Radamant Опубліковано: 25 грудня 2021 Share Опубліковано: 25 грудня 2021 (змінено) Добрый день, имеется магазин на версии 3.0.7.0, шаблон от Themeforest. Сайт работает около года, а сегодня 2 клиента сделали заказы, но они даже не появились в админке, попробовал создать сам, сообщение о принятом заказе выскочило, но в админке он не появился. Кто сталкивался, либо подскажите, с чего начинать поиск решения проблемы? Змінено 25 грудня 2021 користувачем Radamant Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DEVHUB Опубліковано: 25 грудня 2021 Share Опубліковано: 25 грудня 2021 Для начала стоит наверное проверить в потерянных заказах Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Radamant Опубліковано: 25 грудня 2021 Автор Share Опубліковано: 25 грудня 2021 Благодарю, совсем забыл об этом, у меня на другом сайте такое было. Да, они действительно там, а в чем может быть причина? Последний заказ у меня был 22.12, никаких модулей с тех пор я не ставил и не удалял. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Dimasscus Опубліковано: 25 грудня 2021 Share Опубліковано: 25 грудня 2021 8 минут назад, Radamant сказал: Благодарю, совсем забыл об этом, у меня на другом сайте такое было. Да, они действительно там, а в чем может быть причина? Последний заказ у меня был 22.12, никаких модулей с тех пор я не ставил и не удалял. причин может быть >1. страница оформления, модули оплаты и доставки и тд Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Prooksius Опубліковано: 25 грудня 2021 Share Опубліковано: 25 грудня 2021 Может с эквайрингом какой-то косяк и он не пропускает оплату по какой-то причине.. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Radamant Опубліковано: 26 грудня 2021 Автор Share Опубліковано: 26 грудня 2021 (змінено) 17 часов назад, Prooksius сказал: Может с эквайрингом какой-то косяк и он не пропускает оплату по какой-то причине.. Дело не в оплате, я создаю тестовый заказ с самовывозом из офиса и оплатой при получении, то есть никакие модули оплаты и доставки не задействованы, заказ при этом падает в пропавшие. Есть один нюанс, возможно совпадение, но не уверен. Mail.ru заблокировал мне доступ к корпоративной почте сайта, и я теперь не могу туда войти, требуется восстановление, может с этим как-то связано. Змінено 26 грудня 2021 користувачем Radamant Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Prooksius Опубліковано: 26 грудня 2021 Share Опубліковано: 26 грудня 2021 Да, похоже, это причина. В 2.3 отправка почты делалась уже после смены статуса заказа. А в 3-шке - перед, через events. И получается, что отправка почты вываливается с ошибкой и дело до смены статуса не доходит. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Radamant Опубліковано: 27 грудня 2021 Автор Share Опубліковано: 27 грудня 2021 Причина была именно в блокировке бизнес-почты, создал новую. все заработало. Это на будущее. если вдруг кто столкнется. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Prooksius Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 да, в 3-шке как-то это не продумали, если отправка почты вываливается с ошибкой - заказы теряются по сути. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... chukcha Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 3 минуты назад, Prooksius сказал: заказы теряются по сути. не теряются, а остаются в статусе потерянных (статус =0) Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Prooksius Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 2 минуты назад, chukcha сказал: не теряются, а остаются в статусе потерянных Может в try обернуть отправку, пусть вываливается, главное чтобы по заказу все выполнялось. Ну как пожелание... Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... chukcha Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 можно, конечно Но нужно сделать логирование типа - не отправлено, и с каким-то уведомлением админов Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Створіть аккаунт або увійдіть для коментування Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар Створити обліковий запис Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто! Зареєструвати аккаунт Вхід Уже зареєстровані? Увійдіть тут. Вхід зараз Share More sharing options... Передплатники 2 Перейти до списку тем Зараз на сторінці 0 користувачів Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку Последние темы Последние дополнения Последние новости Вся активність Головна Opencart 3.x Opencart 3.x: Звіти про помилки Перестали приходить заказы, даже не появляются в админке Покупцям Оплата розширень фізичними особами Оплата розширень юридичними особами Політика повернень Розробникам Регламент розміщення розширень Регламент продажу та підтримки розширень Віртуальний обліковий запис автора Політика просування оголошень API каталогу розширень Вирішення спорів щодо авторських прав Корисна інформація Публічна оферта Політика повернень Політика конфіденційності Платіжна політика Політика передачі особистих даних Політика прозорості Останні розширення Повний пакет SEO Автор: GeekoDev SameSite Session Fix Opencart 3 Автор: web_bond SP Telegram повідомлення FREE Автор: spectre Відключити порожні категорії Автор: spectre SEO Автор тексту категорії / фільтра / блогу з датою оновлення контенту + мікророзмітка Автор: radaevich × Уже зареєстровані? Ввійти Реєстрація Ваші замовлення Назад Придбані модулі та шаблони Ваші рахунки Лист очікувань Альтернативні контакти Форум Новини ocStore Назад Офіційний сайт Демо ocStore 3.0.3.2 Демо ocStore 2.3.0.2.4 Завантажити ocStore Документація Історія версій ocStore Блоги Модулі Шаблони Назад Безкоштовні шаблони Платні шаблони Де купувати модулі? Послуги FAQ OpenCart.Pro Назад Демо Купити Порівняння × Створити... Important Information На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність. Я даю згоду
Radamant Опубліковано: 25 грудня 2021 Автор Share Опубліковано: 25 грудня 2021 Благодарю, совсем забыл об этом, у меня на другом сайте такое было. Да, они действительно там, а в чем может быть причина? Последний заказ у меня был 22.12, никаких модулей с тех пор я не ставил и не удалял. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dimasscus Опубліковано: 25 грудня 2021 Share Опубліковано: 25 грудня 2021 8 минут назад, Radamant сказал: Благодарю, совсем забыл об этом, у меня на другом сайте такое было. Да, они действительно там, а в чем может быть причина? Последний заказ у меня был 22.12, никаких модулей с тех пор я не ставил и не удалял. причин может быть >1. страница оформления, модули оплаты и доставки и тд Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Prooksius Опубліковано: 25 грудня 2021 Share Опубліковано: 25 грудня 2021 Может с эквайрингом какой-то косяк и он не пропускает оплату по какой-то причине.. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Radamant Опубліковано: 26 грудня 2021 Автор Share Опубліковано: 26 грудня 2021 (змінено) 17 часов назад, Prooksius сказал: Может с эквайрингом какой-то косяк и он не пропускает оплату по какой-то причине.. Дело не в оплате, я создаю тестовый заказ с самовывозом из офиса и оплатой при получении, то есть никакие модули оплаты и доставки не задействованы, заказ при этом падает в пропавшие. Есть один нюанс, возможно совпадение, но не уверен. Mail.ru заблокировал мне доступ к корпоративной почте сайта, и я теперь не могу туда войти, требуется восстановление, может с этим как-то связано. Змінено 26 грудня 2021 користувачем Radamant Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Prooksius Опубліковано: 26 грудня 2021 Share Опубліковано: 26 грудня 2021 Да, похоже, это причина. В 2.3 отправка почты делалась уже после смены статуса заказа. А в 3-шке - перед, через events. И получается, что отправка почты вываливается с ошибкой и дело до смены статуса не доходит. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Radamant Опубліковано: 27 грудня 2021 Автор Share Опубліковано: 27 грудня 2021 Причина была именно в блокировке бизнес-почты, создал новую. все заработало. Это на будущее. если вдруг кто столкнется. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Prooksius Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 да, в 3-шке как-то это не продумали, если отправка почты вываливается с ошибкой - заказы теряются по сути. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... chukcha Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 3 минуты назад, Prooksius сказал: заказы теряются по сути. не теряются, а остаются в статусе потерянных (статус =0) Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Prooksius Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 2 минуты назад, chukcha сказал: не теряются, а остаются в статусе потерянных Может в try обернуть отправку, пусть вываливается, главное чтобы по заказу все выполнялось. Ну как пожелание... Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... chukcha Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 можно, конечно Но нужно сделать логирование типа - не отправлено, и с каким-то уведомлением админов Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Створіть аккаунт або увійдіть для коментування Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар Створити обліковий запис Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто! Зареєструвати аккаунт Вхід Уже зареєстровані? Увійдіть тут. Вхід зараз Share More sharing options... Передплатники 2 Перейти до списку тем Зараз на сторінці 0 користувачів Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку Последние темы Последние дополнения Последние новости Вся активність Головна Opencart 3.x Opencart 3.x: Звіти про помилки Перестали приходить заказы, даже не появляются в админке Покупцям Оплата розширень фізичними особами Оплата розширень юридичними особами Політика повернень Розробникам Регламент розміщення розширень Регламент продажу та підтримки розширень Віртуальний обліковий запис автора Політика просування оголошень API каталогу розширень Вирішення спорів щодо авторських прав Корисна інформація Публічна оферта Політика повернень Політика конфіденційності Платіжна політика Політика передачі особистих даних Політика прозорості Останні розширення Повний пакет SEO Автор: GeekoDev SameSite Session Fix Opencart 3 Автор: web_bond SP Telegram повідомлення FREE Автор: spectre Відключити порожні категорії Автор: spectre SEO Автор тексту категорії / фільтра / блогу з датою оновлення контенту + мікророзмітка Автор: radaevich × Уже зареєстровані? Ввійти Реєстрація Ваші замовлення Назад Придбані модулі та шаблони Ваші рахунки Лист очікувань Альтернативні контакти Форум Новини ocStore Назад Офіційний сайт Демо ocStore 3.0.3.2 Демо ocStore 2.3.0.2.4 Завантажити ocStore Документація Історія версій ocStore Блоги Модулі Шаблони Назад Безкоштовні шаблони Платні шаблони Де купувати модулі? Послуги FAQ OpenCart.Pro Назад Демо Купити Порівняння × Створити... Important Information На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність. Я даю згоду
Radamant Опубліковано: 26 грудня 2021 Автор Share Опубліковано: 26 грудня 2021 (змінено) 17 часов назад, Prooksius сказал: Может с эквайрингом какой-то косяк и он не пропускает оплату по какой-то причине.. Дело не в оплате, я создаю тестовый заказ с самовывозом из офиса и оплатой при получении, то есть никакие модули оплаты и доставки не задействованы, заказ при этом падает в пропавшие. Есть один нюанс, возможно совпадение, но не уверен. Mail.ru заблокировал мне доступ к корпоративной почте сайта, и я теперь не могу туда войти, требуется восстановление, может с этим как-то связано. Змінено 26 грудня 2021 користувачем Radamant Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Prooksius Опубліковано: 26 грудня 2021 Share Опубліковано: 26 грудня 2021 Да, похоже, это причина. В 2.3 отправка почты делалась уже после смены статуса заказа. А в 3-шке - перед, через events. И получается, что отправка почты вываливается с ошибкой и дело до смены статуса не доходит. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Radamant Опубліковано: 27 грудня 2021 Автор Share Опубліковано: 27 грудня 2021 Причина была именно в блокировке бизнес-почты, создал новую. все заработало. Это на будущее. если вдруг кто столкнется. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Prooksius Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 да, в 3-шке как-то это не продумали, если отправка почты вываливается с ошибкой - заказы теряются по сути. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... chukcha Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 3 минуты назад, Prooksius сказал: заказы теряются по сути. не теряются, а остаются в статусе потерянных (статус =0) Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Prooksius Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 2 минуты назад, chukcha сказал: не теряются, а остаются в статусе потерянных Может в try обернуть отправку, пусть вываливается, главное чтобы по заказу все выполнялось. Ну как пожелание... Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... chukcha Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 можно, конечно Но нужно сделать логирование типа - не отправлено, и с каким-то уведомлением админов Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Створіть аккаунт або увійдіть для коментування Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар Створити обліковий запис Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто! Зареєструвати аккаунт Вхід Уже зареєстровані? Увійдіть тут. Вхід зараз Share More sharing options... Передплатники 2 Перейти до списку тем Зараз на сторінці 0 користувачів Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку Последние темы Последние дополнения Последние новости Вся активність Головна Opencart 3.x Opencart 3.x: Звіти про помилки Перестали приходить заказы, даже не появляются в админке Покупцям Оплата розширень фізичними особами Оплата розширень юридичними особами Політика повернень Розробникам Регламент розміщення розширень Регламент продажу та підтримки розширень Віртуальний обліковий запис автора Політика просування оголошень API каталогу розширень Вирішення спорів щодо авторських прав Корисна інформація Публічна оферта Політика повернень Політика конфіденційності Платіжна політика Політика передачі особистих даних Політика прозорості Останні розширення Повний пакет SEO Автор: GeekoDev SameSite Session Fix Opencart 3 Автор: web_bond SP Telegram повідомлення FREE Автор: spectre Відключити порожні категорії Автор: spectre SEO Автор тексту категорії / фільтра / блогу з датою оновлення контенту + мікророзмітка Автор: radaevich × Уже зареєстровані? Ввійти Реєстрація Ваші замовлення Назад Придбані модулі та шаблони Ваші рахунки Лист очікувань Альтернативні контакти Форум Новини ocStore Назад Офіційний сайт Демо ocStore 3.0.3.2 Демо ocStore 2.3.0.2.4 Завантажити ocStore Документація Історія версій ocStore Блоги Модулі Шаблони Назад Безкоштовні шаблони Платні шаблони Де купувати модулі? Послуги FAQ OpenCart.Pro Назад Демо Купити Порівняння × Створити... Important Information На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність. Я даю згоду
Radamant Опубліковано: 27 грудня 2021 Автор Share Опубліковано: 27 грудня 2021 Причина была именно в блокировке бизнес-почты, создал новую. все заработало. Это на будущее. если вдруг кто столкнется. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Prooksius Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 да, в 3-шке как-то это не продумали, если отправка почты вываливается с ошибкой - заказы теряются по сути. Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... chukcha Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 3 минуты назад, Prooksius сказал: заказы теряются по сути. не теряются, а остаются в статусе потерянных (статус =0) Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Prooksius Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 2 минуты назад, chukcha сказал: не теряются, а остаются в статусе потерянных Может в try обернуть отправку, пусть вываливается, главное чтобы по заказу все выполнялось. Ну как пожелание... Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... chukcha Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 можно, конечно Но нужно сделать логирование типа - не отправлено, и с каким-то уведомлением админов Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Створіть аккаунт або увійдіть для коментування Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар Створити обліковий запис Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто! Зареєструвати аккаунт Вхід Уже зареєстровані? Увійдіть тут. Вхід зараз Share More sharing options... Передплатники 2 Перейти до списку тем Зараз на сторінці 0 користувачів Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку Последние темы Последние дополнения Последние новости Вся активність Головна Opencart 3.x Opencart 3.x: Звіти про помилки Перестали приходить заказы, даже не появляются в админке Покупцям Оплата розширень фізичними особами Оплата розширень юридичними особами Політика повернень Розробникам Регламент розміщення розширень Регламент продажу та підтримки розширень Віртуальний обліковий запис автора Політика просування оголошень API каталогу розширень Вирішення спорів щодо авторських прав Корисна інформація Публічна оферта Політика повернень Політика конфіденційності Платіжна політика Політика передачі особистих даних Політика прозорості Останні розширення Повний пакет SEO Автор: GeekoDev SameSite Session Fix Opencart 3 Автор: web_bond SP Telegram повідомлення FREE Автор: spectre Відключити порожні категорії Автор: spectre SEO Автор тексту категорії / фільтра / блогу з датою оновлення контенту + мікророзмітка Автор: radaevich
chukcha Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 3 минуты назад, Prooksius сказал: заказы теряются по сути. не теряются, а остаются в статусе потерянных (статус =0) Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Prooksius Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 2 минуты назад, chukcha сказал: не теряются, а остаются в статусе потерянных Может в try обернуть отправку, пусть вываливается, главное чтобы по заказу все выполнялось. Ну как пожелание... Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... chukcha Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 можно, конечно Но нужно сделать логирование типа - не отправлено, и с каким-то уведомлением админов Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Створіть аккаунт або увійдіть для коментування Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар Створити обліковий запис Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто! Зареєструвати аккаунт Вхід Уже зареєстровані? Увійдіть тут. Вхід зараз Share More sharing options... Передплатники 2 Перейти до списку тем Зараз на сторінці 0 користувачів Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку Последние темы Последние дополнения Последние новости Вся активність Головна Opencart 3.x Opencart 3.x: Звіти про помилки Перестали приходить заказы, даже не появляются в админке
Prooksius Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 2 минуты назад, chukcha сказал: не теряются, а остаются в статусе потерянных Может в try обернуть отправку, пусть вываливается, главное чтобы по заказу все выполнялось. Ну как пожелание... Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... chukcha Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 можно, конечно Но нужно сделать логирование типа - не отправлено, и с каким-то уведомлением админов Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Створіть аккаунт або увійдіть для коментування Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар Створити обліковий запис Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто! Зареєструвати аккаунт Вхід Уже зареєстровані? Увійдіть тут. Вхід зараз Share More sharing options... Передплатники 2 Перейти до списку тем Зараз на сторінці 0 користувачів Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку
chukcha Опубліковано: 27 грудня 2021 Share Опубліковано: 27 грудня 2021 можно, конечно Но нужно сделать логирование типа - не отправлено, и с каким-то уведомлением админов Надіслати Поділитися на інших сайтах More sharing options... Створіть аккаунт або увійдіть для коментування Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар Створити обліковий запис Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто! Зареєструвати аккаунт Вхід Уже зареєстровані? Увійдіть тут. Вхід зараз Share More sharing options... Передплатники 2
Recommended Posts