Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Adding Opencart 3x and Journal 3.2 theme custom fields

Hello, I am using opencart version 3.0.3.2 and Journal 3.2 theme version. I created a custom column to the oc_product table. and I want to pull the content of the special column that I have added just below the product name in the modules listed in the Journal theme, such as the hot selling products and discounted products listed on the home page. but I couldn't make it. I did this on the product detail page. but I couldn't do it for the modules listed on the homepage such as best selling products, discounted products. can you help?

Надіслати
Поділитися на інших сайтах

This is a separate system and in the model and controller file of the product grid output template, you need to add the field you need.

• +1 1
Надіслати
Поділитися на інших сайтах

Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

• Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку

• Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.