Jump to content
Sign in to follow this  
phoen

Как лучше организовать работу магазина

Recommended Posts

Объясните, как лучше организовать.

Есть несколько поставщиков, дают прайсы в различном творческом формате

Интернет магазин на opencart 2.0

Есть 1с.Управление торговлей 11

 

Как правильно организовать синхронизацию УТ с опенкарт 2.0.

Что отдавать (модели, описания, фото, цены, наличие...)?

 

 

Как организовать добавление новых карточек. Вначале можно спарсить.

Но возникает такой момент, если мы будем импортировать с 1с УТ или модуль экспорт/импорт, не хочется чтобы

карточки товара заменились, и что с тем товаром, которого при импорте на сайте нету?

Он уходит в премодерацию? Или сразу добавляется без картинок?

 

Что если просто импортировать прайс поставщика, как он будет поступать с уже имеющими карточками?

 

Заранее спасибо за советы.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
You are posting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

On our site, cookies are used and personal data is processed to improve the user interface. To find out what and what personal data we are processing, please go to the link. If you click "I agree," it means that you understand and accept all the conditions specified in this Privacy Notice.