Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

sinco

Користувачі
  • Публікації

    80
  • З нами

  • Відвідування

Технічна підтримка

  • Статус
    Работаю

Інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Місто:
    Дніпро

Відвідувачі профілю

2 547 переглядів профілю

sinco's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Recent Badges

3

Репутація

  1. Взагалі враховуючи мій досвід і доствід моїх клієнтів. приходні ціни треба брати актуальні (тобто реальна ціна закупу на сьогодні) щоб автоматизувати, імпортувати приходну накладну. Але у кожного своя стежка, свої постачалильки і відносини, свої особливості
  2. ні, не одну таблицю, я ще як мінімум пару (постачальники, звязок постачальника і приходної, ціни постачальників) і мабудь ще щось, буде видно по ходу діла Знову ж повторю, цей функціонал у планах. Можу зробити його для вас особисто, це буде швидко (1-3 дні), але платно. Також цей функціонал буде достступний в майбутніх версіях іншим покупцям.
  3. Так це планується додати в майбутньму, а точніше: - вибір постачальника при створенні приходної накладної - облік взаєморахунків з постачальником - імпорт приходної накладної із екселя (з вибором шаблонів документів конкретного постачальника) Але вхідних цін постачальника мабуть не буде, бо то мабуть не правильно, вносити ціни "закупу", за ними ж неможливо слідкувати Можливо додам підсказку типу (середня Собівартість 456грн.) на підставі попередніх приходних накладних Мотивацією пришвидшити таке дооправцювання буде купівля модулю)
  4. Так, це правильне питання! Є продаж офлайн продаж (продаж з фізичниго магазину), це зараз на демо магазині Є продаж через інтернет магазин В данний момент на демо магазині немає звʼязку з замовленнями з інтернет магазину, АЛЕ На своїх магазинах я будував таку логіку: У мене був підрозділ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН Інтернет замовлення оброблювалися за допомогою статусів замовлень Як тільки статус замовлення ставав "доставлено", тобто клієнт отримав товар, а я отримав грощі. Автоматично з підрозділу "ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН" відбувалась спроба списати необхідний товар. Якщо товару небуло у наявності (наприклад ще не встиг зробити переміщення) відправляло у телеграм бот відповідне сповіщення Спроби списання відбувались автоматично, до тих пір поки товар не був списаний Після списання в історію замовлення додавалась відповідна помітка Як видно на скрині статуси теж змінювались автоматично в залежності від статусу посилки і грошового переказу на новій пошті Грощі зараховувалися в касу в залежності від методу оплати В майбутньому я планував внести подібний функціонал в цей модуль, або трошки його змінити
  5. є вже напрацювання імпорту документів (наприклад Надходження від постачальника) із ексель, але там все не зовсім просто, так як поки не зрозуміло по якому признаку знаходити товар, але в принципі також в планах якось це реалізувати
  6. Так, це закладено на майбутні оновлення планується Співробітник додає операцію, потім вона в статусі очікує підтверження, і адмін бачить і має можливість натиснути кнопку підтвердити, також адміну в телеграм бот (планувалось) відповідне повідомлення, може навіть с кнопкою підтвердити (щоб була можливість незаходячи в адмінку робити елементарні операції) Увага, такі нововведення плануються у майбутньому, ви можете прискорити купуючи модуль, чи оплатити подібне доопрацювання
  7. питання було в особисті, але можливо комусь теж цікаво
  8. 19.99 При купівлі доступ до оновлень протягом 12 місяців. Після закінчення основного періоду доступ до оновлень можна продовжити 20.00 USD за 12 місяців Завантажити / Придбати розширення Автор sinco долучення 01.03.24 Категорія Модули Ioncube Loader Требуется ocStore 3.0 OpenCart.Pro, ocShop Не проверялось Звернення до сервера розробника Да  
  9. Працюємо над створенням, але там не все там просто. Але надіюсь скоро буде в наявності, слідкуйте.
  10. взагалі проблем немає, тому що клієнти чекають ті повідомлення. Якщо відправляєте спам, клієнтам котрі не чекають його, тоді вам буде бан.
  11. так, у нас є інтеграція, зараз працює в тестовому режимі, але без збоїв. Можемо підключити і вам, напишіть в особисті
  12. зараз всім клієнтам підключаємо автоматичну відправку з нашого серверу. Тобто повідомлення будуть повністю автоматично відправлятися 24/7
  13. Версія 1.0.0

    Тимчасова знижка 19.99$ Про Модуль 1.0 Fishka - Облік товарів всередині OpenCart Демонстрація модуля: http://fishka-demo.avto-fishka.com.ua/admin Логін/Пароль demo Тут є можливість все потикати і приблизно побачити як все працює. Приблизно, тому що система постійно оновлюється, в демо сайті сама актуальна версія Про Модуль 1.0 Fishka - Облік товарів всередині OpenCart Головне з чого треба почати, що цей модуль в залежності від попиту і потреби буде постійно оновлюватись. Базовий Функціонал модулю 1.0 Fishka - Облік товарів всередині OpenCart Підрозділи (тож саме що і склади або магазини) - тобто місце де є залишки товарів, і звідти можна робити продажі, переміщення тощо. Створення Підрозділу Редагування Назви Підрозділу, Статусу та головної каси Перегляд залишків товарів по підрозділам Каси - тут я думаю все зрозуміло, якщо ні, подивіться або поклацайте на демо магазині. Створення кас Редагування Назви Каси та Статусу Перегляд балансів Перегляд виписки по касі (щоб розуміти чому саме такий баланс) Додавання операцій вручну (наприклад списання прибутку, або любих інших операцій). Допускається як мінус так і плюс. Приходні Накладні - тут я думаю все зрозуміло, якщо ні, подивіться або поклацайте на демо магазині. Створення Приходних Накладних Перегляд створених Приходних Накладних Перегляд конкретної Приходної Накладної Відображення автору документу, типу документу та підрозділу Видатні Накладні (Розхідні Накладні) - тут я думаю все зрозуміло, якщо ні, подивіться або поклацайте на демо магазині. Створення Видатних Накладних Перегляд створених Видатних Накладних Перегляд конкретної Видатної Накладної Відображення автору документу, типу документу та підрозділу Переміщення - тут я думаю все зрозуміло, якщо ні, подивіться або поклацайте на демо магазині. Створення Накладних Переміщення Збереження автору документу, типу документу та підрозділу Звіти (Функції) - тут і буде вся магія. На підставі створених документів (касові операції, приходні та видатні накладні, переміщення). Можна створювати або замовляти звіти або функції. Базовий звіт -> Продажі по Дню - Базовий звіт (подивіться або поклацайте на демо магазині) Базовий звіт -> Товари - відкривається на натисканні на ID товару (відображення руху товару - коли, за скільки купили, коли продали, скільки залишилось, скільки заробили) (подивіться або поклацайте на демо магазині) Базовий звіт -> Продажі по Товарам - Це звіт по проданим товарам з фільтрами (подивіться або поклацайте на демо магазині) Звіти можуть бути розроблені платно чи безкоштовно пишіть мені ЗВІТИ БУДУТЬ ПОСТІЙНО ДОДАВАТИСЬ!!! Увага в данний момент модуль знаходиться в режимі постійних оновлень функціоналу! Пишіть свої скарги або пропозиції мені в особисті Про Автора та Історію створення Мене звуть Ярослав. Я власник декількох інтернет магазинів і офлайн магазинів і островків у торгових центрах України. Перший мій магазин був на WP, але то було прям дуже давно і не правда. Згодом я перейшов на OpenCart (радувався як дитя). Але більш поглинаючись і розвиваючись приходилось все частіше звертатися до сторонніх розробників. Щось вивести, якийсь модуль адаптувати і ще багато подібного. В 2013 я відкрив свій перший офлайн магазин, і у мене стояла задача вести облік товарів. Тоді на мій шлях попалась програма для ПК GrossBee, я вічливо називав її "Бджілка". Так тоді вже була 1с, але я як і всі на початку вважав, що вона сильно велика для мене (багато непотрібного функціоналу). Мучаючись з синхронізацією своєї Бджілки з OpenCart (доді доводилося робити звіт в ексель, додавати розділювачі, переносити в csv, змінювати кодування та імпортувати залишки через якийсь модуль). І це приходилося робити декілька разів на день. Короче кажучи бідаааа. Буквально через 3 місяці такої роботи я вже шукав готові рішення та розробника. Але готового не було, а робробники або не могли або не хотіли або за мільйон долларів. Тоді я почав вивчати PHP і знаючи, що саме мені потрібно почав писати собі облік товарів всередині OpenCart. Враховуючи, що досвіду взагалі не було - писав як міг (вся система була на основі костилів які працювали за рахунок інших костилів). Йшли роки, я потрошку розвивав функціонал, звіти, доступи для продавців та дуже багато іншого (тисячі строчок коду та тестів). В результаті мої магазини почали працювати на 95% автоматично (замовлення товарів на підставі залишків і продажів, розрахунок і видача зарплатні і бонусів співробітникам, необхідна сумма автоматично списувалась з моєї карти ПриватБанку і зараховувалась на карту співробітника). Короче кажучи було прям ідеально. Також більшість моїх знайомих знали, а деякі і бачили програму. Вона в принципі робить все автоматично, і працювати можна через звичайний браузер. І частенько просили налаштувати для них таку ж. Але я відмовляв, бо написано дуже криво і дуже індивідуально (все писалося напряму в код, під особисто мої потреби та без налаштувань). А також все це ще був OpenCart 1.5 В результаті моєю мрією стало переписати для актуального OpenCart та з чистим кодом (вже дойшов до певного рівня та досвіду, коли не стидно за свій код). Але то бажання не було то часу. І тут вирішив всеж таки ввязатися в це дійство. І назва йому FISHKA)))
    19.99 USD

×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.