Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

weqtor

Користувачі
  
  • Публікації

    84
  • З нами

  • Відвідування

Відвідувачі профілю

Блок відвідувачів профілю відключений і не буде доступний широкому іншим користувачам

weqtor's Achievements

Mentor

Mentor (12/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

4

Репутація

  1. нема такого, але його ніби і не мало б бути якось дивно бо в коді воно використовується і в адмінці поля для тегів нема але я ж все перевставновив де я міг помилитися? як тепер вивести те поле в адмінку?)
  2. при спробі збереження нової статті отримую помилку: Notice: Undefined index: tag in /home/oktinua/public_html/admin/model/blog/article.php on line 16Notice: Undefined index: tag in /home/oktinua/public_html/admin/model/blog/article.php on line 16Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/oktinua/public_html/admin/controller/startup/error.php:34) in /home/oktinua/storage/modification/system/library/response.php on line 70 статтю всерівно створює і ніби все ок, зайти відредагувати її і зберегти можу вже без цієї помилки я перезалив всі файли блогу заново, також виконав всі sql запити з install/opencart.sql які відносяться до блогу і всерівно отримую цю помилку також помітив що коли все це перевстановив в базі даних відображаютсья статті які створюються при встановленні блогу а в адмінці їх немає ось що в пзпмайадмін: https://prnt.sc/Ha0B-12L2KFR ось що в адмінкі окстору: https://prnt.sc/1TCr6YbmG4K1 ось код на який вказує помилка: foreach ($data['article_description'] as $language_id => $value) { $this->db->query("INSERT INTO " . DB_PREFIX . "article_description SET article_id = '" . (int)$article_id . "', language_id = '" . (int)$language_id . "', name = '" . $this->db->escape($value['name']) . "', description = '" . $this->db->escape($value['description']) . "', tag = '" . $this->db->escape($value['tag']) . "', meta_title = '" . $this->db->escape($value['meta_title']) . "', meta_h1 = '" . $this->db->escape($value['meta_h1']) . "', meta_description = '" . $this->db->escape($value['meta_description']) . "', meta_keyword = '" . $this->db->escape($value['meta_keyword']) . "'"); } я перевірив це поле tag є створене в таблиці article_description, ось: https://prnt.sc/VglINA7CmdjZ не розумію в чому проблема, підкажіть будь ласка
  3. зрозумів, дякую! скажіть будь ласка як же ж тоді зазвиай роблять якщо в кластері велика кількість ключів беруть лише якісь топові і опрацьовують на одній сторінці чи розбивають їх на групи та створюють під кожну з них окрему сторінку? (якщо останній варіант то чи не буде проблемою що на таких сторінках будуть однакові товари)
  4. ви маєте на увазі неправильно саме те що я на дві групи розідлив ці дві назви товару (ключі типу ленточные полотна та пильные ленты)? це по суті синоніми для цього товару - їх варто використати на 1 строінці ? в любому випадку в цьому кластері багато ключів і в мене залишаєтсья питання чи варто під них створити інші посадкові сторінки? і якщо так то чи не проблема що на цих всіх сторінках будуть однакові товари ПС. це ж не вся кластеризація звичайно є інші кластери типу полотно для пилорам, полотно по дереву і тд. Просто на головну сторінку категорії я залишив загальні назви цього товару без всяких уточнень
  5. Доброго дня потрібна порада в наступній ситуації Я зібрав семантичне ядро та зробив його кластеризацію Допустим в мене є категорія стрічкових полотен, вони можуть бути різних конструкцій і типів. На головну сторінку я вибрав лише загальні запити по типу ленточная полотно, купити ленточні пили, полотно ленточное і тд в мене тут утворилося 2 кластери полотно і лента (бо один і той самий товар називають двома варіантами) в цих двох кластерах в мене 44 ключові фрази мені здається що я не можу оптимізувати одну сторінку під ці всі запити тому вирішив створити посадкові сторінки в цій категорії і розбити ці кластери на підкластери наприклад: на кожній з цих стоірнок будуть виводитися однакові товари. З головної будуть лінки у вигляді тегів на ці додаткові посадкові сторінки скажіть будь ласка: 1. чи правильна буде така логіка розбивки на підкластери (я розумію що щоб точно сказати треба дивитися в СЯ але все ж +- це воно чи краще так не робити?) 2. чи не буде проьблемою що на всіх цих сторінках будуть одні і ті самі товари з точки зору СЕО? (за умови що статті будуть різні і мета теги) 3. чи все ж краще мати 1 сторінку з супер здоровою статтею яка буде оптимізована під 1-2 основних ключі а всі решта будуть десь в тексті: частина в точному входженні, частина в частковому
  6. хочу вивести теги товарів на сторінку категорії, щоб при натисканні на тег перекидувало на сторінку де будуть показані всі товари яким присвоєний той чи інший тег
  7. через це багато сторінок з майже однаковим контентом і вага сторінок низька через це сеошник порадив обєднати такі сторінки в одну мені вже радили ваш модуль але я так розумію він не обєднує ці товари в один а звязує їх і ніби робить перелінковку у вигляді опцій
  8. я маю багато дуже сожих товарів в яких відрізняється лише 1 - 2 розміри наприклад пильний диск для багатопила може мати різні діаметри 300 , 305 і тд зараз в мене це все як окремі товари (бо кожен з низ має свій окремий артикул, свою окрему ціну, також на кожен з них я роблю знижки від кількості) тепер отримав заувежння по сео що ці сторінки майже ідентичні і виходить вага сторінок дуже низька + гугл не знає яку з них індексувати нормально чи є якісь модулі щоб це порішати? знаю є модулі які обєднують автоматично схожі товари і створюють опції такого товару але в такому випадку це все залишається окремими сторінками всерівно і проблема з СЕО не вирішується може є модуль який може обєднати такі товари в один? і зробить якісь автоматичні редіректи чи щось типу того?
  9. а як пройти модерацію не підкажете? бо я хотів скрипт також для гугл шітс зробити але в google cloud у мене відсутній цей Indexing API читав в інтернеті що його дають лише якимось великим новинним сайтам чи щось типу того
  10. дякую! а може є фукнціонал щоб пакетно відправляти сторінки на індексацію? бо в мене їх багато щоб поштучно клікати через сайт сьорч консолі
  11. дякую вам за відповідь підкажіть ще будь ласка а посилання з ютюба вони якісні будуть в плані сео? якщо я наприклад створю відео і в описі зроблю посилання на свій сайт з потрібним анкором (на категорію чи сторінку товару) + це може допомогти залучити цільових клієнтів. і також цікавить чи пости в соц.мережах якось можна використати для отримання зовнішіх посилань пс я розумію що тільки на цьому результату не буде просто цікаво чи взагалі такі речі будуть мати якусь вагу. Та і в мене взагалі ще немає ніяких зовнішніх посилань тому думаю якщо це +- працюючі посилання то лишніми не будуть
  12. якщо обидва ці запити НЧ і все ж видало по "компрессор форте 100 л" то варто переробити конетнт на сторінці під цей запит? чи краще не чіпати в таких випадках раз і з таким конентом почало "працювати" зрозумів що сервіси інші ніж я привів до прикладу але не зрозмуів чи дані в сьорч консолі в цьому плані неактульні
  13. скрипт який по апі перевіряє url сайту і повертає інформацію про кількість показів, кліків і запити по яким видавалася сторінка в сьорч консолі по суті є окремо запити по яким показувався мій сайт і треба вручну провалюватися в кожен і дивитися які сторінки показувалися на цей запит а якщо ж вбити сторінку в перевірку в сьорч консолі то там нема інформації по яким запитам видавалася сторінка насправді скрипт робив лише для того щоб побачити проіндексована сторінка чи ні а потім непроіндексовані відпрваляти на індексацію або вручну або якимось іншим автоматизованим методом (бо вручну я хз як це зробити, не буду ж всі сторінки просто переклікувати поштучно, а карта сайту вже хто зна скільки висить і більше 50% сторінок не проіндексовані досі. Помітив що відправка сторінок на індексацію вручну допомагає здебільшого) просто "по дорозі" поки робив скрипт, побачив що по апі також можна витягнути інформацію про кількість показів, кліків і запити по яким видавалася сторінка тому і це доробив наприклад оптимізовував під ключ "компрессор воздушный 220в 100л" а видавалася по ключу "компрессор форте 100 л" або оптимізовував під " електро циркулярка ручна" а видавало за весь час по таким запитам "погружна пила з шиною, погружная пила з шиною, ручная циркулярная пила с направляющей шиной, ручная циркулярная пила с направляющей шиной купить, циркулярна пила з направляючою" або "граверная машина" а видавало по "гравер віталс, мастер гравер" я також додавав скрін шот до свого питання там є більше запитів а якщо трапилося то що тоді робити з цією стоірнкою? насправді я навіть не знаю як це перевірити (по якому запиту видавалася конкрента сторінка) - це лише та інфа яку отримав по апі від сьорч консолю і сподіваюся що вона достовірна. чи правильно я зрозумів що дані по середній позиції ті що дає сам сьорч не вірні і варто це перевіряти сервісами типу ранкініті, ахрефс і тд?
  14. створив скрипт для гугл шітс який перевіряє юпл по сьорч консолю і виводить ключові фрази по яким видавалася стоірнка, покази,кліки і середню позицію тепер всі стоірнки масово перевіряють і можна якось масштабно глянути на картину і вибрати набільш потужні сторінки але я не знаю що далі робити щ ними) 1. можете хоча б в загальних рисах (буду вдячний якщо зможете більш точно) мене направити яка подаль лоігка дій. (Що масштабно далі робити. Якось переробляти сторінки в яких низька позиція чи навпаки сконцентруватися на якигось сторінках які отримали вищий індекс і що з ними робити далі. Розмію що все по ситуації але хоча б яка логіка дій повинна бути) 2. якщо я оптимізовував сторінку під один ключ (або декілька ключів) а вона видалася по іншому ключу (або декільком іншим ключам) то чи варто перербляти конткент на сторінці і отпимізоувати її під ці ключі по яким ця стоірнка видалася? чи краще залишит так як є тут бувають такі варіанти розвитку подій: 2.1 сторінка видалася взагалі по якомусь лівому запиту (наприклад був запит " станок фрезерний" а видалося по "станок для порізки дров"). Що робить? 2.2. сторінки видалася трішки по іншому запиту (але цільовому) 2.3. сторінка почала видаватися по артикулу (чи треба в такому випадку переробляти контент під цей артикул чи залишити ті ключі які я раніше використовуавв на строірнці) 2.4 деякі сторінки по АПІ повертається інформаця ніби вони індексуються і повертає що по ним є покази але немає ключів по яким були ці покази. А коли перевіряю такі в сьорічі то пише що сторінка не індексуєтсья. Можливо хтось колись з таким зтикався? по логах бачу що перевіряєтсья коректна сторінка і з тим все ок приклад звіту
  15. зрозумів! Дякую за відповіді добре що вирішив запитатися і не встиг ще купити) скажіть а як ви розумієте тоді які сайти не заспамлені? для цього є якийсь показник? по чому орієнтуватися? бо думаю побачив би сайти від сітісайтс на якійсь біржі і не зрозумів би навіть що не варто в них купувати щось
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.