Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...
Найкраще скілл здобувається новими завданнями, особливо якщо вони не тривіальні. Не бійтеся нового та невідомого.

Найкраще скілл здобувається новими завданнями, особливо якщо вони не тривіальні. Не бійтеся нового та невідомого.

📍 Чому нові та невідомі завдання — це зона росту, а не привід кидати проект та додавати клієнта до чорного списку. 

📍 У яких випадках цінність розширення для Opencart зводиться до нуля [must read для авторів модулів та шаблонів].

📍  6 помилок, яких припускаються розробники та рекоменди як їх виправити. 

 

У новому випуску запрошений IT-гість, який займається розробкою з 2008 року — SooR. Про досвід роботи з різними платформами, перше знайомство та враження від Opencart та очевидний, але не всіма використовуваний метод пошуку нових ідей.

Інтерв'ю в перекладі на
російську

— Розкажіть про себе. Як давно займаєтеся розробками? Як потрапили до ІТ?

 

— Олександр, 34 роки. Розробкою займаюсь з 2008 року, на OpenCart — з 2010.

У WEB потрапив випадково.

Якось одного разу подзвонив мені знайомий з проханням налаштувати роботу комп'ютерів у місцевому агентстві нерухомості.

Прийшовши до офісу і закінчивши налаштування, директор запропонував мені створити та підтримувати корпоративний сайт для цієї агенції.

Накинувши html в Adobe Dreamweaver було створено мій перший твір — сайт з 4-х html сторінок і купою важкої графіки на тлі.

Згодом потрібно було розширювати можливості сайту: каталог оголошень, зворотній зв'язок, пошук, реєстрація, вбудовування об'єктів.

У цей період я познайомився з php, хостингами, Wordpress, форумними системами, Joomla і найкориснішим на той час — Shop script, на якому робив усе, що потрібне було для сайту.

 

— Чи добре пам'ятаєте свій старт? Які були сумніви та страхи на початку шляху?

 

— Активний старт із усвідомленням того, що на цьому можна заробити не лише на пиво, а й на нові кросівки, припав на 2009-2010 роки.

Тоді я вперше влаштувався в "спеціалізовану фірму" як верстальник шаблонів під Shop script та Webasyst.

Після цієї контори перейшов до іншої, де вже й познайомився з OpenCart та спільнотою opencartforum.com.

Він так сподобався мені своєю простотою та доступністю, що на ньому я робив не лише інтернет-магазини. Один портал працює досі (nov-bazar.od.ua).

Страхів та сумнівів у той момент не було, це була ідеальна система для будь-яких завдань.

 

«Потрібно усвідомити, що підтримка є частиною вашого продукту і без неї цінність розробки в деяких випадках зводиться до нуля.» 

 

— Чи були думки “Це не для мене”? Що допомагало не злитися і не відмовитися від ідеї стати розробником?

 

— Так, були такі думки під час завантаженості. Накопичувалися навички, але й завдання ставали важчими, об'ємнішими.

Найбільше дратувала ідейна несумісність із керівництвом.

Тобто знаєш як краще та правильніше, але тобі кажуть роби так і так, ігноруючи поради, потім повертаючись до них та чергових переробок, бо не слухали.

У цей момент я почав писати код не лише для когось, а й для себе, для спільноти, перевіряючи та експериментуючи різні ідеї.

Поступово розробка "для себе" захоплювала мене все більше і я написав перший модуль - "Gimage" (Google Image Search for OpenCart).

Якщо говорити про продаж модулів під OpenCart, то слизькою доріжкою для молодих розробників стає підтримка та нетерплячка.

Потрібно усвідомити, що підтримка є частиною вашого продукту і без неї цінність розробки в деяких випадках зводиться до нуля.

 

— Які ресурси та можливості використовуєте для навчання та розвитку зараз?

Як качаєте скілл?

 

— Stackoverflow наше все :)

Якщо серйозно, то кожне завдання наводить свої джерела розвитку.

Це може бути як стаття на css tricks, так і просто добре документований код якогось популярного js фреймворку.

Переважно це англомовні ресурси, довідники, документації, вузькоспрямовані форуми.

Найкраще скілл здобувається новими завданнями, особливо якщо вони не тривіальні. Не бійтеся нового та невідомого.

 

— Яка ваша улюблена та не улюблена частина у роботі?

 

— Улюблена, звичайно ж, виконання якогось серйозного шматка роботи, до якого входили завдання, що давно чекають.

Чому улюблена, бо нарешті на це знайшовся час і він витрачений недаремно.

Не люблю організаційні та маркетингові завдання, написання локалізацій, але без цього нікуди.

 

— Розробникам потрібно натхнення чи справа навички? Де брати ідеї для нових доповнень та шаблонів?

 

— Розробникам точно *не* потрібно бачити в IT тільки гроші.

Якщо в тобі є хоч крапля винахідливості, то посерфив увечері по магазинах можна знайти десяток відсутніх/не зручних/нерозкритих до кінця ідей, які можна розгорнути повною мірою саме так, як це потрібно.

Завжди можна покращити вже існуючі рішення.

Наприклад, всі ми знаємо, що є плагіни онлайн чатів типу JivoChat, але немає жодного такого модуля для OpenCart, який зберігав листування на вашому сервері, без щомісячних платежів, що повністю контролюється вами прямо з адмін панелі магазину.

Найчастіше ловіть себе на думці "як це влаштовано і чи можу я зробити краще?" і ідеї самі спадуть вам на думку, головне — почати.

 

Учиться самому - это, конечно, круто, но долго и не всегда в нужную степь., копия, копия.jpg

 

—  Дайте поради розробникам, які тільки розпочинають свій шлях.

 

— Перелічу основні помилки, яких припускався сам або спостерігав у інших авторів:

 

1. Не нехтуй підтримкою. Навіть якщо твій модуль безкоштовний, знайди хвилинку на відповідь. Це покаже твій професіоналізм та відповідальність.

2. Спілкуйся зі своїми користувачами ввічливо. Постав себе на місце покупця, який бачить твій модуль вперше.

3. Намагайся робити відразу добре, не поспішай із релізом. Ще один день на тести та багфікси можуть заощадити місяці порожніх та одноманітних відповідей на підтримку.

4. Спробуй безкоштовні модулі. Напиши щось корисне, може для адмін панелі або фікс/латку.

5. Не соромся ставити запитання на форумі та спілкуватися з іншими розробниками.

6. Найголовніше – не бійся починати. Навіть без чіткого уявлення кінцевого результату все може круто помінятися в процесі написання твого шедевра!


 

Якщо у вас залишилися питання до учасника інтерв'ю, які не дадуть заснути або продовжити написання коду, welcome у коментарі. Підключайтеся до розмови та діліться досвідом.

Чи було це корисно?

Liudmyla_marketer
 Share

  • +1 8

Відгуки користувачів

Recommended Comments

@SooR, то як натяк на те, що можна чекати на рішення від вас по:

 

…є плагіни онлайн чатів типу JivoChat, але немає жодного такого модуля для OpenCart, який зберігав листування на вашому сервері, без щомісячних платежів, що повністю контролюється вами прямо з адмін панелі магазину….

:D

  • +1 1
Надіслати
Поділитися на інших сайтах

12.08.2022 в 20:00, DocKertis сказал:

…є плагіни онлайн чатів типу JivoChat, але немає жодного такого модуля для OpenCart, який зберігав листування на вашому сервері, без щомісячних платежів, що повністю контролюється вами прямо з адмін панелі магазину….

Есть - я его почти написал.

Змінено користувачем buslikdrev
Надіслати
Поділитися на інших сайтах

13.08.2022 в 07:27, DocKertis сказал:

А інтеграції з фб/інста/телега/вайбар - теж плануються?

чи лише функціонал «чат на сайті»?

Не планируется, т.к. создаётся чат, чтобы третьи лица не получали данные пользователей.

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

На прошлой неделе поставили фильтр товаров на Белорусский магазин светильников. Долго искали фильтр и отзывы так как были печальные опыты с фильтрами. Многие люди на советовали этот фильтр и они были правы, фильтр отличный и очень понятный в настройках, есть вопросы и они решаемы. Автор не совпали по поводу поддержки ,все так как он написал , отвечает на вопросы понятно и всегда ,поддержка хорошая. В общем ,Александр молодец ,видна огромная работа! Спасибо за хороший продукт!

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

В 13.08.2022 в 13:06, buslikdrev сказав:

Не планируется, т.к. создаётся чат, чтобы третьи лица не получали данные пользователей.

Це то так.. але ж головний "прикол" живочата - це міні-ЦРМ + омніканальний месенджер.
У власників інернет магазинів не болить голова через дані користувачів, які тримує сервіс живочата (або принаймні вони явно цього не усвідомлюють)
Головне завдання таких сервісів - створити зручний кабінет (одне вікно), через яке парцівники (менеджери інтернет магазину) можуть швидко і класно опрацьовувати вхідні звернення від клієнтів.. з усіх каналів комунікацій - чат на сайті, чат в телеграмі, коментарі під постами в інстаграмі, чаз з apple bussines chat, whatsapp і так далі.

Просто чат на сайті сам в собі - мало чого вартує. І навряд чи його вдасться продати перевагою приватності..

Для себе вирішили і давно замінили живочат на хелпкранч. 
Якби було аналогічне рішення для ОС і не доводилось би користуватись "ще одним" окремим сервісом - думаю 300-400$ разово заплатив би за модуль
Або у форматі щомісячної підписки з вартістю в межах 10-20$/міс

Така от думка.

  • +1 2
Надіслати
Поділитися на інших сайтах



Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.