Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • entry
    1
  • comments
    7
  • views
    410

Як автоматизувати прийом замовлень в магазині


nykone

903 views

 Share

Всім доброго часу доби! Звати мене Іван, я власник магазину на ocstore - SmartEra. Займаюсь продажею чохлів, захисних стекол та інших аксесуарів для смартфонів. Переважно працюю по дропу, але є також і трохи власного товару. Як мабуть і більшість власників магазинів на opencart, я так би мовити "універсальний солдат", я і: контет-менеджер, і копірайтер і системний адміністратор і SEO спеціаліст, а віднедавна і ще й менеджер з продаж. Думаю, що така ситуація багатьом форумчанам відома. Звісно, прийом замовлень і уточнень одноманітної інформації відбирає багато часу і нервів, тому я задумався як би то трохи полегшити собі роботу. 

Звісно, все, що далі я буду писати, це не щось мега нове, але це:

  1. Дешево
  2. Просто
  3. Економить купу часу на комунікації з клієнтами.

Пошук рішення

Час від часу, переглядаю розділ модулі, в пошуках якихось свіжих цікавих рішень, щоб залишатися "в тренді". І тут я бачу непримітний модуль:

Почитав про нього, зрозумів, що версії під ocstore 2.3 немає і забув про нього. Через кілька днів, вирішив написати автору з приводу модуля для моєї версії CMS. Автор відповів, що модуля ще немає, але він може зробити потрібні правки вручну, з урахуванням мої вимог за умови, що на сайті вже використовується будь-який модуль смс розсилок (що власне було і зроблено).

Що це таке і з чим його їсти?

Це сервіс Viber розсилок, який використовує для комунікації з клієнтами ваш № вайберу. Програма може бути встановлена як на вашому комп'ютері так і на сервері автора. Після чого, налаштовуєте потрібні вам шаблони повідомлень: при оформленні замовлення, успішній оплаті, відправці посилки, прохання залишити відгук через кілька днів і т.д. Ви скажите: так це все і так можна робити за допомогою смс з Альфа ім'ям і будете на 100% праві! Але давайте розберемо мінуси смс інформування:

  1. Це дорого. 1 смс коштує близько 70 копійок.
  2. Не всі клієнти читають смс - доведений факт.
  3. Обмеження у 70 символів в 1 повідомленні.
  4. Клієнт не може вам відповісти, чи щось запитати.

Цих всіх мінусів, при комунікації через Viber немає. Та і за моєю суб'єктивною оцінкою, 90-95% клієнтів, використовують вайбер і із задоволенням, через нього відповідають, а ваші повідомлення не позначають як спам.

Що нам ще знадобиться крім цього модуля

Модуль "Нової Пошти":

Якщо відправляєте "Укрпоштою", то також відповідний модуль: 

Ну і будь-який модуль смс розсилок, який може перехоплювати повідомлення з модулів доставки. У мене використовується модуль автора, якого вигнали з форуму, тому його рекламувати не буду, але думаю, що все буде добре також працювати, якщо використати ось це доповнення:

Налаштування шаблонів при змінах статусів

Далі, нам треба прописати (якщо ще не прописані) відповідні шаблони повідомлень у модулях доставки.

Ось такий шаблон я використовую, оформленні замовлення клієнтом:

2023-12-19-ni_ccz15yo6Bv.thumb.png.171b60ebe671a038729428d37bb63161.png

Так він виглядає у Viber:

2023-12-19-ni_plgKKWHAkQ.png.15640f00bf6ddbac89cc8bc90cdabb83.png

Далі, міняю статус замовлення на "Прийнято" і клієнту летить наступне повідомлення:

2023-12-19-ni_4w5KI1wVBk.png.49b013af56fee66c0bf783dc78997293.png

При відправленні замовлення, інформуємо клієнта про це:

2023-12-19-ni_H0NBO0XOZt.png.a108e0b3742acb2d18efbb3fc0c58655.png

Коли замовлення прибуло у відділення, також повідомляємо:

2023-12-19-ni_cLVA7tK5Ws.png.6e68ee0290eb1cc2474c41ae2f1b12f8.png

Дякуємо, коли клієнт отримав посилку:

2023-12-19-ni_BxzLqa2elQ.png.b4867edb8a1bcb8d0264cb2637733156.png

Через 3 дні, просимо клієнта залишити відгук:

2023-12-19-ni_UQK7YWoq01.png.cbc34e42b07251c538b61766302ee031.png

Також, якщо клієнт оплачує картою, то сповіщаємо його про статус оплати, оскільки вони часто "забувають" оплатити, коли потрапляють на сторінку банку, а ми не дамо про себе забути: :D

2023-12-19-ni_BFzZnJrK38.png.027bd38a296687cde697079f8bd0f9d6.png

Після успішної оплати, сповіщаємо також:

2023-12-19-ni_Uwzby6uR0a.png.a538e3ad9b0779ad4338fbdb98c23a16.png

Такі ось нехитрі маніпуляції, звели розмови по телефону до мінімуму. Клієнти не розуміють, що це не людина написала і часто вночі задають питання, на які можна в робочий час відповісти уже самому.

Що не вдалося мені реалізувати на даний момент, але хотілося б.

Хотілося б інформувати клієнтів, які не забирають посилку через: 2, 3, 4, 5 днів зберігання. Хоч в модулі Нової Пошти і є затримка виконання (я її використовую для надсилання повідомлення залишити відгук, через 3 дні після отримання), але в цьому випадку, відбувається зациклювання статусів. Тобто ставить статус "зберігається 2 дні у відділенні", далі міняє на "Прибуло", далі знову зберігається 2 дні і кожне раз клієнту шле повідомлення. Ну, таке собі задоволення :(. Поки не знаю, як це можна виправити.

Edited by nykone

  • +1 4
 Share

7 Comments


Recommended Comments

Доброго дня) дякую за досвід) в мене ще стоїть orderpro (модуль кацапський зараз не доступний) 

+ чекбокс від Назара і все автоматизовано) 

Edited by AlexanderYuzkov
  • +1 1
Link to comment
В 19.12.2023 в 15:10, AlexanderYuzkov сказав:

Доброго дня) дякую за досвід) в мене ще стоїть orderpro (модуль кацапський зараз не доступний) 

+ чекбокс від Назара і все автоматизовано) 

Дякую! Також користуюсь orderpro, а пРРО використовую від MonoPay.

  • +1 1
Link to comment
В 19.12.2023 в 15:12, nykone сказав:

Дякую! Також користуюсь orderpro, а пРРО використовую від MonoPay.

А в них є модуль на ocstore щоб автоматизувати цей процес?

В мене зараз так, людина отримала товар на пошті -> виписав чек)

Link to comment
В 19.12.2023 в 15:26, AlexanderYuzkov сказав:

А в них є модуль на ocstore щоб автоматизувати цей процес?

В мене зараз так, людина отримала товар на пошті -> виписав чек)

Ні, вони чеки видають тільки при онлайн оплаті і коли у вас підключені платежі через MonoPay.

Що стосується видачі чеків після отримання товару на пошті, то це є порушення Закону, бо в законі чітко прописано, що чек має бути виданий, до отримання посилки покупцем. В ідеалі, чек видавати тоді, коли відправили посилку. Коли оплата проходить онлайн через MonoPay, то покупець відразу може завантажити його на сторінці успішної оплати. І це здається правильно.

Edited by nykone
Link to comment
В 19.12.2023 в 15:31, nykone сказав:

Ні, вони чеки видають тільки при онлайн оплаті і коли у вас підключені платежі через MonoPay.

Що стосується видачі чеків після отримання товару на пошті, то це є порушення Закону, бо в законі чітко прописано, що чек має бути виданий, до отримання посилки покупцем. В ідеалі, чек видавати тоді, коли відправили посилку. Коли оплата проходить онлайн через MonoPay, то покупець відразу може завантажити його на сторінці успішної оплати. І це здається правильно.

Я використовую цей метод при накладному платежі) 

Link to comment
В 19.12.2023 в 15:37, AlexanderYuzkov сказав:

Я використовую цей метод при накладному платежі) 

У вас, що кожні 2 хв перевіряються статуси посилок? Мені якби все одно. Але в Законі прописано, що чек має бути виданий в момент отримання товару, але так як я цього забезпечити не можу через те, що статуси посилок перевіряю 1 раз на годину, то видаю наперед.

  • +1 1
Link to comment
В 19.12.2023 в 15:44, nykone сказав:

У вас, що кожні 2 хв перевіряються статуси посилок? Мені якби все одно. Але в Законі прописано, що чек має бути виданий в момент отримання товару, але так як я цього забезпечити не можу через те, що статуси посилок перевіряю 1 раз на годину, то видаю наперед.

Кожні 5 хв) сам чекбокс навіть такі інструкції випустив)

  • +1 1
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

On our site, cookies are used and personal data is processed to improve the user interface. To find out what and what personal data we are processing, please go to the link. If you click "I agree," it means that you understand and accept all the conditions specified in this Privacy Notice.