисковых фильтров (НАПРИМЕР) Есть 4 вида кофе (в зернах, молотый, в монодозах, капсулах), а так же есть разный вес упаковки: 250г, 500г, 1000г, 2000г, 3000г Так вот для работы фильтра я могу добавить только 5 значений, больше не добавляется, подскажите в чем может быть проблема?
  11. А если удаляю одно из значений, обратно его добавить не могу...
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.