Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

nazar_kachurak

Новачок
  
  • Публікації

    42
  • З нами

  • Відвідування

1 подписчик

Технічна підтримка

  • Робочі дні
    Пн
    Вт
    Ср
    Чт
  • Робочий час
    10:00 - 17:00

Інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Місто:
    Коломия

Відвідувачі профілю

3 074 перегляди профілю

nazar_kachurak's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Conversation Starter
  • Dedicated Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

41

Репутація

  1. Доброго дня, наскільки мені відомо, ці дані в чеку рахуюються як обов'язокві реквізити. Технічно їх можна прибрати, якщо у кабінеті чекбоксі в налаштуваннях податкових ставок видалити відповідну податкову ставку. Але робіть це, якщо точно впевнені що воно вам потрібно.
  2. Прошу, я часто пишу таким магазинам щоб звернули на це увагу, бо реально з нашою податковою не хочеться зв'язуватись. А якщо обирати між 2 варіантами - то вже краще ту нещасну букву додавати)). В будь-якому разі - краще ще запитайте у вашого бухгалтера.
  3. Доброго дня, наскільки я знаю- більшість бухгалтерів радять ставити ці податкові ставки, так як це є одним із обовʼязкових реквізитів чеку, навіть для фопа на єдиному податку. А з приводу помилки тут щось дивно, бо якщо ви прибрали податкову ставку з налаштування- то воно має пробивати чек без помилок. Раджу після зміни податкової ставки в налаштуваннях чекбоксу - перевірити через 1 - 1.5 годин чи пробивається чек в модулі опенкарту
  4. Вітаю, мій модуль не робить жодним дій з цим файлом, тому проблема в чомусь іншому. Зробіть відео екрану і опишіть кроки які ви робите після чого виникає помилка і надішліть мені в приватні повідомлення
  5. Доброго дня, напишіть у приватні повідомлення ваші контакти, спробуємо домовитись про зідзвон з демонстрацією екрану щоб оперативно розібратись у проблемі.
  6. Вітаю, якщо ви вже перекинули файли по фтп - то просто зайдіть в список модулів, він там вже має бути
  7. Доброго вечора, ні мій модуль не синхронізує товари. Тільки фіскалізує. Можете спробувати реалізувати через API https://api.checkbox.ua/api/docs?_gl=1*14bb4g4*_gcl_au*NDc4OTQyMTI4LjE3MTQ1ODQ1NTM.*_ga*MTA1NjUyMDQ3MS4xNjUxNDA0ODIx*_ga_VGQ5D2LWFC*MTcxNzA5MjgxOS4yMi4wLjE3MTcwOTI4MTkuMC4wLjA.#/ Робота по API з товарами не виглядає складною
  8. Доброго дня, ні так не спрацює. Мій модуль бачить тільки чеки які створені за допомогою мого модуля. Можете налаштувати процес фіскалізації через мій модуль (простіший варіант) або спробувати через підтримку (моно або чекбокса) дізнатись чи взагалі таке можливе (тобто передача контакту клієнта на еквайринг моно з подальшою відправкою смс)
  9. Так, можна. Мій модуль не бачить статуси НП, але може взаємодіяти зі статусами замовлення. Тому вам необхідно налаштувани в модулі API Новапошта так, щоб при статусі НП прибула на відділення змінювати статус замовлення на наприклад "Прибув у відділення" і тоді вже з цим статусом налаштувати мій модуль. Але думаю вам також підійде варіант пробивати чеки одразу як відправити ТТН. В будь-якому варіанті, бажано щоб був відповідний статус для замовлення в інтернет магазині.
  10. Дякую за рекомендацію. модуль також доступний на форумі @mayorovWRLD Перед початком роботи з чеками ПРРО раджу також проконсультуватися з вашим бухгалтером, або можете мені написати питання. Допоможу чим зможу
  11. Доброго дня. Ось тут статус налаштовано "Виполнен" а замовлення виділені на скріні ще не мають даного статусу.
  12. Завантажити / Придбати розширення Модуль CheckBox пРРО для Opencart Оновлена версія від 15.02.2024 - Виправлена помилка (для замовлення Х вже створено чек...) - Надсилання чеку на viber\sms (новий менізм через додаткові запити) - Авторизація по пін коду касира - Лінк на повернення чеку через кабінет чекбокс. Оновлена версія від 28.09.2023 - Чеки при отриманні на Новій пошті (Накладений платіж) - Надсилання чеку на viber\sms - Валідація домену емейлу та валідація номеру телефону - Відображення назви і ІПН касира під яким пробито чек - Фільтри: період дати створення замовлення, період дати зміни замовлення, тип доставки Основна задача модуля Модуль виконує одну просту функцію - передає інформацію про товари, знижки та надбавки з Opencart до checkbox. Далі вже сам checkbox передає інформацію далі на сервери ДПС. Для наглядного розуміння, процес схематично можна візуалізувати таким чином: приклад Якщо розглядати детальніше Крім того, що ми в передаємо перелік товарів замовлення, нам також необхідно передавати тип оплати (Готівка, Безготівка), можливі надбавки чи знижки. За допомогою налаштувань модуля - можна задати правила, при яких типах оплати чи доставки, рахувати що оплата була готівкою. Основна задумка модуля була на автоматизацію процесу створення чеків. Проте в ході робіт, я побачив, що ця автоматизація можлива тільки після ретельних тестувань роботи модуля і пробиття хоча б 100+ чеків у ручному режимі модуля. Можливості модуля (ручний режим): - Відкрити/Закрити зміну - Створити чек з замовлення - Отримати html/pdf/txt/png/qr посилання на створений чек - Переглянути останні Z звіти створенні через модуль - Переглянути всі чеки створені через модуль - Сервісне внесення/видача готівкових коштів Можливі налаштування модуля - Надсилати або не надсилати чек на емейл клієнта - Заокруглення цін - Додати доставку в чек як додаткову товарну позицію - Додати коментар до чеку - Передавати товари у чек на вибраній мові Можливості модуля (автоматичний режим): - Автомазація відбувається шляхом запуску крон завдання в CLI режимі - Автоматичне відкриваття зміни кроном (в налаштування можна відключити) - Заборона відкриття зміни після певної години (в налаштування можна задати) Автор nazar_kachurak долучення 23.10.23 Категорія Обмен данными Системные требования Метод активации Без активации Ioncube Loader Нет ocStore 3.0 2.3.0.2.4 2.3 2.2 2.1 1.5.5.1.2 1.5.5.1.1 1.5.5.1 OpenCart.Pro, ocShop Opencart.pro 2.3 Opencart.pro 2.1 OcShop 2.0.3.х OcShop 1.5.6.4.х Звернення до сервера розробника Нет  
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.