Як автоматизувати прийом замовлень в магазині
Всім доброго часу доби! Звати мене Іван, я власник магазину на ocstore - SmartEra. Займаюсь продажею чохлів, захисних стекол та інших аксесуарів для смартфонів. Переважно працюю по дропу, але є також і трохи власного товару. Як мабуть і більшість власників магазинів на opencart, я так би мовити "універсальний солдат", я і: контет-менеджер, і копірайтер і системний адміністратор і SEO спеціаліст, а віднедавна і ще й менеджер з продаж. Думаю, що така ситуація багатьом форумчанам відома. Звісно, прийом замовлень і уточнень одноманітної інформації відбирає багато часу і нервів, тому я задумався як би то трохи полегшити собі роботу.
Звісно, все, що далі я буду писати, це не щось мега нове, але це:
- Дешево
- Просто
- Економить купу часу на комунікації з клієнтами.
Пошук рішення
Час від часу, переглядаю розділ модулі, в пошуках якихось свіжих цікавих рішень, щоб залишатися "в тренді". І тут я бачу непримітний модуль:
Почитав про нього, зрозумів, що версії під ocstore 2.3 немає і забув про нього. Через кілька днів, вирішив написати автору з приводу модуля для моєї версії CMS. Автор відповів, що модуля ще немає, але він може зробити потрібні правки вручну, з урахуванням мої вимог за умови, що на сайті вже використовується будь-який модуль смс розсилок (що власне було і зроблено).
Що це таке і з чим його їсти?
Це сервіс Viber розсилок, який використовує для комунікації з клієнтами ваш № вайберу. Програма може бути встановлена як на вашому комп'ютері так і на сервері автора. Після чого, налаштовуєте потрібні вам шаблони повідомлень: при оформленні замовлення, успішній оплаті, відправці посилки, прохання залишити відгук через кілька днів і т.д. Ви скажите: так це все і так можна робити за допомогою смс з Альфа ім'ям і будете на 100% праві! Але давайте розберемо мінуси смс інформування:
- Це дорого. 1 смс коштує близько 70 копійок.
- Не всі клієнти читають смс - доведений факт.
- Обмеження у 70 символів в 1 повідомленні.
- Клієнт не може вам відповісти, чи щось запитати.
Цих всіх мінусів, при комунікації через Viber немає. Та і за моєю суб'єктивною оцінкою, 90-95% клієнтів, використовують вайбер і із задоволенням, через нього відповідають, а ваші повідомлення не позначають як спам.
Що нам ще знадобиться крім цього модуля
Модуль "Нової Пошти":
Якщо відправляєте "Укрпоштою", то також відповідний модуль:
Ну і будь-який модуль смс розсилок, який може перехоплювати повідомлення з модулів доставки. У мене використовується модуль автора, якого вигнали з форуму, тому його рекламувати не буду, але думаю, що все буде добре також працювати, якщо використати ось це доповнення:
Налаштування шаблонів при змінах статусів
Далі, нам треба прописати (якщо ще не прописані) відповідні шаблони повідомлень у модулях доставки.
Ось такий шаблон я використовую, оформленні замовлення клієнтом:
Так він виглядає у Viber:
Далі, міняю статус замовлення на "Прийнято" і клієнту летить наступне повідомлення:
При відправленні замовлення, інформуємо клієнта про це:
Коли замовлення прибуло у відділення, також повідомляємо:
Дякуємо, коли клієнт отримав посилку:
Через 3 дні, просимо клієнта залишити відгук:
Також, якщо клієнт оплачує картою, то сповіщаємо його про статус оплати, оскільки вони часто "забувають" оплатити, коли потрапляють на сторінку банку, а ми не дамо про себе забути:
Після успішної оплати, сповіщаємо також:
Такі ось нехитрі маніпуляції, звели розмови по телефону до мінімуму. Клієнти не розуміють, що це не людина написала і часто вночі задають питання, на які можна в робочий час відповісти уже самому.
Що не вдалося мені реалізувати на даний момент, але хотілося б.
Хотілося б інформувати клієнтів, які не забирають посилку через: 2, 3, 4, 5 днів зберігання. Хоч в модулі Нової Пошти і є затримка виконання (я її використовую для надсилання повідомлення залишити відгук, через 3 дні після отримання), але в цьому випадку, відбувається зациклювання статусів. Тобто ставить статус "зберігається 2 дні у відділенні", далі міняє на "Прибуло", далі знову зберігається 2 дні і кожне раз клієнту шле повідомлення. Ну, таке собі задоволення . Поки не знаю, як це можна виправити.
Змінено користувачем nykone
- 4
11 коментарів
Recommended Comments
Створіть аккаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!
Зареєструвати аккаунтВхід
Уже зареєстровані? Увійдіть тут.
Вхід зараз