Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

Recommended Posts

Менял шаблон на тему Fastor, делал рип самостоятельно. Обнаружилась проблема, зависает корзина при продолжении... меняю header на default начинает работать... (даже не полностью header а только <head>... перепробовал кучу вариантов, удалял строки, прописывал js и скрипты... ничего не работает

кто подскажет решение???

<head>
<meta charset="UTF-8" />
<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1">
<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge">
<title><?php echo $title; if (isset($_GET['page'])) { echo " - ". ((int) $_GET['page'])." ".$text_page;} ?></title>
<base href="<?php echo $base; ?>" />

<?php if ($description) { ?>
<meta name="description" content="<?php echo $description; if (isset($_GET['page'])) { echo " - ". ((int) $_GET['page'])." ".$text_page;} ?>" />
<?php } ?>
<?php if ($keywords) { ?>
<meta name="keywords" content= "<?php echo $keywords; ?>" />
<?php } ?>

<meta property="og:title" content="<?php echo $title; if (isset($_GET['page'])) { echo " - ". ((int) $_GET['page'])." ".$text_page;} ?>" />
<meta property="og:type" content="website" />
<meta property="og:url" content="<?php echo $og_url; ?>" />
<?php if ($og_image) { ?>
<meta property="og:image" content="<?php echo $og_image; ?>" />
<?php } else { ?>
<meta property="og:image" content="<?php echo $logo; ?>" />
<?php } ?>
<meta property="og:site_name" content="<?php echo $name; ?>" />

<?php foreach ($styles as $style) { ?>
<link href="<?php echo $style['href']; ?>" type="text/css" rel="<?php echo $style['rel']; ?>" media="<?php echo $style['media']; ?>" />
<?php } ?>
<script src="catalog/view/javascript/common.js" type="text/javascript"></script>
<?php foreach ($links as $link) { ?>
<link href="<?php echo $link['href']; ?>" rel="<?php echo $link['rel']; ?>" />
<?php } ?>
<?php foreach ($scripts as $script) { ?>
<script src="<?php echo $script; ?>" type="text/javascript"></script>
<?php } ?>
<?php foreach ($analytics as $analytic) { ?>
<?php echo $analytic; ?>
<?php } ?>


			
<link href="catalog/view/javascript/font-awesome/css/font-awesome.min.css" rel="stylesheet" type="text/css" />

<link href="catalog/view/theme/petway/files/icon.png" rel="icon">
<link href="http://petway.com.ua/" rel="canonical">	
<link href="https://fonts.googleapis.com/css?family=Comfortaa" rel="stylesheet">
	<!-- Google Fonts -->
<link href="catalog/view/theme/petway/files/css" rel="stylesheet" type="text/css">
		
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="catalog/view/theme/petway/files/bootstrap.css">
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="catalog/view/theme/petway/files/animate.css">
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="catalog/view/theme/petway/files/stylesheet.css">
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="catalog/view/theme/petway/files/responsive.css">
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="catalog/view/theme/petway/files/menu.css">
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="catalog/view/theme/petway/files/owl.carousel.css">
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="catalog/view/theme/petway/files/font-awesome.min.css">
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="catalog/view/theme/petway/files/filter_product.css">
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="catalog/view/theme/petway/files/petway.css">


	
		
		
	<link rel="stylesheet" type="text/css" href="catalog/view/theme/petway/files/magnific-popup.css" media="screen">
	
		<style type="text/css">
		.standard-body .full-width .container {
			max-width: 2000px;
					}
		
		.main-fixed,
		.fixed-body-2-2,
		.standard-body .fixed2 .background {
			max-width: 2000px;
					}
		
		.standard-body .fixed .background {
		     max-width: 1910px;
		     		}
	</style>    
<script type="text/javascript" src="catalog/view/theme/petway/files/jquery-2.1.1.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="catalog/view/theme/petway/files/jquery-ui.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="catalog/view/theme/petway/files/jquery-migrate-1.2.1.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="catalog/view/theme/petway/files/jquery.easing.1.3.js"></script>
<script type="text/javascript" src="catalog/view/theme/petway/files/bootstrap.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="catalog/view/theme/petway/files/twitter-bootstrap-hover-dropdown.js"></script>
<style type="text/css">.dropdown-submenu:hover>.dropdown-menu{display:none}</style>
<script type="text/javascript" src="catalog/view/theme/petway/files/common.js"></script>
<script type="text/javascript" src="catalog/view/theme/petway/files/tweetfeed.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="catalog/view/theme/petway/files/bootstrap-notify.min.js"></script>    
<script type="text/javascript" src="catalog/view/theme/petway/files/owl.carousel.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="catalog/view/theme/petway/files/jquery-ui-1.10.4.custom.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="catalog/view/theme/petway/files/jquery.magnific-popup.min.js"></script>

<script type="text/javascript">
		var responsive_design = 'yes';
	</script>
	
		
	
	    
	<style type="text/css">
	 .spoiler_body {display:none;}
	 .spoiler_links {cursor:pointer;}
	</style>	
	    
	<!--[if lt IE 9]>
<script src="https://html5shim.googlecode.com/svn/trunk/html5.js"></script>
<script src="catalog/view/theme/fastor/js/respond.min.js"></script>
	<![endif]-->
<style type="text/css">#megamenu_23557860 ul.megamenu > li > .sub-menu > .content {-webkit-transition: all 200ms ease-out !important;-moz-transition: all 200ms ease-out !important;-o-transition: all 200ms ease-out !important;-ms-transition: all 200ms ease-out !important;transition: all 200ms ease-out !important;}</style><style nonce="23D1E4DEC82F4BB68ABAA84EB93C5427" type="text/css">



/* /logo sprite */



</style></head>

А ставлю упрощенную корзину (зип во вложении) так не работают почти все строки... помогите плз

Снимок экрана 2017-09-23 в 12.09.35.png

one+page+checkout+2.1.zip

Надіслати
Поділитися на інших сайтах


Створіть аккаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйтеся для отримання облікового запису. Це просто!

Зареєструвати аккаунт

Вхід

Уже зареєстровані? Увійдіть тут.

Вхід зараз
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.