На жаль модуль Простые твики для ocStore [vQmod] більше недоступний, нижче представлені схожі модулі.
Якщо запропоновані варіанти Вам не підходять, Ви можете пошукати інші варіанти самостійно у нашому маркетплейсі
Логин / пароль:
demo / demo
Более 10`000 интернет магазинов выбрали для работы
SEO MORE - Показать еще
Версия opencart (2.x, 3.x) или любая сборка на нем (ocStore, Opencart.PRO, или другие)
SEO MORE работает с фильтрами Ocfilter, Mega Filter Pro (MFP), Journal 3
Описание
В наше время SEO, где основным сигналом к ранжированию стал поведенческий фактор (ПФ), очень важно сделать покупки покупателю удобными
SEO MORE - Показать еще, позволяет дольше оставлять покупателя на странице категорий товаров
и сделать переход на страницу товара с основной страницы категории
а это значит что ПФ данной страницы будет лучше
Модуль делает пагинацию гораздо удобнее, без перезагрузки страницы
Возможности
- SEO MORE работает с фильтрами Ocfilter, Mega Filter Pro (MFP), Journal 3 и другими
- простая установка и обновление
- гибкие настройки
- поддержка мультиязычности
- поддержка мультимагазинов
- поддержка протоколов https и http
- совместимость с любой темой, любыми модулями, которые соответствуют стандартам программирования
Чем модуль лучше других
- гибкость в настройке под темы и модули
Требования
Версия opencart (2.x, 3.x) или любая сборка на нем (ocStore, Opencart.PRO, или другие)
PHP 5.3 или выше
Модуль НЕ заменяет файлы системы
Модуль НЕ использует ioncube
Совместимость модуля
Любая версия opencart или любая сборка на нем (ocStore, Opencart.PRO, или другие)
Любая тема или любые модули (которые сделаны без ошибок, согласно стандартов программирования или верстки opencart code style) для оpencart
Ліцензія
💠 Всі права на модуль належать розробнику markimax
💠 Умови використання ліцензії: один домен - одна ліцензія (покупка продукту для кожного домену).
💠 Умови використання ліцензії - "на власника".
Це означає, що ви можете використовувати одну ліцензію (один модуль) на один домен.
Тобто для кожного домену на який ви встановлюєте модуль, треба купувати ліцензію (модуль)
Якщо ви будите встановлювати модуль на два магазини (два домену) треба купувати дві ліцензії
Якщо у вас на різних піддоменах стоять модулі окремо - на кожен треба купувати ліцензії (у випадку з мультимагазином - купувати не треба)
Тобто на одному піддомені один сайт, а на іншому - інший окремий сайт, в цьому випадку треба дві ліцензії. Фактично один окремий сайт-одна ліцензія.
💠 Заборонено перепродаж модуля без згоди автора.
💠 Заборонено передачу даного ПЗ третім особам, поширення від свого імені без отримання дозволу автора модуля.
💠 Забороняється публікація, поширення модуля без згоди автора в будь-яких цілях, будь то ознайомлювальних або будь-яких інших.
💠 Безкоштовна технічна підтримка не діє для користувачів які особисто не купували модуль.
У такому випадку за автором продукту закріплюється право відмовити у безкоштовній технічній підтримці цим користувачам,
а також не відповідати їм з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.
💠 Безкоштовна технічна підтримка не діє для користувачів які купили, отримали будь-яким чином, скопіювали,
завантажили, придбали в складчину цей продукт поза ресурсу https://opencartforum.com/files/.
У такому випадку за автором продукту закріплюється право відмовити у безкоштовній технічній підтримці цим користувачам,
а також не відповідати їм з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.
При цьому ви зобов'язані видалити модуль і припинити його використання
💠 Товар належної якості поверненню або обміну не підлягає.
💠 Виконуючи дію купівлі та використання Продукту ви автоматично погоджуєтеся з усіма пунктами цієї Угоди.
💠 Для перевірки ліцензії автору модуля надається версія модуля, e-mail на який зареєстрований магазин, домен, мова інтернет-магазину
💠 Купивши модуль ви автоматично погоджуєтеся з текстом ліцензії.
💠 Модуль має принцип поширення"as is".
Умови технічної підтримки (ТП)
1. При запиті в ТП ви повинні надати підтвердження офіційної покупки модуля (де куплений, під яким e-mail, логіном, номер рахунку)
В іншому випадку автор залишає за собою право не відповідати з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.
2. Час реакції безкоштовної ТП не обмежена (враховуйте що існують вихідні та свята, а робочий день починається о 9:00 і закінчується 17:00, а в ТП працюють не роботи). ТП здійснюється в строгому порядку черги
3. Технічна підтримка не надається без повних доступів.
УВАГА, Якщо ви надали не перевірені доступи або доступи без прав адміністратора (тобто фахівець витратив час на спробу входу і не увійшов під ними або не отримав прав для повноцінної роботи) - то автоматично переміщується в кінець черги, мінімум на добу).
ТП здійснюється тільки через особисті повідомлення (ОП) на форумі
В іншому випадку автор залишає за собою право не відповідати з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.
Ми не вміємо гадати.
Прихований текст
До запиту в технічну підтримку ви повинні надати такі доступи
Адміністративна панель магазину
URL - адреса панелі адмін. частини (права адміністратора)
Логін
Пароль
FTP
Сервер (хост)
Логін
Пароль
Ви будите поставлені в чергу після заповнення доступів
Послуга здійснюється в порядку черги.
Майте на увазі, що є вихідні та свята, і робочий день починається о 9:00 і закінчується 17:00.
В тех. підтримці працюють не роботи
4. Ставлячи питання, формулюйте логічно чітко. В іншому випадку автор залишає за собою право не відповідати з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини. Якщо вам не відповіли - переформулюйте правильно питання.
5. Надайте URL магазину (або URL де проблема) при питанні (обов'язкова умова), якщо немає можливості (при localhost), скріншоти "питання". В іншому випадку автор залишає за собою право не відповідати з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.
6. Якщо немає кваліфікації, або не можете вирішити питання самі, відразу надавайте доступи до адмін. частини (повні, права адміністратора, для повноцінної роботи) і FTP доступ, для більш швидкого вирішення вашого питання (див. п. 3)
7. Безкоштовна технічна підтримка не діє: для користувачів які особисто не купували модуль. У такому випадку за автором продукту закріплюється право відмовити у безкоштовній технічній підтримці цим користувачам, а також не відповідати їм за будь-якими засобами комунікації без пояснення на те причини.
8. Безкоштовна технічна підтримка не діє: для користувачів які купили, отримали будь-яким чином, скопіювали, завантажили, придбали в складчину цей продукт не офіційно і не на уповноважених автором сайтах, торгових майданчиках. У такому випадку за автором продукту закріплюється право відмовити у безкоштовній технічній підтримці цим користувачам, а також не відповідати їм за будь-якими засобами комунікації без пояснення на те причини. При цьому ви зобов'язані видалити модуль і припинити його використання
9. Безкоштовна технічна підтримка приймає платний характер в таких випадках:
a) заявлена робота модуля неможлива через роботу діючих програмних продуктів на стороні покупця які викликають конфлікти своїми помилками ("костилями") в роботі як цього продукту так і сайту покупця в цілому (помилки модулів, помилки верстки тем, помилки налаштування сервера, "костилі", помилки JS на сайті, помилки програмування, порушення стандартів програмування opencart code style)
b) покупець висловлює запит на поліпшення або доопрацювання цього продукту або замовляє індивідуальні рішення.
c) покупець хоче реалізувати індивідуальний замовний функціонал (якого немає в документації або на сайті демо) або індивідуальні шаблони для модуля чи змінити шаблони модуля під особисті вимоги
d) робота модуля порушена після помилкових дій покупця (або його співробітників чи найнятих робітників (розробників))
10. Безкоштовна технічна підтримка приймає платний характер, якщо користувач хоче щоб співробітник служби технічної підтримки виконав роботу по модулю на його (користувача) сайті, за користувача, не пов'язану з помилками модуля. (установка, оновлення, налаштування, усунення помилок ("костилів"), навчання та т п)
11. Безкоштовна технічна підтримка приймає платний характер, якщо користувач хоче щоб співробітник служби технічної підтримки усунув помилки чи "костилі" на сайті, не пов'язані з модулем, але чи то впливають на його роботу або не впливають.
12. Розробник залишає за собою право відмовитися від платної (пункти 7, 8, 9, 10, 11) технічної підтримки, без пояснення на те причини.
13. Купивши модуль, ви автоматично погоджуєтеся з умовами надання технічної підтримки.
14. Технічна підтримка здійснюється тільки власникам модуля, які оформили покупку на себе.
15. Технічна підтримка надається тільки тим, хто безпосередньо купив модуль (власнику ліцензії)
16. Термін підтримки версії обмежений терміном - 1 рік з моменту її публікації
17. При запиті в тех. підтримку бажано оновитися до останньої версії модуля, можливо ваша проблема давно вже вирішена в новій версії
18. Автор наділений правом змінювати умови тех. підтримки без повідомлення користувачів індивідуально, шляхом опублікування умов на офіційному сайті
19. Термін безкоштовної технічної підтримки - 1 рік з моменту покупки модуля (для домену)
20. У технічну підтримку (та роботи по опціям) не входить - налаштування модуля (якщо не обрана ця опція при покупці), налаштування серверів, переверстка шаблонів, виправлення помилок ("костилів") і т п
Ми не працюємо з клієнтами (громадянами) з країни-терориста та окупанта РФ або їх посібників з РБ.
🌻 Зроблено в Україні 🇺🇦
Установка
1. Скачать с сайта где вы купили модуль, последнюю версию модуля.
2. Установите модуль через штатный установщик дополнений opencart "Установка дополнений" или скопируйте (через FTP) файлы из архива (содержимое папки upload) в корневую папку сайта (там где index.php). (если вы копируете первый раз, система не должна запрашивать файлы на перезапись, так как модуль не перезаписывает никаких системных файлов opencart и ocStore). При обновлении перепишите файлы поверх. Если у вас пользовательская тема (не default)- ни в коем случае не переписывать файлы шаблонов модуля (из архива) к себе в тему.
3. Если ваша версия opencart ниже чем 2.1 удалите по FTP папку (НЕ файл module.php, а именно папку) module в /admin/controller/extension/ (т. е. удалите папку /admin/controller/extension/module), так как вы не сможете зайти в меню Модули (Дополнения).
4. Зайдите в административную часть сайта /admin/index.php?route=extension/module и установите модуль, нажав на ссылку "установить"
5. Зайти в главную модуля админ. части admin/index.php?route=seomore/seomore
6. На главной модуля SEO MORE нажмите на таб "Установка и обновление"
7. Нажмите на зеленую кнопку "Установка и обновление модификаторов, данных модуля, выполняется при установке и обновлении модуля)".
Установятся модификаторы модуля.
8. Процедура установки закончена.
..
SEO MORE - Показать еще. Удобная пагинация без перезагрузки страницы
от markimaxМодуль Handy Product Manager дозволяє Вам масово редагувати стандартні дані товарів в OpenCart. А також дозволяє редагувати товари прямо в Переліку товарів...
Масове редагування товарів у OpenCart з модулем Handy Product Manager
от SergeTkachПодивитись більше доповнень
-
Зараз на сторінці 0 користувачів
- Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку