убрать анкету после слов
PRODUCT RETURNS/TUOTTEIDEN PALAUTUKSET И ВСТАВИТЬ ТЕКСТ В СООТВЕТСТВИИ С ЯЗЫКАМИ
английский язык финский язык
We check for any defects or for bad quality of products provided to our customers. All products are packed carefully and dispatched in excellent condition. However, if your order contains a damaged item, you may return the product free of charge (excluding shipping charges) and we will make all possible efforts to replace it or reimburse you. Should your order be missing an item, please email us at
[email protected] and provide us with your invoice number so that we may rectify the problem.
You may also wish to return your order (in part or whole) within 14 days from shipping without needing to provide any justification. In this case, you shall be reimbursed in the same way as you paid for your order and shall only pay for the shipping costs of returned products. Any products for return shall be shipped to the following address HYPUP OY Pihlajatie 3, 01400 Vantaa, Finland, accompanied by the relevant return form, provided that the items returned are in their initial packaging.
Tarkistamme tuotteet vikojen tai huonon laadun osalta ennen toimitusta. Tuotteet pakataan huolella ja lähetetään erinomaisessa kunnossa. Jos tilauksessasi on kuitenkin vahingoittunut tuote,
sen voi palauttaa maksutta (lukuun ottamatta kuljetusmaksua) ja teemme kaikkemme korvataksemme tuotteen tai hyvittääksemme sen sinulle.
Jos tilauksestasi puuttuu tuote, lähetä sähköpostia
[email protected]. Liitä mukaan asiakasnumerosi, niin korjaamme asian.
Saatat myös haluta palauttaa tilauksesi osina tai kokonaisuudessaan ilman syytä 14 päivän kuluessa toimituksesta. Tässä tapauksessa saat samanlaisen korvauksen kuin maksusikin oli ja maksat vain tuotteen palautuksesta aiheutuvat lähetyskulut.
Palautukset tulee lähettää osoitteeseen
HYPUP OY, Pihjajatie 3, 01400 Vantaa, Suomi. Mukana tulee olla asiaankuuluva lomake. Palautettu tuote tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja lähetyslaatikossa.