Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

При изменении статуса заказа необходимо отправить письмо


Recommended Posts

Если меняется статус заказа вручную администратором или в момент оплаты меняется автоматически, то как сделать так чтобы пользователю приходило соответствующее письмо? и чтобы текст письма можно было бы для каждого статуса сделать индивидуальным?

 

 

Делаю отложенную оплату QIWI. т. е. оплату после подтверждения администратором.

 

В момент перехода к оплате на странице QIWI происходит изменение статуса заказа.

хотелось бы чтобы и письмо приходило уместного содержания вроде "вы перешли к началу платежа по заказу...", а не как сейчас "вы создали заказ...".

 

поскольку сам нужный статус я могу сделать осталось как то привязать возможность отправки письма при изменении статуса заказа (скажем, на какой то определенный).

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    • Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку

×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.