Jump to content
Sign in to follow this  
Weller

Проблемы с получением уведомления на почту

Recommended Posts

Проблемы с получением уведомления на почту клиента после того как он сделал заказ в магазине.

 

Оповещение о заказе по E-mail:
Оповестить владельца магазина о новом заказе. Да

 

SMTP хост: SMTP логин: xxxx@mail.ru SMTP пароль: xxxxx SMTP порт: SMTP таймаут:

 

вот такие настройки .. может что не правильно ??

Сообщения о заказе до клиента доходят , но и мне на мою почту приходят сообщение

 

Undelivered Mail Returned to Sender

This is the mail system at host spl19.hosting.reg.ru.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<xxxxx@mail.ru>: host mxs.mail.ru[94.100.180.150] said: 550 Message was not
    accepted -- it contains invalid headers. More specially, 'From:' header
    must match user you are sending mail from. See
    http://help.mail.ru/mail-help/mailer/popsmtp for details. (in reply to end
    of DATA command)

 

После каждого заказа приходит такое сообщение . Как его отключить ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

к хостеру вопрос задавали ?

 

 

Message was not
    accepted -- it contains invalid headers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблемы с получением уведомления на почту клиента после того как он сделал заказ в магазине.

 

Оповещение о заказе по E-mail:

Оповестить владельца магазина о новом заказе. Да

 

SMTP хост: SMTP логин: xxxx@mail.ru SMTP пароль: xxxxx SMTP порт: SMTP таймаут:

 

***

                  The mail system

<xxxxx@mail.ru>: host mxs.mail.ru[94.100.180.150] said: 550 Message was not

    accepted -- it contains invalid headers. More specially, 'From:' header

    must match user you are sending mail from. See

    http://help.mail.ru/mail-help/mailer/popsmtp for details. (in reply to end

    of DATA command)

 

После каждого заказа приходит такое сообщение . Как его отключить ??

 

Сдается мне, что у вас SMTP логин **@mail.ru и From: ***@***** отправителя письма банально не совпадают. Вот защита от спама и ругается.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сдается мне, что у вас SMTP логин **@mail.ru и From: ***@***** отправителя письма банально не совпадают. Вот защита от спама и ругается.

 

SMTP логин у меня такой же как и ящик с которого как бы отправляется письмо. но если настройки вообще все убрать , то письмо все равно отправляется клиенту... И мне тоже приходит письмо о спаме , Что делать ? как убрать эти письма о спаме ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
You are posting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

On our site, cookies are used and personal data is processed to improve the user interface. To find out what and what personal data we are processing, please go to the link. If you click "I agree," it means that you understand and accept all the conditions specified in this Privacy Notice.