Jump to content
Sign in to follow this  
Yuliko

Проблемы с доступностью сайта

Recommended Posts

Периодически приходят сообщения от Яндекс Метрики о недоступности сайта - приходят, как минимум 2 раза в день. Думала, что проблема связана с хостингом, перешла на другой хостинг - проблемы продолжаются. Обратилась в тп хостингк, они ответили:

Видим, что Ваш аккаунт использовал все доступные ресурсы по тарифу. 
Просмотреть статистику потребления ресурсов Вы можете на странице Resource Usage в cpanel.
Еще больше уменьшили ресурсы доступные каждому скрипту и время их выполнения. 
Если причина был в зависших скриптах или из-за их длительного выполнения, эти меры должны помочь.

Эти меры не помогли. Видимо, действительно причина в скриптах... Но где именно и как их оптимизировать - я не представляю, а на форуме информации нет...

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
You are posting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

On our site, cookies are used and personal data is processed to improve the user interface. To find out what and what personal data we are processing, please go to the link. If you click "I agree," it means that you understand and accept all the conditions specified in this Privacy Notice.