Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

shyrik707

Користувачі
  
  • Публікації

    85
  • З нами

  • Відвідування

Про shyrik707

  • День народження 14.06.89

Технічна підтримка

  • Робочі дні
    Пн
    Вт
    Ср
    Чт
    Пт
  • Вихідні дні
    Сб
    Вс
  • Робочий час
    9:00 - 18:00
  • Статус
    Работаю

Інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Місто:
    Чернівці

Відвідувачі профілю

1 729 переглядів профілю

shyrik707's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter

Recent Badges

1

Репутація

  1. Вітаю. Ніяк не виходить з авторизацією через Facebook. Якщо заходити через свій профіль у Facebook де прив'язана апка то все добре. Якщо через інших то відбувається циклічний ридерект, скрін прикладаю. Можливо хтось мав таку проблему?
  2. Вітаю. Є в розробці магазин на ocStore 3.0.3.7 Товари треба завантажувати і оновлювати з 1С. Потрібен модуль який буде обробляти JSON файл з товарами, який формується по API в базі 1С. Розробник повідомив що у них там кастомне рішення, і стандартний обмін 1с не працює.
  3. Ну тут явно не клієнт не правильно зробив фото https://jooki.com.ua/image/catalog/extended-reviews/LYA1r4wNdZ.jpg там є дата. Щось впливає на ті exif данні. Може на хостингу якісь налаштування? Можливо крім автора модуля хтось з таким стикався.
  4. Вітаю. Якось звертався з такою проблемою. Фото далі перевиртає, але лише у клієнтів. Коли їхні фото гружу то вони спочатку перевернуті але потім нормальні. І це стосується лише високих фото. imgbb.com не користувався. https://jooki.com.ua/ua/reviews/ Можливо вже знаходили рішення цієї проблеми?
  5. Добрый день. Подскажите что делает этот чекбокс https://prnt.sc/5nkcTNmhMWXu ALL CATS? Он должен додавать товары которые в одних категориях? Как то можно исключить некоторые категории, может в коде дописать их ID? На сайте есть общие категории для всех товаров и выходит что подбирает все подряд. https://proxima.proxima.net.ua/ru/ginkgo-biloba-menhir-ginkgo-biloba-menhir.html
  6. Дуже дякую, це допомогло! Довго не міг вирішити цю проблему.
  7. Справа в SeoPro, але чому так відбувається не зрозуміло. Якщо відключити то пошук по категоріях працює коректно, редиректів на сторінки статей немає. Можливо хтось мав таку проблему і підкаже?
  8. Вітаю. Є така проблема на сайті https://proxima.proxima.net.ua/index.php?route=product/search&search=%D1%82%D1%83%D1%8F&category_id=15 Відбувається редирект на звичайну текстову сторінку, редирект тоді коли айді вибраної категорії співпадає з айді тієї сторінки. Якщо сторінки немає то пошук по категорії працює коректно.
  9. Знижка завжди діє на потрібні товари, а потрібно саме з тієї сторінки, коли товари додані в корзину звідти. Розумію що опенкарт рахує знижку в корзині, це така забаганка клієнта.
  10. Вітаю. Потрібен модуль знижки яка буде нараховуватись на товари які додані з певної сторінки. Ці товари є в багатьох категоріях, але знижка має діяти лише якщо їх додали з сторінки конструктора. Це звичайна інформаційна сторінка де модулями виводжу товари https://dev.jooki.com.ua/ua/stvorit-uljublenij-nabir Дякую за допомогу.
  11. Так, якщо не перейти на сторінку успішного замовлення то воно висить на сайті. У мене воно взагалі дублюється якщо повернутись назад з оплати. Це в стандартному модулі Wayforpay. З лікпей такої проблеми немає бо там є кнопка скасувати, і вона пенекидує на успішне замовлення. Потрібно щоб зразу присвоювався статус для замовлення і щоб воно не дублювалось якщо клієнт повернеться назад з оплати.
  12. Вітаю. Якщо клієнт не зробить оплату і повернеться назад в браузері, замовлення продублюється? Пробував з стандартним модулем додати статус, але так як сама платіжна система немає скасування то при поверненні назад замовлення дублюється. Ну і цікаво як це буде працювати у вашому модулі.

×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.