Тікет може бути закритий у кількох випадках:
-Питання було вирішено;
-Користувач більше 14 календарних днів не відповідає на запит support.
Ви можете відкрити тикет повторно, якщо потрібно, шляхом відповіді на нього через e-mail.
Від Support
Тікет може бути закритий у кількох випадках:
-Питання було вирішено;
-Користувач більше 14 календарних днів не відповідає на запит support.
Ви можете відкрити тикет повторно, якщо потрібно, шляхом відповіді на нього через e-mail.
На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.