Історія про діючий бізнес, який працює майже 10 років. Про бажання мати власний кейс розвитку інтернет-магазину, що трансформувався в нішевий магазин. Про складнощі, які були на старті, перші замовлення, боротьбу з великими конкурентами.
Досвідом ділиться Дмитро, власник нішевого інтернет-магазину аксесуарів Ґофін.
· Чому для запуску нішевого магазину була обрана саме CMS OpenCart?
· Скільки людей працює в команді над розвитком магазину?
· Які модулі було б дуже бажано мати в функціоналі інтернет-магазин на OpenCart?
· Який бюджет потрібно виділити для створення конкурентного нішевого магазину?
Корисний кейс та досвід розвитку інтернет-магазину на OpenCart зі сторони підприємця та розробника. За приділений час та відкриття власних фішок дякуємо proplat.
— Поділіться власним досвідом в підприємництві, веденні бізнесу або розвитку інтернет-магазинів.
Мене звати Дмитро. У інтернет-підприємництві з 2010 року. Перший магазин для клієнта запустили у 2013 році. У 2014 виникла ідея створити свій інтернет-магазин. Така ідея виникла на фоні того, що на багатьох зустрічах з потенційними клієнтами мене просили портфоліо. Тому було прийнято рішення зробити свій магазин.
Це дозволяє мені розуміти процеси, як це працює зі сторони власника магазину і розробника. При проєктуванні та розробці інтернет-магазинів для клієнтів ми маємо набагато кращу експертизу, так як знаємо процеси з середини.
— Як з'явилася ідея запуску інтернет-магазину і чому обрали саме CMS OpenCart?
Спочатку ми з братом шукали ідею, що продавати. Вирішили, що потрібно відкривати нішевий магазин. Першими були обрані краватки.
Опенкарт обрали тому, що він безкоштовний, а за допомогою покупки професійного дизайну і додаткових модулів можна зробити рішення доволі просунутого інтернет-магазину.
— Як давно цим займаєтеся? Поділіться посиланням на ваш сайт.
Ми розвиваємось в ніші продажу одягу через інтернет. Бізнес був започаткований у 2014 році, тобто скоро буде ювілей 10 років.
gofin.biz – Ґофін – додай родзинку
— Як саме на вашу сферу впливає сезонність, рівень конкуренції та повномасштабне вторгнення?
У нас є сезонність, наприклад перший і останній дзвоник чи період різдвяних свят. Наша ніша пов'язана зі святами та подарунками. Конкуренти? Як і в більшості нішевих магазинів – це велетні типу Розетки, Прому, Епіцентру, ОЛХ та інших нішевих магазинів.
Щодо відкритої агресії московії до України, то війна зупинила наші продажі на кілька місяців. А коли ситуація почала стабілізуватися, було прийнято рішення 50% від чистого прибутку віддавати на потреби наших захисників.
— Як виділятися на фоні таких масштабних конкурентів? Як зацікавити та утримати клієнтів?
Бути експертами у своїй ніші. Давати те, що не можуть великі компанії. У вас є гнучкість і швидкість.
— Яку версію OpenCart використовуєте зараз та чому саме?
Зараз використовуємо 3 версію, так як саме під неї найбільша кількість готових рішень та виправлених помилок. Починали з версії 1.5.5.1.
— На старті бізнесу або роботи з сайтом, чи ставили мету та конкретні KPI? Або ж рухалися на інтуїції та адаптували стратегію під час запуску інтернет-магазину?
Рухалися на інтуїції. КРІ був один – зробити результатат, котрий можна буде представити в портфоліо і розібратися як це працює з іншої сторони, зі сторони власника магазину.
— Інтернет-магазин створювали на готовому шаблоні чи розробляли під себе?
На готовому рішенні, обрали шаблон Remarket, так як це оптимальний шлях, за розумну ціну і час отримати професійний дизайн який ви “допилюєте” під свої потреби.
— Коли починали запуск інтернет-магазину, який пакет модулів купували на старті?
Пакет був мінімальним. В основному ті, що йшли в дизайні. Єдиним дорогим рішенням був комплексний модуль по SEO.
Якщо говорити про необхідні на старті модулі для інтернет-магазину модулі, то це можуть бути:
→ Кешер
→ Карта сайту:
→ SP AUTO SEO FAQ питання відповідь
→ Automatic SEO Title:
→ Односторінкове оформлення замовлення:
→ Пакетне редагування
→ Платний шаблон
→ UniXML
→ FilterVIer або OCFilter
→ Imagemanager
→ Автоматична обробка прайслистів
Рекомендація від OpenCartForum, які рішення доступні на форумі:
→ Jet Cache SE - кешування, pagespeed, оптимізація магазинів ver. 24 (SE), 29 (PRO)
→ OpenCart Lightning: кеширование, оптимизация, улучшение SEO и Google PageSpeed 4.33
→ XML Sitemap Generator for Google 1.6.2
→ SEO - Автоматическая генерация title и description 1.0.0
→ SEO Tags Generator — автогенерация мета-тегов Title и Description для OpenCart 2.x & 3.x 3.9.0
→ One Page Checkout - Просте оформлення замовлення 1.2
→ Зручне масове редагування товарів у OpenCart з модулем Handy Product Manager 1.16.2
→ Файл Менеджер Зображень (масове завантаженням фотографій) 1.0.0
— Чи дописували функціонал під себе для зручності або ж обмежувалися виключно готовими модулями?
Так, дописували та дописуємо регулярно різного роду функціонал для того, щоб оптимізувати бізнес-процеси та збільшити кількість замовлень.
— Скільки часу пройшло від запуску інтернет-магазину до перших продажів?
Перше замовлення прийшло за півтора місяця і це було зразу два набори на котрих був досить класний заробіток. Яке ж було наше розчарування коли ці набори не забрали, а псевдо клієнт по телефону сказав що нічого не замовляв. Перше замовлення витрати на доставку. Потім ще кілька тижнів поодинокі замовлення, а далі вже була регулярність.
Оскільки це не основний бізнес, то перші 2 роки весь заробіток, а інколи й більше йшли на розвиток проєкту.
— Як ви не вигорали, фактично реінвестуючи всі кошти у свій проєкт за такий значний проміжок часу?
Драйвив ріст та розвиток.
— Які канали залучення трафіку використовуєте? Чи маєте виділений бюджет на маркетинг та рекламу?
SEO, контекст, соцмережі виключно для охоплень. Так, маємо виділений бюджет.
— Які інструменти на сьогодні працюють найкраще у вашій ніші для залучення клієнтів?
Не Знаю, та сподіваюсь SEO, контекст)
— Який розмір команди працює над сайтом?
5 людей.
— Яка мінімальна сума потрібна для запуску інтернет-магазину на OpenCart?
Я почав з 200$. Зараз думаю це від 1000$, за умови що у тебе є якийсь досвід та знання у цій сфері.
— Чи готові поділитися загальним бюджетом, який був витрачений на створення та запуск інтернет-магазину?
Можу сказати точно. Для створення конкурентного нішевого магазину, добряче запакованого модулями це 1000-1200$. З наповненням 1200-1700$.
— Які факапи траплялися за час роботи інтернет-магазину?
Спочатку робилась структура під маленький магазин, наприклад, папки для зображень, пізніше це мало наслідки.
Аналогічно зі структурою сайту та фільтрами.
— Які поради дасте початківцям, які тільки починають або планують запускати інтернет-магазин на OpenCart?
- Спочатку думайте про маркетинг, а потім про розробку. Маючи дуже крутий інтернет-магазин з супер дизайном і навороченим функціоналом ніщо без трафіку.
- Перед тим як вкладатися в розробку чи маркетинг, спробуйте хоч щось продайте бодай на ОЛХ.
- Йдіть в ті ніші, в яких добре розбираєтесь.
- Відкривайте нішеві магазини. На Розетці у підтримці не підкажуть до яких запонок які туфлі одягають.
-
Opencart одна з найкращих платформ, для старту свого магазину. Перевагами є: різноманіття професійних дизайнів, вирішення майже будь-яких завдань готовими модулями, широка спільнота для підтримки.
- 4
Recommended Comments
Немає коментарів для відображення
Створіть аккаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!
Зареєструвати аккаунтВхід
Уже зареєстровані? Увійдіть тут.
Вхід зараз