Перейти до вмісту
Пошук в
  • Детальніше...
Шукати результати, які ...
Шукати результати в ...

posad

Новачок
  
  • Публікації

    2
  • З нами

  • Відвідування

Відвідувачі профілю

Блок відвідувачів профілю відключений і не буде доступний широкому іншим користувачам

posad's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Репутація

  1. Мне помог следующий способ на OcStore 2.3 /catalog/controller/product файл category.php у меня строка 250 $data['sorts'][] = array( 'text' => $this->language->get('text_default'), 'value' => 'p.sort_order-ASC', 'href' => $this->url->link('product/category', 'path=' . $this->request->get['path'] . '&sort=p.sort_order&order=ASC' . $url) ); меняем на $data['sorts'][] = array( 'text' => $this->language->get('text_default'), 'value' => 'p.price-ASC', 'href' => $this->url->link('product/category', 'path=' . $this->request->get['path'] . '&sort=p.price&order=ASC' . $url) ); Сортирует по возрастанию цены
  2. Доброго времени суток. Вопрос по настройке шаблона. При использовании возможности "Заказать обратный звонок" в панели админа этот заказ отображается вопросительными знаками. Что делать, как быть? В разделе "Контакты" при использовании "Форма связи" пользователь направляет свой вопрос, указав необходимые сведения. Куда приходит этот вопрос? Где искать, как сигнализируется о данном факте админу? Спасибо.

×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.